Brandos.dk reviewed by

Virum, DK

Kæmpe udvalg, fornuftige priser men laaaaangsom tilbagebetaling ved returnering

Jeg har handlet på Brandos flere gange og er imponeret over det store udvalg og den flotte service med fri fragt og fri retur. Samtidig er der fornuftige priser og ofte tilbydes kampagnerabatter som gør priserne endnu mere attraktive.

Det er imidlertid helt uacceptabelt at der kan gå over 1 måned fra man har returneret en vare til man får pengene igen. Ifølge deres hjemmeside kan der gå 7-14 dage før de registrerer varen retur - og herefter kan der gå yderligere 20 dage før de kan bekvemme sig til at returnere pengene. Det er simpelthen for dårligt!
    Brandos.dk
    TrustScore 8.4 / 10
    3,062 Reviews

Reply from Brandos.dk

Hej Anja. Jeg beklager meget at det desværre har taget lang tid før du har modtaget dine penge retur. Grunden til dette er at vi havde et større salg i December end vi havde forventet, og det har desværre bredt sig, så vi desværre blev lidt forsinket med vores tilbabetalinger. En anden grund er også at vi er igang med at skabe nye rutiner, så det kommer til at gå meget hurtigere med at få sine penge tilbage. Lige nu befinder vi os desværre i midten af denne proces og det har gjort at processen med at få sine penge tilbage har taget lidt længere tid. Vi beklager meget dette, og er i fuld gang med at forbedre dette. Med venlig hilsen Anne