Braunstein reviews

Braunstein reviews

5.4

Dårlig service overfor betalende kunde

Købte via hjemmesiden et gavekort d. 26/3-13 til levering d. 2/4-13.Dette skulle sendes til fødselaren. Den 3/4 kontakter jeg Braunstein via mail og efterlyser gaven. Hører intet, men kan se, at beløbet for gaven bliver trukket samme dag på mit kort. Den 7/4 skriver jeg igen. Denne gang i en vred tone. Her får jeg af vide, at gaven ligger på posthuset og har ligget der siden den 4/4. Altså mener de, at jeg skal tale med Postdk. Men jeg fortæller dem, at gaven er sendt uden omdeling og da jeg ikke har skullet opgive sms/mail på modtageren, så er det jo klart at den ikke kommer frem. Man sender da ikke en gave uden omdeling. Dernæst gør jeg dem opmærksom på, at de først har sendt gaven d. 3/4, efter jeg har klaget 1. gang.
Det gør bare, at det er sidste gang, at jeg bruger dette firma til gave køb. FØJ en ringe service....

BRAUNSTEIN Levere ikke varen !!!

Braunstein levere ikke varen. Ringer 2 gange kommer aldrig igennem, skriver på deres hjemmeside 2 gange, skrevet 1 gang på deres Facebook profil, skrevet 1 gang via K.R.A.K. Har aldrig fået et svar, hvorfor de ikke har levere resten af den bestilte vare, som er bestilt d.14 dec. 2012. Den er betalt. (Ordrenr. 100002312 varenr. 570404830917 ) skulle bruges som gave.
Måske er Braunstein under afvikling

Brian

Is Braunstein your company?

Visit Braunstein