Brandcuts reviews

Brandcuts reviews

9.1

Perfekt!

Bestilte et par jeans til 599 og manglede så lige at 1 kr. for at få fri fragt, så tænkte at jeg kunne da lige tage en T-shirt med i kurven.
Bliver så ringet op følgende hverdag og får at vide at der desværre ikke er flere af den valgte T-shirt tilbage. Får så at vide at de vil finde en anden, som de bare giver mig med uden beregning + at jeg får fri fragt! Vi snakker altså en Diesel til en udsalgspris på 249,-
Har aldrig oplevet, så god en service før og bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Brandcuts.dk
Man kan kun give 5 stjerner, så det får de!
Anbefaler dem til alle!!

Super fedt

Sad en morgen efter at de store var afleveret og ledte efter et par specifikke bukser fra Diesel, fandt dem ved Brandcuts og så til under halv pris :0) Havde bukserne dagen efter - det kan da ikke være nemmere.

Satme god service

Jeg fik et produkt som ikke levede op til mine forventninger, men fik uden problemer en god løsning på det

Alt gik glat og havde pakken dagen efter.

Alt forløb super - Bestilte søndag aften og havde pakken tirsdag middag. Købte et par Dieselbukser, i samme størrelse som jeg havde i forvejen, og de passede perfekt.

Alt fungerer perfekt.

Det er nemt at handle på brandcuts.dk. Varen er pakket pænt og forsvarligt ind. Der går kun et par dage fra køb til posten banker på døren. Denne gang kunne jeg sige Godt Nytår til ham efter leveringen.

OK ....!

ok, hurtig levering - vare som beskrevet

SUPER GOD SERVIC

Jeg kan andbefale til alle der der har hang til lukus tøj til vildt lave priser .Brandcuts sendte min bestilling til mig samme jeg havde bestilt og jeg modtog tøjet dagen efter med post danmark.Tøjer levede mere end op til min forventning. Jeg havde nogene spørgsmål til størelser og det var nemt at få fat på Brandcuts og de var meget hjælpsom.
Jeg syntes også at netsiden er meget nem at betjene .
Med venlig hilsen en tilfres kunde.

pakke er ikke ankommet

hey jeg købte to armbånd. for mere end 11 dage siden. men pakken er stadig ikke kommet.. syns jeg virker lidt mærkeligt. efter som i skrev i havde lavet en fejl og den ville blive sendt i mandags.

Ordrenr : 5131
Ordredato : 08-11-2010 23:06:01

Mvh. Emil
Brandcuts

Reply from Brandcuts

Hej Emil
Nu er det lang tid siden denne anmeldelse er skrevet. Jeg kan se det er lige omkring den periode Brandcuts lukkede ned. Jeg vil gerne beklage de gener du evt har haft ang. din bestilling. Brandcuts har fået nye ejere, og er nu tilbage i vanlig stil, med gode billige designer brands, samt et højt serviceniveau. Du er meget velkommen til at kigge på den nye webshop. Vi kan altid kontaktes både via mail og pr telefon.
Venlig hilsen
Troels/Brandcuts.dk

God service og hurtig levering

Jeg købte et diesel bælte som kom kort efter jeg bestilte.

5 stjerner

Vi har været med meget tilfreds med varen som vi har købt. Hurtig levering og det bestilte levede op til vores forventninger.

Rigtig god og hurtig betjening:-))

Bestilte et par Diesel jeans, kom dagen efter. Fik dem byttet en gang, også her kom de retur med det samme. Da modellen slet ikke kunne bruges blev de sendt retur, og jeg havde pengene på min konto dagen efter. Så kan kun varmt anbefale brandcuts,dk

Super hurtig og god service

Det var nemt at navigere rundt på hjemmesiden. Der kom gode opdateringsmails fra jer om hvor langt ordren var og ordren blev hurtigt leveret med den forventede vare og stand heraf. Alt i alt super god oplevelse!

Fremragende service!

Brandcuts har en fantastisk service. Det er let at få fat i personaet pr telefon, og de gør rigtigt meget for at hjælpe dig som kunde! Serviceniveauet er over al forventning!

god service og hurtig levering

klip klappere - god pris

Forkert størrelse på Diesel jeans

Købte 3 stk. t-shirts og et par Diesel jeans hos brandcuts.dk. De bestilte jeans var samme model, str. og vask som et par jeg allerede har. Jeg modtog forsendelsen under min ferie og returretten på de 14 dage var derfor gået da jeg modtog pakken. Til min store overraskelse viste det sig at bukserne var min. et par størrelser for store - både i vidde og længde. Jeg forsøgte at vaske dem, men uden at det hjalp. Jeg henvendte mig derefter til brandcuts som afviste at der kunne være fejl på bukserne. De afviste desuden at tage bukserne retur med henvisning til at fristen for at sende retur var overskredet og at jeg havde vasket dem. Jeg står nu med et par ubrugelige Diesel jeans. Jeg kan kun sige: Vær MEGET opmærksom når du køber Diesel jeans hos brandcuts.
Brandcuts

Reply from Brandcuts

Hej Thomas
Tak for din anmeldelse, som vi skrev til dig, bytter vi selvfølgelig dine jeans hvis der er noget i vejen med dem (også selvom at de har været vasket) men da vi køber vores jeans direkte hos diesel Italien og de er samme str. som de andre i samme model og str. og der i øvrigt ikke er noget i vejen med dem, kan vi ikke bytte dem når de har været vasket. (samme regler som alle andre butikker)
Jeg ved ikke hvor eller hvor længe siden det er du har købt dine andre jeans, men hvis du havde sendt dem tilbage eller ringet eller skrevet (også selvom der var gået over 14 dage) havde vi selvfølgelig byttet dem eller givet dig pengene tilbage.

Bo/ Brandcuts

Billigt og hurtig levering

Jeg købte et par Havianias sandaler hos Brancuts, og har været fuldt ud tilfreds. De var meget billige og blev leveret efter 2 dage.

Haiavanas

Hei.
Jeg har i dag hentet mine Haiavanas, og de er supre. De passer perfekt og de kommer til å bli brukt i hele vinter. Håper dere til våren får inn nye farger i min str. slik at jeg kan bestille flere par. Her i Norge har jeg hatt vanskelig for å finne sko som passer mine føtter, men disse var helt perfekte. Herlig! Så tusen takk for at dere godtok postboksen min.
Etter å ha mottat og prøvd varene, gir jeg dere 4 stjerner!
Det har dere fortjent.
Som dere ser av bilde, kan jeg ikke bruke andre sko, da jeg får gnagsår og hovner. Skoene fra dere går utenfor sårkantene slik at det ikke gnager...

Kan klart anbefales

Super hurtig levering og lækker vare!!

Det er alvorlig godt, det må man sige...
Hurtig levering og fedt tøj :)
Der skal shoppes mere end forventet.
5stjerner til Brancuts :)

Brandcuts Details

Vi står for designerbrands til nedsatte priser

Visit Brandcuts

Write to: info@brandcuts.dk