Fætter BR reviews

Fætter BR reviews

8.7

Fine produkter, hurtig levering

Det har været en super oplevelse at handle på Fætter BR's hjemmeside. Når de ikke får den sidste stjerne er det af to årsager: Det er superirriterende, at man ikke kan få leveret til pakkeboks og oven i købet skal betale 10 kr. ekstra for hjemmelevering. Især når det var min datters sparepenge, der skulle bruges. Og så burde der være mulighed for at taste sit medlemsnummer ind, så man bliver mindet om at få sine rabatkuponer. De var dog supersøde i kundeservice til at eftersende mærker, men en påmindelse kunne spare både dem og mig for tid og besvær. Udover disse to mindre irritationsmomenter er det dog en effektiv, nem og smertefri måde at handle legetøj i ro og mag:-)

God oplevelse

Lige fra vi bestilte varen,har vi fået information om betingelser, behandlings tid og levering, og det har passede hele vejen igennem, så det var en god oplevelse, og gøre det igen en anden gang, vi godt anbefale at handle med BR.

Super sød og hjælpsom kundeservice

Du vælger, du betaler, du henter, og hvis du har brug for hjælp så skriver eller ringer du bare :)

Hurtig levering.

Det er nemt at bestille og betale.

Varene bliver ikke afsendt i løbet af 2-3 dage som anført.

Vi skulle til vores nieces 1 års fødselsdag. Jeg bestiller noget legetøj på www.br.dk og der står anført at vi modtager varene indenfor 2-3 hverdage. Der er 6 dage til vi skal bruge gaven, så vi burde modtage den i god tid. Det var ikke tilfældet. Efter 8 dage må jeg rykke for varene. Jeg får en email om at min bestilling hænger i deres system, og om jeg stadig ønsker at modtage varene. 12 dage efter jeg har afgivet bestilling, modtager jeg varene. Der er ingen kompensation, for den sene levering.
www.br.dk

Reply from www.br.dk

Hej Sandra

Mange tak for at du har taget dig tid til at anmelde BR Webshop på Trustpilot.dk

Vi beklager at din ordre hang i systemet og derfor blev leveret senere end vi bestræber os på.

Hvis man mangler sin ordre anbefaler vi altid at man kontakter kundeservice hurtigst muligt.

Du er altid velkommen til at kontakte os på nedenstående telefon eller mail.

BR Kundeservice
Telefon: 80 37 38 39 / mail : kundeservice@br.dk

Hurtigt levering

Intet at klage over.
Overskuelig hj.side.
Hurtigt levering.

Købte alle julegaver i år - nemt og uden julegavestress :)

Fantastisk at købe alle børnenes julegaver online. Super service, fri fragt, og gaverne kunne byttes i butikkerne også. Køber julegaver online næste år igen!

Virkelig uoverskuelig hjemmeside!

Næsten umuligt at finde den rigtige ninjaturtle med lyd. Dernæst meget svært at få gennemført betalingen. Måske fordi man ikke kan få leveret til Shell Silkeborg? Opdagede et sted man skulle klikke efter noget tid som gjorde at Kvickly Silkeborg dukkede op som leveringssted
www.br.dk

Reply from www.br.dk

Hej Randi

Vi beklager at de udfordringer du har oplevet med vores hjemmeside i forbindelse med det nye design vi netop har lanceret.

Hvis man oplever problemer med at bestille anbefaler vi altid at man kontakter kundeservice.

Du er altid velkommen til at kontakte os på nedenstående telefon eller mail.

BR Kundeservice
Telefon: 80 37 38 39 / mail : kundeservice@br.dk

God oplevelse

Jeg havde generelt en god oplevelse hos br.dk. Det eneste, der tæller ned er, at jeg bestilte en lørdag, men at mine varer først blev sendt afsted tirsdag. Det er dog en lille klage, da mine varer ellers kom hurtigt frem derefter.
Br.dk er et besøg værd, og jeg anbefaler gerne deres e-shop til andre.

Hurtigt og nemt. Tak"!

Skriv som du taler med en ven.

FANTASTISK

SUPER, DER VAR FRI FRAGT VED KØB OVER 400 KR., JEG KØBTE FOR 399 KR. MEN JEG FIK ALLIGEVEL FRI FRAGT....SUPER FLOT..
SÅ NÆSTE GANG MINE BØRNEBØRN SKAL HAVE EN GAVE, SÅ KOMMER JEG IGEN....

Rulleskøjterne rullede dårligt

Jeg har købt Hello Kitty rulleskøjter på br.dk. Ekspeditionen gik hurtigt, men desværre manglede der en "knap" på siden af rulleskøjterne samtidig med, at de rullede meget dårligt. Jeg fik uden vrøvl og med venlighed pengene retur i den lokale Br butik.

Fin service, hurtig levering

Fik en rabatkode i BR i Ballerup, så jeg slap for at betale fragten. Nemt at finde varerne på websiden og hurtig levering med track n trace mulighed. Kunne ikke være bedre :o)

super

Nemt og hurtigt og god service

hurtig betjening

hurtig og nem betjening. ikke sidste gang jeg handler med Fætter BR på nettet.

Super hurtig service!

Godt udvalg, hurtig service. Eneste minus, er en forholdsvis uoverskuelig hjemmeside.

Levering til tiden og en fin pris

Levering til tiden og en fin pris

Gratis fragt, hurtig levering alt som forventet.

Hurtig og effektiv

Jeg fik varen dagen efter.! Lige så let som at handle .. Gratis fragt!

Fætter BR kundeservice

Fætter BR

Hos Fætter BR har vi et bredt sortiment af legetøj til børn i alderen fra 0-12 år. Vores mål er at få smilet frem hos børnene, ligesom vi ønsker at alle forældre skal være trygge ved at lade deres børn lege med vores legetøj. Derfor stræber vi altid efter at kunne tilbyde et bredt udvalg af legetøj af høj kvalitet. Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse, hver gang du køber legetøj hos Fætter BR, og vi tilbyder derfor en omfattende kundeservice i vores webshop og i alle vores lokale Fætter BR butikker.

Visit Fætter BR

Write to: webshop@br.dk