Braatting reviews

Braatting reviews

5.5

Ren svindel

Min bror købte bil hos Braatting og en del af aftalen var at bremserne skulle ses efter da de lød lidt mærkeligt, ved handlen.
6-7 måneder efter lyder de igen mere mærkeligt konstatere et seriøst firma så at bremseskiverne alle er skæve og helt sikkert har været det fra starten. Firmaet forslår at henvende sig hos Braatting for at få dem til at udbedre manglerne, men Martin siger blot, bevis det hvis du kan, arrogant skiderik, hold jer langt væk fra det svindlerfirma. Den tidligere ejer er forøvrigt dømt for svindel så Martin har fået sig en god oplæring.

Utrolig hvad man skal finde sig i

Købte en Mazda 6 ved Braating biler... fik gennemgået papirene af sælgeren inden købet da det sidste service var blevet lavet ved Mazda i Tyskland, her sagde sælger at alle service var overholdt og derfor var der 1 års garanti hos mazda med i købet... efter jeg fik bilen kørte jeg til mazda med en reklemation og der fortalte de mig at de sidste service ikke var overholdt korrekt, og derfor galt garantien ikke....
ikke nok med det kører jeg så tilbage til sælger og får ingen tilng ud af det og han siger at jeg bare kan bruge min 2 års reklemationsret på deres værksted.. dette gør jeg så på et tidspunkt hvor jeg alligevel skal på ferie, derfor skal min far kører bilen på værksted. min far bliver ringet op og siger at reservedelen ikke kan fås før om 3 uger (shit happens) men da han så kommer hjem til egen adresse ser han at der er en stor bule i forskærmen og mellemdybe ridser, herefter kører han straks tilbage til Bratting og de afviser straks anklagen om de har lavet bulen.... står så i en situation hvor de vil give 1100 Kr i erstatning.... Hvis man vil have en dårligere bil efter værkstedbesøg tag til Braating A/S

Ingen reklamation, efter FDM syn

Købte brugt bil hos Braatting Biler. Efter 2 md.og kun 1500 km var bøsninger i bærearme totalt opslidte og løse, fik dem skiftet i forbindelse med undervognsbehandling. Kontaktede Braatting Biler om problemet og bad om en form for kulance.... Men. Nej, som sælgeren sagde var bilen leveret nysynet og dermed i ok stand. Foreslog et forlig hvor Bratting Biler gav måske 75% erstatning af dele og jeg så stod selv for resten. Nej stadig negativt, de vil have bilen til Deres værksted (ligger 90 km væk) selvom de kunne gøre Deres "kunde" tilfreds med en form for kulance.

Is Braatting your company?

Visit Braatting