Brandsenbiler reviews

Brandsenbiler reviews

5.2

Ingen reklamations ret og elendig garanti

Jeg købte en Peugoet 307 2.0 HDI AIRVAN fra 2005 for 50.000,- det var en helt almindelig handel og alt var fint da jeg kørte derfra.

Dagen efter fik jeg en advarsel i instrumentbrættet, ringede til Steen og han gik modvilligt med til at bilen blev testet i københavn og det var angiveligt en sensor på turboen der skulle skiftes (bilen kørte i nødprogram). Brandsen biler ville ikke dække hele udgiften, han henviste bare til den "garanti" de giver hvor man deler udgifterne. Det var dog ikke sådan det skulle forløbe, da dette er en reklamation! Derudover ville han ikke dække udgifterne for at bilen blev kørt fra Lolland til Randers for at få fejlen lavet, som han efter reglerne skal.

Bilen endte med at blive lavet i Randers, dog holdte han fast på at jeg skulle betale 50%!!

Min anbefaling er at i aldrig bør handle bil her, hvis den koster mere end den ville havde gjort hos en privat! i får ihvertfald ikke Steen til at køre noget over reklamationsretten!

tjaa ok ?

det er nok ok ?

jeg havde lejet / booket en flytte bil, men da jeg kom var den jeg skulle have i stykker så han måtte sparke mig 30 km længere væk for at hente en erstatnings bil, jeg fik dog uden han blinkede 200 til benzin for kørslen derud og forsinkelsen af min flytning..

men hvordan er hans værksted og han priser og tilbud ? er det ok kan m,an regne med det ?

hvis nogen har erfaringer hørre jeg gerne, da jeg fik et godt mundtligt tilbud på skift af kobling og tandrem på min astra 97 1.6 16v

og hvis det tilbud holder og man kan regne med det og stole på ham er det det bedste og billigste tilbud jeg har fået på de 2 ting...

jeg siger ikke han snyder eller noget, men spørger barre om der er nogen der kender ham og kan sige god for det han laver ? da man jo hørre så meget om værksteder og bilforhandlere i bla kontant og sådan....

super service

Har lejet bil nogle gange hos firmaet og har hver gang fået en service man aldrig får hos de store biludlejningsfirmaer

fra start (online booking) hurtig svar.
modtagelse af bilen (super)
aflevering super laver afregning med det sammen og får herved udbetalt deposit straks

super super super

Is Brandsenbiler your company?

Brandsenbiler Details

Visit Brandsenbiler