Fætter BR reviews

Fætter BR reviews

8.7

Efter jeg havde bestilt min vare, gik det kun få dage til jeg modtog den. Informationen omkring afsendelse og levering var god. Samtidig gik man ikke glip af samlemærker, som blev sendt med.

Super undre mig dog over jeg ikke modtog klistermærker 😥

Handler gerne igen da det er dejligt nemt. Håber det var en fejl jeg ikke modtog klistermærker da ungerne går meget op i dem og en eksta bonus ved netop at købe tingene hos BR

Hurtigt og præcist, nemt og lige til

Hurtigt, nemt og lige til :-)

Lynhurtigt service

Bestilte varen lørdag aften, og allerede tirsdag modtog jeg varen. Det er sgu hurtigt og effektivt.

Anmeldelse

Hej jeg har købt lego på nettet til min søn jeg fik en god og venlig behandling og de hjalp mig også over telefonen da der var noget galt med nettet vi modtog pakken allerede to dage efter den blev bestilt.

Nemt og enkelt

Nen og enkelt måde at handle på. Indkøbene kan foretages lige når det passer dig, og det er nemt og overskueligt at finde de vare der er brug for.

Tip top.

Imponeret over hastighed og sikkerhed i såvel købsfase som levering af varen.
Vil uden betænkelighed anbefale denne "e" forretningsform til andre.

bestilte tirsdag og modtog min vare torsdag.

Fine produkter, hurtig levering

Det har været en super oplevelse at handle på Fætter BR's hjemmeside. Når de ikke får den sidste stjerne er det af to årsager: Det er superirriterende, at man ikke kan få leveret til pakkeboks og oven i købet skal betale 10 kr. ekstra for hjemmelevering. Især når det var min datters sparepenge, der skulle bruges. Og så burde der være mulighed for at taste sit medlemsnummer ind, så man bliver mindet om at få sine rabatkuponer. De var dog supersøde i kundeservice til at eftersende mærker, men en påmindelse kunne spare både dem og mig for tid og besvær. Udover disse to mindre irritationsmomenter er det dog en effektiv, nem og smertefri måde at handle legetøj i ro og mag:-)

God oplevelse

Lige fra vi bestilte varen,har vi fået information om betingelser, behandlings tid og levering, og det har passede hele vejen igennem, så det var en god oplevelse, og gøre det igen en anden gang, vi godt anbefale at handle med BR.

Super sød og hjælpsom kundeservice

Du vælger, du betaler, du henter, og hvis du har brug for hjælp så skriver eller ringer du bare :)

Hurtig levering.

Det er nemt at bestille og betale.

Varene bliver ikke afsendt i løbet af 2-3 dage som anført.

Vi skulle til vores nieces 1 års fødselsdag. Jeg bestiller noget legetøj på www.br.dk og der står anført at vi modtager varene indenfor 2-3 hverdage. Der er 6 dage til vi skal bruge gaven, så vi burde modtage den i god tid. Det var ikke tilfældet. Efter 8 dage må jeg rykke for varene. Jeg får en email om at min bestilling hænger i deres system, og om jeg stadig ønsker at modtage varene. 12 dage efter jeg har afgivet bestilling, modtager jeg varene. Der er ingen kompensation, for den sene levering.
www.br.dk

Reply from www.br.dk

Hej Sandra

Mange tak for at du har taget dig tid til at anmelde BR Webshop på Trustpilot.dk

Vi beklager at din ordre hang i systemet og derfor blev leveret senere end vi bestræber os på.

Hvis man mangler sin ordre anbefaler vi altid at man kontakter kundeservice hurtigst muligt.

Du er altid velkommen til at kontakte os på nedenstående telefon eller mail.

BR Kundeservice
Telefon: 80 37 38 39 / mail : kundeservice@br.dk

Hurtigt levering

Intet at klage over.
Overskuelig hj.side.
Hurtigt levering.

Købte alle julegaver i år - nemt og uden julegavestress :)

Fantastisk at købe alle børnenes julegaver online. Super service, fri fragt, og gaverne kunne byttes i butikkerne også. Køber julegaver online næste år igen!

Virkelig uoverskuelig hjemmeside!

Næsten umuligt at finde den rigtige ninjaturtle med lyd. Dernæst meget svært at få gennemført betalingen. Måske fordi man ikke kan få leveret til Shell Silkeborg? Opdagede et sted man skulle klikke efter noget tid som gjorde at Kvickly Silkeborg dukkede op som leveringssted
www.br.dk

Reply from www.br.dk

Hej Randi

Vi beklager at de udfordringer du har oplevet med vores hjemmeside i forbindelse med det nye design vi netop har lanceret.

Hvis man oplever problemer med at bestille anbefaler vi altid at man kontakter kundeservice.

Du er altid velkommen til at kontakte os på nedenstående telefon eller mail.

BR Kundeservice
Telefon: 80 37 38 39 / mail : kundeservice@br.dk

God oplevelse

Jeg havde generelt en god oplevelse hos br.dk. Det eneste, der tæller ned er, at jeg bestilte en lørdag, men at mine varer først blev sendt afsted tirsdag. Det er dog en lille klage, da mine varer ellers kom hurtigt frem derefter.
Br.dk er et besøg værd, og jeg anbefaler gerne deres e-shop til andre.

Hurtigt og nemt. Tak"!

Skriv som du taler med en ven.

FANTASTISK

SUPER, DER VAR FRI FRAGT VED KØB OVER 400 KR., JEG KØBTE FOR 399 KR. MEN JEG FIK ALLIGEVEL FRI FRAGT....SUPER FLOT..
SÅ NÆSTE GANG MINE BØRNEBØRN SKAL HAVE EN GAVE, SÅ KOMMER JEG IGEN....

Fætter BR kundeservice

Fætter BR

Hos Fætter BR har vi et bredt sortiment af legetøj til børn i alderen fra 0-12 år. Vores mål er at få smilet frem hos børnene, ligesom vi ønsker at alle forældre skal være trygge ved at lade deres børn lege med vores legetøj. Derfor stræber vi altid efter at kunne tilbyde et bredt udvalg af legetøj af høj kvalitet. Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse, hver gang du køber legetøj hos Fætter BR, og vi tilbyder derfor en omfattende kundeservice i vores webshop og i alle vores lokale Fætter BR butikker.

Visit Fætter BR

Write to: webshop@br.dk