Brandos.dk reviewed by

Dårlig returvare system

Bestilte et par støvler 18. januar som ret hurtigt blev leveret. Desværre var de defekte og blev fluks sendt retur. Først d. 2. februar modtaog jeg wn mail om returen var modtaget og penge ville blive betalt tilbage inden for 20 dage. I dag d. 5. marts har jeg endnu ikke modtaget mit udestående retur. Jeg har skrevet til deres kundeservice uden svar.
Jeg vil ikke anbefale at handle hos Brandos - og skal aldrig mere selv handle der. Faktisk overvejer jeg at melde dem til forbrugerklagenævnet, da deres service er under al kritik. Jeg kan læse at mange andre kunder har penge ude at svømme ved returneringer - VORES penge trækker renter på deres konto i alt for lang tid.
    Brandos.dk
    TrustScore 8.4 / 10
    3,062 Reviews

Reply from Brandos.dk

Hej Helle. Jeg beklager meget at du har skulle vente så længe på at få dine penge refunderet.Vi har desværre haft nogle kunder der har oplevet at det har taget længere end den angivende tid om at få deres penge retur, og det beklager vi selvfølgelig. Dette er selvfølgelig ikke meningen, da vi stræber efter at vores kunder skal tilbagebetales hurtigst muligt. Vi svare også på de mails vi får indenfor 24 timer på alle hverdage. Jeg beklager derfor meget hvis der er gået længere tid før du har fået svar. Hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Med venlig hilsen Anne