Brandos.dk reviews

Brandos.dk reviews

8.4

Tilbagebetaling tager 6 uger

Brandos modtog mine returvarer 13. august 2013, pengene stod på min konto den 25. september 2013 - 6 uger efter.

Der er ikke tale om en undtagelse - det er helt i overensstemmelse med Brandos' returpolitik. I bekræftelsen af modtagelsen af returvarerne står:

"Tilbagebetaling vil ske indenfor 30 hverdage fra den dato varene er blevet registreret på vores lager. Transaktionen mellem bankerne vil derefter tage 2-4 hverdage."

Bemærk, at der tales om 30 hverdage, ikke blot om 30 dage.

Overvej, om du synes, det er ok. Jeg synes det ikke. Der er heldigvis andre muligheder.

Reply from Brandos.dk

Hej Birgitte. Jeg kan sagtens forstå at du synes dette er uhørt lang tid. Vi oplever desværre at der er problemer med vores tilbagebetalings system, og det har der desværre været i noget tid nu. Derfor er der medarbejdere der sidder og refundere alle kundernes penge manuelt, og dette gør desværre at processen kan tage meget lang tid. Vi arbejder dog stærkt på at gøre dette bedre. Da vi ved at dette kan føles frustrenede for vores kunder gør vi dem også opmærksomme på dette inden de foretager købet. Da vi jo ikke ønsker at nogen af vores kunder skal føle sig snydt. Mvh Anne

uacceptabelt

Må sige at jeg synes det er fuldstændigt uacceptabelt at Brandos er SÅ uhørt længe om at tilbagebetale penge for returvarer...Fik mail den 24 aug at varen var kommet retur og har dd 28 sept endnu ikke modtaget pengene .Handler meget på nettet i både ind og udland og den gennemsnitlige tilbagebetalingstid er mellem 2-5 dage...Handler ikke her igen..

Reply from Brandos.dk

Hej Lene. Jeg beklager utroligt meget at du ikke har fået refunderet dine penge endnu. Dette er absolut en fejl fra vores side og beder vores økonomi afdeling om at refundere dem med det samme. De er derfor tilbage på dit kort indenfor 3 dage. Jeg beklager endnu engang meget den lange ventetid. Mvh Anne

Glemmer tilbage betaling for retur varer

Skoene er pæne, det samme er web shoppen, og har også overvejet om jeg skulle trække den op på 3 stjerner på det grundlag, trods firmaet trækker tilbagebetaling af retur varer til deres yderste frist ( 30 dage fra de har modtaget pakken) men når de er en måned om at tilbage betale folks penge så skal det godt nok også fungere hver gang, opdagede efter 2 måneder kun det ene retur beløb fra 2 pakker er gået ind på min konto, modtog ellers 2 beskæftigelser på at retur sko var modtaget og pengene for de 2 pakker ville blive indsat på min konto, det viste sig så det kun var den ene pakke der var gået penge ind for.
Hurtig kundeservice da jeg skrev til dem, det skal de have ros for, men altså rod i regnskabet betød jeg har brugt en del tid på at tjekke beløb op på min konto over 30 dage og det er rigtig irriterende tidsspilde.

Reply from Brandos.dk

Hej Rikke. Jeg beklager utroligt meget at du ikke fik refunderet dine penge til tiden. Dette er selvfølgelig en fejl fra vores side. Jeg er dog meget glad for at høre at vores kundeservice allerede har hjulpet dig med dit ærinde, så du kan få dine penge tilbage hurtigst muligt. Mvh Anne

Nemt & billigt

Bestilte 2 par sko den 5 sept. De er så kommet i dag hos GSL Shop. De levet op til mine forventninger og med de 100 i rabat ved at tilmelde sig nyheds brevet må jeg sige det er ganske fint. Det eneste jeg kan brokke mig lidt over at , at jeg synes det er en lang leverings tid og derfor har jeg kun givet 4 sjerner.

Godt udvalg, hurtig levering - men meget langsommelig tilbagebetaling

Hvis jeg skulle give stjerner for udvalg og levering, ville jeg give fem stjerner. Hvis jeg skal give stjerner for hvor hurtige Brandos er til at refundere dig dine penge, ville jeg give én stjerne.

Skoene er flotte, stort udvalg, udemærkede priser, og fint, at man kan afhente i en GLS-shop, da mit nærmeste posthus ligger et stykke væk. Jeg returnerede sko på denne ordre d. 17/7, og har først fået min refusion her d. 29/8 - det er halvanden måned Brandos har beholdt mine penge!

På en anden ordre har jeg returneret 3/7 og fået refusion 14/8, så det er almindelig procedure. Jeg købte nogenlunde samtidig sko hos en af Brandos konkurrenter, som jeg også returnerede. Her fik jeg refusion efter en uge. Så næste gang vælger jeg at købe hos konkurrenten, for jeg gider ikke låne mine penge ud til Brandos i halvanden måned....

Fremragende :)

Bestilte et par sko hos jer og mindre end 24 timer senere, var pakken leveret hos min lokale Spar med GLS.
Super, at der er fri levering, og leveringstiden var lynende hurtig !
Benyttede jeres fif til at måle min skostørrelse, og skoene passede bare perfekt :)
De bedste anbefalinger herfra.

Super godt, troede jeg...

Jeg bestiller d. 08-juli et par sko hos Brandos, valget faldt på Brandos da de havde fri retur og ombytning så man kan være sikre på at ende med den rigtige størrelse, fedt! samtidig fik man 100 kr. hvis man tilmeldte sig deres nyhedsbrev, så jeg var sikker i min sag.

Jeg modtager mine sko og det viser sig de er en størrelse for små på trods af jeg syntes jeg havde læst på lektien omkring sko størrelser, henvender mig til Brandos via deres kontaktformular på hjemmesiden for at forhøre mig hvordan det fungerer nu hvor jeg har benyttet mig af den rabatkode jeg har fået, for vil jo stadig gerne have skoene, men intet svar... sender skoene retur og henvender mig igen for at høre hvorledes det fungerer intet svar...

Da jeg ikke får svar beslutter jeg mig for at droppe skoene og bare få pengene ført retur. Nu er jeg spændt på at se om de overhovedet kommer, da der nu lige knap er gået en måned siden Brandos bekræftede de havde fået skoene tilbage.
Til Brandos forsvar skal det siges de melder tilbage det kan tage op til 30 + 14 + 2-4 dage dvs. op til 48 dage(!), det er dog meget, meget lang tid syntes jeg.

Jeg syntes det er stærkt Brandos tilbyder fri retur, men det hele går ligesom i vasken når man ikke kan henvende sig til firmaet og det er synd, Brandos er et firma jeg ville elske at elske...

------------------------------- UPDATE

Hej Anne

Jeg kan garantere de ikke er endt i spam, så det må være en anden fejl der er sket, men er da rigtig glad for at høre de skulle være blevet besvaret og jeg derfor ikke er blevet ignoreret og har selvfølgelig ændret mine stjerner derefter :) og tak for dit svar.

Mvh. Rune

Reply from Brandos.dk

Hej Rune. Jeg beklager meget at du ikke har set vores svar. Jeg kan se at min kollega svarede på din første mail den 11 Juli, altså samme dag som du har kontaktede os. Du skrev til os igen den 24 Juli, og en anden af mine kollegaer svarede også på denne mail samme dag. Jeg mistænker derfor at vores svar kan være endt i dit spam filter. Jeg vil derfor bede dig prøve at kigge der. Jeg kan også se at vores bogholderi har refunderet dine penge til dig tidligere idag. Pengene burde derfor være tilbae på dit kort indenfor 3 dage. Hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen. Mvh Anne

Fantastisk service, hurtig levering...

Jeg vil helt klart anbefale dem. Deres service med at man frit kan returnere er genialt. Det fjerner lidt usikkerheden ved at købe på nettet. At skoene så ikke passede min søn er jo bare uheldigt, men det var super nemt at returnere dem igen. Det er i hvertfald ikke sidste gang jeg handler der :-)

Super gode tilbud og kvalitetsvarer

Jeg har ikke haft mulighed for at tale med deres kundeservice, da der ikke har været grund til det og derfor kan jeg kun udtale mig om varerne. Kvaliteten er helt i top, billige priser (jeg sparede 1500 kr. på sidste ordre, hvor jeg købte et par skindstøvler og et par ruskindssandaler/støvler), gratis porto og levering som lovet. Jeg får en sms lige så snart pakken ligger til afhentning. Nemmere kan det vist ikke blive.

Helt perfekt!

Jeg bestilte et par Radii hi-top sneakers Fredag d. 26 og modtog dem idag mandag d. 29. Skoene er perfekte og ligesom jeg havde forestillet mig dem.
På hjemmesiden stod der at jeg ville få et par ekstra snørebånd med til skoene.. Men som om at det ikke var nok, fik jeg også et bælte/strap med til skoene (og en plakat).
Brandos.dk er en god web-shop, med hurtig levering og styr på tingene.

Så stopper festen venner!

Jeg har for et par dage siden skrevet en anmeldelse vedr. at jeg modtog et par sneakers som var beskidte, med tyggegummi under bunden og generelt i dårlig stand. Jeg kontaktede jer her, og via jeres hjemmeside.
Selvom du, Anne, skriver at i har kontaktet mig og fundet en løsning så er det jo en lodret løgn. I har ganske vidst sendt et par nye sko magen til, uden at have fortalt mig noget, eller svaret på min henvendelse.
-Det er i og for sig udmærket service, men når jeg så fortæller jer at jeg netop har hentet de "Nye" sko på min GLS shop og kan berette at de også er i dårlig stand?

Der er gule pletter på skoene, det ligner formentlig en fejl i produktionen hvor gummi bundet har smittet af på den hvide facade men det undskylder ikke jeres manglende tjek af egne vare. Skoene er af mærket Champion, og nu forventer jeg egentlig bare at jeg sender begge par tilbage og modtager mine penge retur.

Det er simpelthen under lavmålet med manglende kommunikation, og afsendelse af to par sko der begge ligner noget som en folkeskole-klasse har lavet som et projekt.

Jeg overvejer kraftigt at dele alt dette via mit musik-netværk bare for at pointere den elendige service.

-Bemærk at min tidligere anmeldelse åbenbart er væk efter jeg har skrevet denne.

Reply from Brandos.dk

Hej Thomas. Vi beklager meget at du har modtaget sko som var beskidte. Sådan noget må selvfølgelig ikke ske. Det er heldigvis også meget meget få kunder det sker for, og vores kundeservice står altid klar til at hjælpe når sådan noget sker. Jeg kan også se at de allerede har kontaktet dig efter dette, for at få situationen løst. Vi beklager endnu engang meget at du har modtaget en sko der ikke levede op til standarderne. Mvh Anne

Super hurtig levering

Jeg bestilte et par sneakers i går formiddags og har allerede modtaget dem i dag.. Er rigtig glad for mine nye sko og for at de bliver leveret SÅ hurtigt 😃

Ingen opdatering om manglende sko/størrelser

Jeg PRØVEDE at bestille 4 par sko hos Brandos.dk.

Skoene var lagt i min kurv og jeg var klar til bestilling/betaling. Men ups så er 2 af de 4 par sko pludselig udsolgt. Skoene står står stadig på hjemmesiden som værende på lager, men nej jeg kan ikke få dem med i min bestilling.

Jeg har modtaget en rabatkode på kr. 100,00 som jeg vil indfri og alt kører (ser det ud til) som det skal.

Jeg får en mail hvor min ordre bliver bekræftet - der går yderligere 5 min. og jeg får en ny mail, hvori der står, at min ordre IKKE er gået igennem.

Jeg prøver at bestille igen, men denne gang kan jeg ikke bruge min rabatkode, da den jo er brugt ved min første bestilling som ikke gik igennem.

DET KAN JEG BARE IKKE BRUGE TIL NOGET...............Hjemmesiden kører utrolig langsomt og jeg har nok sammenlagt brugt 2 timer på INGENTING.

DET ER BARE IKKE GODT NOK

Hej Lone.
Jeg kan se at der skete det at vi fik flere signaler ind om at du
ønskede at købe denne sko.
Dette sker når man går til kassen, og derefter går tilbage i sin bestilling.
Når man gør dette tror vores system at man prøver at købe den samme vare
to gange.
På grund af at man trykker på gå til kassen knappen to gange.
Efter som at man afbryder det ene køb ved at gå tilbage i sin bestilling
bliver dette køb annulleret og man modtager en mail angående det.
Bagefter kommer man hele vejen til kassen og får betalt sin bestilling,
og denne går igennem.
Derfor modtager man to forskellige mails, en som siger den er annulleret
og en der siger at bestillingen er gået igennem.
Hvis man sammenligner de to mails, vil man også kunne se at de har
forskellige ordre nummere, men det er kun noget man kigger efter hvis
man ved det.
Din ordre er derfor gået igennem og du skal ikke prøve at bestille igen.
Pakken vil blive sendt afsted fra vores lager så snart de har behandlet
din ordre.
Din rabat kode på de 100 kr kom også med på bestillingen.
Angående at to af parene var udsolgt, så er det desværre fordi at en kunde har nået at købe dem inden du nåede at betale. Dette sker desværre engang imellem, hvis det er en model vi kun har et par tilbage af.
Mvh Anne

Har ikke fået mine penge! Heller ingen sko!

Bestilte et par sko den 23. juni. Den 25. juni trækker Brandos pengene. Da den lovede leveringstid er overskredet kontakter jeg Brandos for at høre hvor de bliver af, og får at vide at de er blevet sendt til Norge ved en fejl. De har ikke på noget tidspunkt ulejliget sig med at kontakte mig om dette.
Jeg siger at så kan de annullere min ordre. Og nu 22 dage senere har jeg stadig ikke modtaget mine penge på trods af at det er Brandos som har lavet en fejl.

Jeg kan heller ikke kontakte dem inde på deres egen hjemmeside. Når jeg har logget ind på min side og udfyldt det krævede får jeg en besked om at den ikke kan sendes da de har sat nogle filtre til for at undgå spam. Men hvordan kan det være spam når det kommer fra en emailadresse man har brugt til at oprette sig med og man desuden er logget ind???
Og hvorfor er der ikke en alternativ adresse man kan skrive til?

Jeg synes man skal tænke over om man har lyst til at handle på en hjemmeside hvor det er umuligt at komme i kontakt med dem. Det lugter lidt!

Reply from Brandos.dk

Hej CC. Jeg kan absolut godt forstå at du ikke er tilfreds med dette. Vi beklager også utrolig meget at dette er sket. Man kan altid kontakte os ved at skrive til mail adressen kundeservice@brandos.dk Jeg gør dog det at jeg sørger for at pengene bliver refunderet til dig med det samme. Jeg sender dig også et gavekort per mail, for at vise at vi virkelig beklager dette. Mvh Anne

helt i top

Hurtig levering. Super kvalitet. Alt helt i top.

Advarsel

Bestilte sandalerne d5.5 og fik først sandalerne d13.5. Og det kalder Brandos super hurtig levering?
Jeg sendte dem tilbage d24.5 og da jeg leverede dem i kioske sagde damen at GLS ikke var kommet endnu. Så sandalerne ville komme med inden weekenden.
Først 12 dage efter, d5.6 fik jeg en mail om at Brandos havde modtaget sandalerne. Meget mystisk at sandalerne tog så lang tid at komme frem.
Min penge fik jeg først tilbage d5.7.
Det er uforskammet lang tid at Brandos beholder mine penge. Mon Brandos får flere renter af pengene jo længere tid de beholder andres penge?
Skrev en rykker mail d3.6 og fik aldrig svar.
Jeg vil i hvert til fald ALDRIG handle hos Brandos igen. Og jeg skal helt sikkert fortælle alle dem jeg kender min historie. Brandos er jo ikke større end andre internet skohandlere, så når de kan sende ens penge retur inden 7 dage, så må Brandos og så kunne gøre det.
Charlotte Gissel

Reply from Brandos.dk

Hej Charlotte. Jeg kan se at du bestilte sandalerne den 7 Maj, og vi har en leveringstid der hedder op til 5 hverdage, så skoene er desværre ankommet indenfor den frist vi lover. Når man sender pakker retur til os, skal de først afleveres ved pakkeshoppen. Efterfølgende bliver de sendt til afhentningsstedet i Tåstrup. Herfra skal de så sendes videre til vores lager i Sverige. Det er dog ikke hver dag vi sender en lastbil afsted efter retur pakker. Nogle gange ligger der jo bare 5-6 pakker som skal retur til os, og vi har desværre ikke mulighed for at sende en lastbil afsted efter så få pakker. Det fremgår også på hjemmesiden at det desværre kan tage op til 14 hverdage inden at pakken når frem til vores lager. Så det er ikke unromalt at den først er kommet frem efter 12 dage. Vi skriver desværre også i vores vilkår at det kan tage op til 30 dage inden at man modtager sine penge retur. Vi går udfra at alle kunder læser vores vilkår og betingelser inden at de køber vare via vores hjemmeside, hvor alt står beskrevet. Det er dog meget beklageligt at du har oplevet dette som dårlig service. Mvh Anne

Amatøragtig hjemmeside

Man modtager et nyhedsbrev med tilbud på sko, klikker ind og finder to par man gerne vil købe, mens man taster sine oplysninger ind og skal trykke på betalingsknappen, får man at vide at begge par sko er udsolgt mens man sidder med dem i sin kurv. Nå men så kigger man om der var andre sko man kunne bruge og finder et nyt par som ser fine ud, ligger dem i kurven og trykker gå til kassen, man udfylder igen sine oplysninger og trykker på betalingsknappen - UDSOLGT igen!!!
Sådan kan man F***** ikke drive en virksomhed. Føler jeg har spildt min tid og handler der aldrig igen og kan så absolut ikke anbefale folk at handle der, tværtimod. Man burde kunne give minus stjerner.

Reply from Brandos.dk

Hej Allan. Vi beklager meget at de sko du har prøvet at købe har været udsolgt. Det sker desværre engang imellem at enkelte modeller bliver udsolgt i løbet af utrolig kort tid, hvis det er en meget populær model. Jeg kan dog sagtens forstå at du finder dette utilfredsstillende, og vi beklager dette meget. Men dette sker dog kun i meget sjældene tilfælde. Jeg beklager dog meget at det er sket for dig. Mvh Anne

Virksomheden lancerer 100 kr irabat dersom man tilmelder nyhedsbrev. man får ingen ting. det er bondefangeri. klager afvises med at de ikke forstår henvendelsen.

jeg er glad for at man kan købe sko andre steder, hvor man ikke bruger bondefangeri.
hvor man bagefter skriver at de ikke forstår mim henvendelse.
kan man virkelig have en netbutik der bruger disse metoder.

Reply from Brandos.dk

Hej Lene. Jeg beklager meget hvis du mener at vi udsætter vores kunder for bondefangeri, da det jo selvfølgelig ikke er meningen at vores kunder, skal have den opfattelse af os. Jeg kan se at min kollega svarede på din mail den 12 Juni. Hvor han forklarede hvad det var der var sket. Han skrev at beløbet som man handler for skal overstige 500 kr for at gavekortet skal fungere, og det gjorde dit køb desværre ikke. Derfor kunne du desværre ikke gøre brug af tilbudet. Vi skrev til dig flere gange, da vi havde behov for at få mere information fra dig for at kunne løse denne sag. Når vi ikke har den nødvendige information, kan vi jo ikke hjælpe vores kunder ordenligt. Din klage er skam heller ikke blevet afvist, men vi har gjort alt hvad vi kunne for at hjælpe dig i denne sag. Mvh Anne

ALT for langsom tilbagebetaling/returnering

Jeg har foretaget to køb hos Brandos.dk - det ene gik "smertefrit" (ingen problemer der), det andet knap så meget.:
Jeg bestilte et par sko derfra, men kunne desværre ikke passe dem og returnerede dem. D. 29. maj får jeg en mail om at de har modtaget min returnering og at jeg indenfor (bemærk ordet 'indenfor') 30 dage vil få mine penge tilbage. I dag d. 29. juni - dvs. præcis en måned efter, har jeg stadig ikke fået mine penge tilbage...

- Synes det er utroligt ærgerligt at Brandos.dk er så langsomme til at tilbagebetale til deres kunder idet jeg ellers synes hurtig levering + fri levering/returret giver et godt indtryk af firmaet.

Penge kommer ikke retur

Jeg bestilte et par sandaler, som jeg desværre ikke kunne passe. Jeg sendte dem derfor retur og Brandos modtog sandalerne den 17. maj. Jeg har dags dato stadig ikke modtaget mine penge retur trods kontakt til kundeservice den 20. juni.
Jeg synes at Brandos generelt er en god butik, og jeg er derfor meget skuffet over dette forløb. Jeg har derfor svært ved at give mine anbefalinger til Brandos.

Reply from Brandos.dk

Hej Helle. Vi beklager meget at det har taget så lang tid før at du har modtaget dine penge. Jeg kan dog se at vores økonomi afdeling har refunderet dem til dig. Pengene skulle derfor gerne være tilbage på dit kort enten idag eller imorgen. Mvh Anne

Brandos.dk Details

Med tusindvis af modeller fra kendte varemærker er Brandos.dk Danmarks største skobutik på nettet med sko til hele familien. Du kan trygt handle hos os, vi tilbyder gratis fragt og returret med 30 dages åbent køb. Og du skal ikke være bange for at finde skoen et andet sted billigere, hos Brandos.dk har du også prisgaranti! Velkommen til Brandos.dk!

Visit Brandos.dk

We live here: c/o Exportrådet, Toldbogade 18, 5 sal,