Brandcuts reviews

Brandcuts reviews

9.1

SUPER HURTIG LEVERING!

Har ikke andet end gode ting at sige om brandcuts!
Bestilte nogle havaianas klip-klappere til kun 99 kr. stk., altså en rabat på min. 130 kr., og det var fuldstændig de samme som stadig var i butikkerne. Og ikke nok med denne gode rabat, så leverede de også varerne ekstremt hurtigt! Allerede dagen efter min bestilling på nettet modtog jeg varerne. Det må jeg altså sige det er sku' imponerende !

Nemt og effektivt

Jeg syntes Brandcuts hjemmeside var nem at manøvrere rundt på og finde de ting, jeg skulle bruge. Deslige en hurtig og effektiv ekspedition af varerne.

Gode priser og hurtig levering

Jeg bestilte to par klip klappere som andre steder koster op til det dobbelte så selv med fragt var de stadig billigere at købe hos Brandcuts. Varene blev leveret et par dage efter uden problemer. Har intet at klage over.

sandaler

størelses betegnelsen på sandalerne passer ikke så godt.

God kvalitet og hurtig levering

Hurtig levering, varerne helt i top.

sandaler

havaianas. fantastisk. billigt og hurtigt.

Klipklapper fra Brandcuts.

Jeg bestilte om eftermiddagen den ene dag og næste dag med pakkeposten kom mine klipklapper, som jeg næsten kun tager af når jeg skal sove. Det var en rigtig god oplevelse for mig at det gik så hurtigt og så er det de bedste jeg nogensinde har haft.

Anmeldelse af Brandcuts

Fremragende og hurtig betjening, med rigtig søde medarbejdere, kan varmt anbefales til andre som er lidt nervøs for internethandel. Varen et par slippers svarede til forventningen.

Super hurtig service og levering

Bestilte 3 par klipklappere lørdag og havde den tirsdag!!! Kan kun anbefales.

Alt fungerede perfekt

Vi sparede 20 % på prisen ved køb af 2 x Havianas klip klapper på brandcuts. Fik leveret dem indenfor 2 dage som lovet på websitet. Varen intakt og vi er tilfredse kunder :o)

5 Let

5 Det gik hurtigt og det var nemt.

God service.

Købte nogle t shirts, og var ingen probelmer, god kvalitet og kom som aftalt. Har handlet mange gange hos Brandcuts, og det er ikke sidste gang...

Hurtig levering, god informering, og en lækker summer surprise!

Jeg bestilte en del forskelligt tøj, deriblandt en jakke fra Replay som jeg er blevet utrolig glad for - bestillingen kom allerede dagen efter. Desværre var 2 BH'er udgået, hvilket selvfølgelig blev fratrukket i prisen (min mor modtog et opkald straks det blev opdaget), men der blev ovenikøbet lagt et rigtig flot Eight Ball armbånd med i pakken for deres regning :-) Dejlig overraskelse - tak!

Kan bestemt anbefale Brandcuts, som i øvrigt har nogen lækre tilbud.

Upåklagelig & hurtig.

Jeg har købt de lækreste BH'er til en meget billig pris og varen blev leveret hurtigt og godt emballeret.

solbriller

jeg købte et par dyre solbriller. og alt var tip top og de var pakke rigtig godt ind.

Tilfreds kunde

Bestilte et par Replay shorts til kun 99, - kr om tirsdagen. Varen kom med posten torsdag. Har ikke haft behov for at komme i kontakt med kundeservice. Begrundelse for at kun give 4 stjerner er, at afsendelse-bekræftelsen kom først den dag, hvor forsendelsen allerede var omdelt.

Altid et godt tilbud på hylden

Det er super fedt at der findes sådanne netbutikker der giver et godt tilbud, og samtidig yder en service der er i top.

Klipklapper

Bestilte 3 par klipklapper om eftermiddagen og fik dem leveret næste dag om formiddagen! Hurtigere kan det vist ikke gøres!

god butik

God butik med gode mærker og lækre tilbud, bestemt ikke sidste gang jeg har handlet der....

**** Brandcuts

Handlede for første gang hos brandcuts.dk. Købte et par Havanaias flip flops til 99,-

Hjemmeside, service og leveringstid i top, men lidt pebret leveringsafgift (56 kr.), som jeg først opdagede i på sidste stop inden betalingsgodkendelse. Prisen stadig OK, men kunne godt have været tydeligere fra start, så jeg accepterede, selvom andre leverer samme varefrit - f.eks. brandos.dk, hvis priser imidlertid er væsentligt højere.

Så det bliver til fire stjerner ****

Brandcuts Details

Vi står for designerbrands til nedsatte priser

Visit Brandcuts

Write to: info@brandcuts.dk