Bravo Tours reviews

Bravo Tours reviews

6.3

Uhumsk værelse, arrogant destinationschef, utilstrækkelige madkuponner, uacceptabel lang svartid. i forbindelse med flyforsinkelse.

Efter en fantastisk god rundtur på de tidl. dansk vestindiske øer, fik minderne fra turen, en ganske negativ udvikling - på grund af flyforsinkelse.
Vi blev indkvarteret på et meget uhumsk hotel Company House, du tror det er løgn, men efter at have henvendt os til servicekontoret, blev destinationschefen så hidsig, at han til sidst foreslog os et telt vi kunne sætte op på græsset ved havnen.
Klagen som vi skrev til hovedkontoret var man 1 måned om at besvare og uden imødekommelser eller skyggen af kompensation - vi må fraråde gode venner, kolleger og familier at benytte Bravo Tours. Det er muligt at de ikke har opført sig ulovligt, men fuldstændig mangel på kundeservice og empati.

Dejlig og spændende tur til Kenya

Min mand og jeg har lige været på en dejlig tur til Kenya med Bravo Tours. Vi havde mange spændende oplevelser og mødte virkelig mange tiltalende indfødte. Der er bare stor fattigdom! Jeg er ærgerlig over, at vi ikke hjemmefra fyldte kufferten med tøj og ting, vi ikke bruger mere. - De spørger efter tøj: t-shirts, sokker, sko......, ure, neglelak, shampoo, tasker, skoleting........
Vi boede på hotel Kaskazi i Diani et stykke fra Mombasa. Alt fungerede fint! Gode udflugter, gode guider, godt hotel. Turen kan varmt anbefales!
Annelise Skovgård Olsen

Ingen klager herfra!

Jeg har rejst med BravoTours flere gange til Kreta, og gentager successen igen til sommer, dog til Menorca i år.
Min kæreste og jeg har altid været tilfreds med Bravotours' service - både herhjemme og på destinationen.
Guiderne er venlige og hjælpsomme, har styr på tingene og yder en god service.
Vi har selvfølgelig oplevet problemer, på vores ferier (problemer med værelset, forsinkede fly og lignende) - men det må sige, at bravotours' guider har gjort alt i deres magt for at løse problemerne på bedste vis.

Jeg vil altid anbefale BravoTours, især hvis turen går til Kreta :)

Vi ses til sommer! - Håber I holder samme serviceniveau på Menorca, som I har gjort på Kreta.

Bravo Tours - Aldrig igen !!!!

Ledelseskulturen i Bravo Tours er særegen og baseret på arrogance. Bravo Tours har altid ret - kunderne forstår ingenting. Pengene ligger bedst i Bravo Tours lommer.

Rejs ikke til Cuba med Bravo Tours eller andre der benytter hoteller - Bo privat

Hen over julen 2013 rejste vi med Bravo Tours til Cuba i 14 dage.
Vi var meget utilfredse med Cuba og de hoteller vi på den korte tid benyttede os af da alle hoteller er offentligt ejede og derfor virkelig dårlig standard. På Buffet'en på hotel Barlovento stod frisk fisk og skaldyr uden afkøling og det varme mad uden varme så alt havde en halv lunken temperatur.
Både på hotel Barlovento og Palma Real var maden dårligt og uappetitligt. Alle steder er personalet arrogante og uhøflige. Der er konstant Konstant kø alle steder. Vi ønskede at spille pool, men hotel Palma real har kun 1 sæt kugler på trods af at de har 2 borde som er umuligt at få fat på da folk beholder dem i hele deres ferie. På trods af at der er en volley ball bane så er der ingen bold. Modsat info fra hotellet og Bravo tours så er der intet bordtennis bord på Palma Real.
Vi tog i løbet af ferien nogle dage væk hvor vi boede på Casa particulares og der er folk afhængige af at turisterne giver gode anmeldelser så de behandler en som en gæst og ikke en pestilens. Maden er frisk lavet og 1000 gange bedre end på både hoteller og restauranter som ejes af staten.
I havanna pas på svindlere - der er INGEN Salsa Festival eller stor Salsa fest.

Jeg kontaktede Bravo tours som de opfordre til men de ønskede ingen detaljer og sendte blot et autosvar med deres klage procedure. Så det virker som om de blot ønsker at fremstå som hjælpsomme på denne side. Hvilket gør at jeg ville give dem 0 stjerner hvis det var muligt.

Hej Annisette.

Mange tak for din henvendelse.

Vores kundeservice afdeling vil gerne have mulighed for at undersøge omstændighederne omkring jeres rejse til Cuba nærmere og vende tilbage med et fyldestgørende svar til jer. I bedes derfor kontakte vores kundeservice på kundeservice@bravotours.dk eller på tlf. 96 27 37 88

De bedste hilsner fra Bravo Trours

Fantastisk rejseselskab - DK's bedste

Gang på gang imponere Bravo Tours os med deres lækre destinationer og deres fantastiske service. VI rejser altid med BravoTours, og vil formentlig altid gøre det! 10 ud af 5 stjerner herfra!

Hej Marco.

Mange tak for dine flotte ord. Bravo for Marco!

Rigtig god dag.

Ikke tilfredsstillende

Bravo Tours reklamerer med "lækkert familiehotel". Det stemmer ikke overens med virkeligheden. Værelserne på Hotel "Astral Seaside" i Eilat er nedslidte og beskidte.

Reply from Bravo Tours

Hej Linda Brammer Dyrsting.

Vores kundeservice afdeling vil altid gerne modtage henvendelser fra vores gæster. De vil undersøge sagen tilbundsgående og vende tilbage med et fyldestgørende svar. Derfor vil jeg bede dig rette henvendelse på kundeservice@bravotours.dk.

Super ferie

Har haft 14 fantastiske dage på Gran Canaria.
Hotellet som vi benyttede for 9 gang er efterhånden ved at være "træt" og kunne godt trænge til at blive opfrisket - eller der burde tage én stjerne af i kategoriseringen.
All inklusive maden var OK efter spansk standard det ses dog tydeligt at krisen også kradser i Spanien, det var ikke alle gæster som fik alle retterne at se, efterhånden som der var "udsolgt" blev der ikke suppleret. Restauranten har stole til ca. 125 gæster og bordplads til ca. 75 gæster kopper til ca 25 gæster og bestik til ca. 50 gæster, dette bevirker at så snart man skipper sin kop eller bestik snupper personalet det for at få det vasket op til de næste, dette er ikke godt nok.
Flyrejsen er et kapitel for sig selv.
Flyet fra Premieaair så særdeles slidt ud i interiøret og flymaden var væsentlig kedeligere end tidligere oplevet. Hjemturen blev forlænget med ca. 15 timer da flyet var gået i stykker og vi måtte vente på et erstatningsfly som formodes at være et Spansk indenrigsfly væsentlig mindre end planlagte hvilket bevirker at de forskellige tilkøb som var gjort ikke var til stede. I forbindelse med denne oplevelse gjorde guiderne et fantastisk godt stykke arbejde.
Vi vender med al sandsynlighed tilbage igen. både til Bravo og til destinationen og hotellet.

Hotel Hilton, Hua Hin, 5 stjernet luxus eller hvad ???

Vi kan desværre ikke genkende de rosende omtaler der er af Hotel Hilton, Hua Hin.
Slidte værelse, og et pool område der er alt for lille, hvis man ønsker en plads i solen,
man ligger som sild i en tønde, og hvis man ikke er ved poolen kl. 6.30 og klar til at så i kø for udlevering af håndklæder, samt reservation af solstol, kl. 7.00, så er man henvist til et lille område med græs, væk fra poolen, og i skygge, samt gamle solstole af plast og meget slidte madrasser.
Eneste plus, et flinkt personale, samt et flot morgenbord.
Det kan undre at Bravo Tour giver dette hotel 5 stjernet , eneste hotel i områder der er til 5 stjerner er nabo hotellet Centara.

Hej Ole.
Mange tak for din anmeldelse af din rejse til Thailand.
Øv, hvor er det træls, for at sige det på godt jysk, at hotelbeskrivelsen ikke stemmer overens med forventningerne. Det er helt sikekrt noget som vores kundeservice gerne vil kommentere på - du er velkommen til at ringe til vores kundeservice på 96 27 37 88 eller skrive til kundeservice@bravotours.dk.

De bedste hilsner fra Henrik

Fantastisk hjælp af guide på Vietnams vandveje

Vi har lige deltaget i en tur - Vietnams vandveje/Thailand.
Det var en fantastisk tur, godt planlagt tiderne overholdt og alt klappede.
I Vietnam blev en del ramt af Roskildesyge, men vi havde en fantastisk guide Daniel Ytzen. Stor ros til ham. Nødhjælpspakker. Speciel mad. Ekstra stop med mere. Stor ros til Bravo Tours og den dygtige guide.

hej Karin.
Tusind tak for din anmeldese af din rejse til Vietnam.
Det glæder mig at høre at I have en skøn tur, med undtagelse af en omgang Roskilde-syge selvfølgelig ;-) Jeg skal dog sørger for at Daniel for besked om dine flotte roser om hans arbejde!

Rigtig god dag,

de bedste hilsner fra Henrik

Skøn ferie, skønne guider og skønt rejsebureau. Bravo Bravo Bravo!

Vi var i sommers en tur på Bravo Tours nye sommerrejsemål, Costa de Almeria. Bravo Tours sendte en mail til os, om at de havde et nyt rejsemål i Spanien - og da vi af store fans af de spanske ferieområder, så bed vi på!
Vi havde en skøn rejse, og det er helt sikkert et rejsemål som vi gerne vil til igen...
Ingen problemer med at bestille et af deres tilbud på deres hjemmeside, nemt og godt.

Tak til Bravo Tours og jeres søde guider.

Hilsen Allan

Hej Allan.
Mange tak for din flotte anmeldelse.
Costa de Almeria er altså også bare et rigtig lækkert ferieområde, som allerede nu er blevet et sommerhit blandt vores gæster - det vil glæder os at kunne byde dig velkommen igen :-)

Dansk Vestindiske øer

Vi var gennerelt meget tilfredse med turen, dog er der mogle kommentarer.
Vi boede første uge på Marriott Hotel. dette skulle være 5 stjernet, det
var værelse og udsigt også, men det var noget slidt, og personalet var
ikke oppe på dupperne. Anden uge på The Bucanners som var 4+, burde være 5, alt var helt efter bogen.
Mht. fly og øhop kan dette gøres bedre, i flyet fra København og retur
burde man kunne købe sig bedre plads end comfort sæde 85 cm er for
lidt. Ved øhop får man ødelagt ferien ved en ventetid fra kl. 1100 til kl 1800, der burde være mulighed evt. tilkøb for væreleset til kl. 16/1700.
Ligeledes på afrejsedagen, da denne også ødelægges af for lange
ventetider uden et sted at være, jeg vil gerne fremhæve rejseleder
Jesper han var god, alt i alt en god ferie
Med Hilsen
Marianne og Jesper Bendiks

Hej Jeppe.
Mange tak for din anmeldelse og gode input.
Det glæder mig først og fremmest at I har været tilfredse med rejsen, jeg håber at I har fået nogle gode caribiske ferieminder med hjem i bagagen?! Jeg skal sørge for at Jeppe for besked :-)

Det er rigtig gode input du kommer med, dem har jeg allerede videresendt. Mange tak.

De bedste hilsner fra Henrik

Igen - igen en super service

Vi har rejst med Bravo Tours masser af gange - både charterrejser, rundrejser og grupperejse. Har lige bestilt sommerrejsen (som igen er i en større familiegruppe og derfor ikke kan bestilles over nettet). Jeg fik kontakt med Maiken - som gav en personlig, venlig og professionel hjælp, så selvom der ikke var lige de værelser vi ønskede, så fik vi noget, der er lige så godt. Tusind tak for den hjælp - og bravo til Bravo Tours som vi hver eneste gang har været helt tilfredse med (og som har de bedste guider - meget vidende og utrolige søde).

Hej Allan.
WOW! Mange tak for din anmeldelse, det er vi bare rigtig glade for... Jeg har sørget for at både vores rejseledere og Maiken har fået besked :-)

Jeg vil gerne sige tak for, at i igen har valgt Bravo Tours - Vi glæder os til at tage ansvaret for jeres rejse.

De bedste hilsner fra henrik

Fin tur til Tenerife uge 12

Perfekt ophold på Club Atlantis. Har i den grad nydt turen, og det hele ville have været perfekt og til 5 stjerner, hvis vi ikke igen oplevede ventetid i lufthavnen. Sidste år blev vi en hel dag forsinket, i år var det 2 timer og 55 min!
Begge gange var flyselskabets forklaring, at det skyldes sygdom blandt personalet. Det må da kunne tilrettelægges bedre, så driften kan fungere mere stabil.

Hej L. Nielsen.

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er det dejligt at læse, at I har haft en dejlig rejse.. det varmer på en kold vinterdag i Danmark :-)

Jeg har selvfølgelig videresendt din mail til flyselskabet, således at de også får anmeldelsen.

De bedste hilsner fra Henrik

Aldrig mere Bravo Tours !!

Spar 6.200 kr.
Det lyder jo altid fristende,rejsen kostede 10.996 kr. for at være sikker på hvad vi ville få leveret, ringede vi til Bravo Tours salgskontor for at høre hvordan de kunne vide hvad rejsen kostede og give 6.200 kr i rabat når man først fik anvist hotellet når man ankom til destinationen. Sælgeren oplyste at man nogle gange kunne få noget der var bedre, så ville Bravo Tours sætte penge til, eller man fik noget med lavere standart.
Ud fra det oplyste valgte vi at købe rejsen, det kunne da ikke gå helt galt, når rejsen havde kostet 10.996 kr. Vi havde hørt andre der havde prøvet det samme ved andre selskaber, og det havde været rigtigt godt. Vi købte og fik ganske rigtigt en faktura på 10.996 kr. minus 6.200 kr. alt i orden, vi glædede os til turen
Da vi ankom til hotellet fik vi udleveret en velkomstkuvert med et brev med følgende indhold:
Vælger du Bravo Chancen, som er en uspecificeret rejse, vælger du vores absolut billigste alternativ. Ved ankomsten til rejsemålet, bliver man tildelt et sted at bo i området, og ikke nødvendigvis på et af de i kataloget nævnte hoteller/lejligheder. Der gives ikke garanti for standart, beliggenhed etc. Måltider og rengøring er ikke inkluderet i prisen. Flytning under opholdet kan forekomme. Bemærk at der ikke modtages reklamationer på hotelstandarten.
Det var som en spand koldt vand i hovedet !!
Der var overhovedet ingen sammenhæng med hvad vi var blevet lovet hjemmefra og til hvad Bravo Tours leverede !!!
Vi ringede omgående til Bravo Tours og bad om at blive flyttet til et andet hotel, og at vi var villige til at betale hvad det måtte koste, Bravo Tours lovede at se hvad de kunne gøre for os, og ville ringe retur. Der blev aldrig ringet retur, en ualmindelig dårlig kundebetjening.
Ud fra brevet kan vi forstå at Bravo Tours ALDRIG leverer det de fakturerer, og vi føler at være vildledt til at købe rejsen.
Havde vi kendt til de betingelser som stod i brevet , havde vi aldrig købt rejsen.
Et andet ægtepar som flyttede ind ved siden af os var ligeså chokerede som os og ville klage til Bravo Tours.
"PAS PÅ TRO ALDRIG PÅ BRAVO TOURS"
Vi rejser ALDRIG med Bravo Tours mere, og kan på ingen måde anbefale det til andre.
Fin Andersen

Hej Fin.

Du valgte en rejse med uspecificeret ophold, hvilket vi ikke lægger skjul på er vores absolut billigste produkt. Betingelserne for uspecificerede rejser også kaldet Bravo Chancen findes på vores hjemmeside www.bravotours.dk. Vi kan se, at du har bestilt via vores hjemmeside, og da du bestilte poppede linket til betingelserne for uspecificerede rejser op.

Vi er kede af, at du på trods af vores oplysninger alligevel har haft helt andre forventninger til hotel, guideservice m.m.

Vores rejseledere forsøgte at kontakte dig; men de kunne ikke finde et andet hotel til jer, da alt var fuldt booket.

Du bliver skuffet

Der siges at forventningens glæde er den største, det passer rigtigt godt når man ser på vor lige afsluttede rejse.

Det kedelige startede inden vi overhovedet var i lufthavnen. Fredag 8. november fik vi en mail der sagde at vi var flyttet rundt i flyet, væk fra hinanden og på andre pladser end de forudbetalte med ekstra benplads.Efter noget skriveri og samtale med [navn fjernet] skulle vi være flyttet tilbage på de oprindelige pladser,
og glade var vi, dog kun indtil vi stod i flyet og så at vore pladser ikke var med ekstra benplads. Jeg har i dag talt med [navn fjernet] som vil sørge for refundering af det betalte beløb.
På hotellet ankommet kl ca 14 måtte vi vente til 15,45 før vi kunne få vort værelse/lejlighed som rigtigt bar præg af at være brugt meget, men vi skulle kun sove der så det var vel ok.
Så den egentlige utilfredshed.
Maden var ikke som vi havde forventet af et 4stjernet hotel.Spisesalen er ikke stor nok til at rumme alle gæster på en gang, var du ikke heldig at være der lige på åbningstidspunktet måtte du naturligvis vente til der blev plads, desværre havde de første gæster taget for sig af retterne og ikke efterladt meget andet end tomme fade eller noget ubeskriveligt i bageste hjørne af et fad. Der blev ikke fyldt op med nyt, og blev der var det efter stort pres fra gæster der ikke kunne se andet end en salatbar som dog var ret rimelig. Meget ofte måtte vi selv finde bestik og tallerkener eller vente til der kom noget fra køkkenet.Fisk og ris var det store nummer ( når der var noget) men kød var en mangelvare og når der så var kød var det så tørt at en dansk husmor ville skamme sig over at servere det, det gjaldt både okse kylling og gris.
Den buffet med snaks der var tilgængelig uden for spisetiderne havde flere gange om dagen besøg af områdets duer der tog for sig af retterne. Direkte ulækkert og hvad med sundheden. Der var ingen der sørgede for at duerne kom væk. Så her kunne du ikke spise noget overhovedet.
I hotellets beskrivelse står der noget om lidt pænere beklædning til aftensmaden, det er da helt til grin når mænd i ærmeløse undertrøjer shorts og bare fødder vader rundt og læner sig ind over frugt m.m. Desserterne mest kage roulade og lign. blev ikke fyldt op, men flyttet sammen på et eller to fade, take it or leave it.
Så ville det heller ikke skade hvis der til morgenmaden var noget groft brød eller boller og ikke kun hvidt brød.
Underholdningen om aftenen var vel god nok, der var bare den fejl at det foregår i et lukket rum med beton vægge og stengulv og de personer der betjener musik m.m. må være høreskadede for der skal spilles så højt at man ikke kan tale sammen, der var heller ikke ret mange der overværede underholdningen, men det er vel de unge, det kan ikke blive højt nok. Kedeligt at få ødelagt ferien.

Vi har rejst meget med all inclusive 3-4-5 stjernede hoteller men må desværre sige at det vi har oplevet denne gang er det værste overhovedet. hvordan hotellet har opnået 4 stjerner er en gåde.

Med hilsen

Rita og Arne Andersen.
PS. Jeg har haft kontakt med kundeservice og modtaget svar der nærmest siger at vi slet ikke har oplevet det jeg har beskrevet. Nu vil jeg søge læge for at blive undersøgt for hallucinationer.

Hej Arne og Rita.

Mange tak for jeres henvendelse.

Vores kundeservice afdeling vil gerne have mulighed for at undersøge omstændighederne omkring jeres rejse nærmere og vende tilbage med et fyldestgørende svar til jer. I bedes derfor kontakte vores kundeservice på kundeservice@bravotours.dk

De bedste hilsner fra Bravo Trours

Uforskammet kundebetjening!

Rejser gerne flere gange om året, og har brugt Bravo Tous flere gange uden problemer. Men vi har så heller ikke været i kontakt med deres personale, idet vi plejer at passe os selv.

Denne gang skulle vi på een af vores drømmerejser til de Dansk Vestindiske øer. Da jeg har sclerose, og ikke ved hvordan sygdommen udvikler sig i løbet af et halvt år, var det meget vigtigt for os, at faciliteterne var ordentlige. Stranden skulle være god,, så det var muligt at bade derfra, hvilket er med til at minimere mine symptomer. Helst ingen trapper, vi fik værelse på 1. sal. Badning var ikke muligt for os den første uge, da det ikke var muligt at komme ud i vandet pga store koralrev helt ind til kysten. Derfor blev rejsen bestilt telefonisk via en af Bravo Tours rejseagenter, der anviste to hoteller hhv på St Croix og St Thomas. Prisen var ikke noget vi diskuterede, det skulle bare være i orden !

Vi ankom sent om aftenen til St Croix, og kunne derfor først bese lokaliteterne næste dag. Og sikke en skuffelse !!
Der blev med det samme skrevet en mail til Bravo Tours kundeservice, der henviste til , at sagen var sendt til deres destinationschef [navn fjernet], der så ville forsøge, at hjælpe os med problemet.
Vor herre bevares...., da vi senere på dagen ankom til Bravo Tours kontor, nærmest vrissede [navn fjernet] af os, at han jo ikke kunne lave om på, hvordan strandene var på St Croix!! Og at der ikke var nogle muligheder for at kunne hjælpe os. Vi måtte tage til takke med det hotel og dets faciliteter , som det nu var, nyde vores ferie, og klage når vi kom hjem.....
Da der i mellemtiden var ankommet to andre par til kontoret, blev vi af [navn fjernet], "ført" ud af døren, og fik en undskyldning for hans opførsel, og bedt om at komme tilbage lidt senere. Da vi kom tilbage, håbede vi han havde fundet en løsning, men nej! Vi fik en udflugt torsdag aften , som en undskyldning for hans opførsel, og at han selvfølgelig havde skrevet en sag på vores problemstilling, og at han intet kunne gøre!
Så var der jo ikke så meget at gøre.. Jeg måtte så håbe, at jeg ikke kom til skade pga mit gangbesvær på denne strand, der var fyldt med knækkede havefliser og store koraller.....
Vi var der en uge, og skulle den sidste uge være på St Thomas, hvilket var ganske fint!

Da vi kom hjem, tog vi atter kontakt til Bravo Tours kundeservice. Sikke da en behandling vi har fået af [navn fjernet]!! Så uforskammet en adfærd ! Da vi gjorde opmærksom på, at problemet ligger i deres salgsafdeling, blev vi spidset af med, at de ikke har solgt os noget forkert, og at vi bare kunne klage til Pakkerejsenævnet, og sendte en link med ....
Hun så ingen grund til, at vi kunne få en refusion... Trods vi har betalt omkring 34000kr for 2 uger, og kun med morgenmad..

Vi rejser 2 - 4 gange pr år, MEN ALDRIG ALDRIG MERE MED BRAVO TOURS !!!'

Til Pia Baade.

Vi har naturligvis læst din anmeldelse her på Trustpilot, og er kede af, at du ikke har haft en god oplevelse på De Vestindiske Øer. Vi kan se, at sagen er færdigbehandlet i vores kundeserviceafdeling. Som vores kundeserviceafdeling oplyser, så har du altid ret til at høre Pakkerejse-Ankenævnets vurdering af din henvendelse. Dette gøres ikke for at være uforskammet; men det er vi rent faktisk lovmæssigt forpligtet til at oplyse dig om.

Hilsen
Bravo Tours

Aldrig rejs med bravotours!

det her er godtnok tilbage fra 2011. Men syntes stadig folk skal vide hvordan vi blev behandlet. da min kæreste netop var vendt hjem fra afghanistan ville vi forkæle os selv med en luksus ferie. vi bestiller derfor en rejse til Rhodos gennem bravo tours til næsten 15000 kr. vi har set hotellet på nettet og talt med bravo tours.
Da vi ankommer er vi i CHOK! værelset er i forfærdelig stand, stikkontakterne hænger ud af væggene, der er skimmelsvamp, der mangler loft bræder, store skolder på på senge, bruse kabinen er i stykker, gulvet er beskidt osv osv ( vi har billeder af det). vi havde bestilt halv pension, men måtte vente 1 1/5 time hver gang vi skulle spise på og få et bord, som ofte blev taget når vi hentede mad. da vi efterfølgene klager da vi kommer hjem fortæller de os at Hotellet har lavet en fejl og givet os et lavbudget værelse, ( vi har bestilt målrettet efter noget flot og romantisk )
vores ferie var helt ødelagt. Bravo tours tilbyder os 15 % på rejsen hvilket overhovedet ikke er nok efter vores mening. vi mener ikke man bare kan slå 15 % af en rejse og så give os noget helt andet end hvad vi har bestilt, det er for nemt sluppet.
men de er hverken til og hugge eller stikke i. desuden lå vi syge halvdelen af ferien efter at have spist i restauranten. vi føler os snydt og er rigtig kede af den her oplevelse.
her er et link til hotellet http://www.bravotours.dk/rejsemaal/grakenland/rhodos/ialyssos-og-ixia/rodos-palace/ 8 det var det her vi troede vi havde betilt.

Hej Frederikke.

Det er rigtigt ærgerligt, at en oplevelse for 2½ år siden stadig fylder meget hos dig. Det er meget vanskeligt for os at kommentere på så gammel en sag, da vi ikke har det samme personale, samt ændret vores samarbejde med hotellet. Vi kan dog se, at vores kundeservice har behandlet din henvendelse den gang og også har udbetalt kompensation. Vi er kede af, at du ikke allerede dengang gjorde opmærksom på, at du ikke var tilfreds med afgørelsen. Desværre kan vi ikke tilbyde at genoptage sagen.

Venlig hilsen
Bravo Tours.

Dårlig kundeservice - vælger i fremtiden andre charterbureauer

Har i går, 22. oktober, købt en "afbudsrejse" ved Bravo Tours.

Tilbuddet er for godt til at være sandt, 2320 kr for 2 personer, en uge til Fuerteventura med all inklusive - og vi bliver derfor i dag, 23. oktober, kontaktet, da man i følge pakkerejse-ankenævnet kan annullere vores rejse.
Jeg havde nok set den komme, men hvis vi kunne komme af sted til den pris, så gjorde vi det. I mailen får vi besked på, at en salgkonsulent vil kontakte os, så vi kan finde et andet godt tilbud til os.

Min kæreste snakker med vedkomne der har sendt os denne mail, men der kan ikke laves et nyt tilbud til os (ud over vi selv kan kigge på hjemmesiden, og se hvad vi vil have). Det er ikke fordi jeg er hjælpeløs, og ikke vil bruge min tid på at kigge hjemmesiden igennem for en anden rejse, men da det ikke er vores fejl at Bravo Tours har publiceret en forkert pris, kunne De i det mindste komme med et nyt tilbud til os.
I telefonen virker hun meget sur, og på ingen måde interesseret i at vi finder en løsning på problemet.
Må desværre bare erkende Bravo Tours ikke er interesseret i en tilfreds kunde - jeg finder en rejse hos et af de andre charterbureauer.

Hej Kate.

Mange tak for din anmeldese her på Trustpilot.

Det er altid ærgerligt, når der opstår en fejl på vores hjemmeside. Det er vi de første til at beklage og undskylde, hvilket også skete i jeres tilfælde.

Vi vil altid gerne komme med et virkelig godt tilbud, når vi har lavet en fejl, og det tilbød vi også jer. For at lette ekspeditionen spurgte vi om evt. ønsker, da vi ikke kan gennemgå hele vort program sammen med jer. Vi er kede af, at det ikke var tilfredsstillende. I er meget velkomne til at ringe ind i vores salgsafdeling igen og spørge efter Tinna. Tinna vil gerne hjælpe med at finde en skarp pris til jer.

Bravo Tours.

Gnavere på det dyreste hotel i HuaHin - Asara Villas & Suites

Vi tog til Thailand i sommers - juli 2013 - og valgte det dyreste hotel i Bravo Tours "sommerkatalog" for at få det mest lækre hotel (Asara Villas & Suites - istedet er vi udsat for gnavere på hotellet - selvom vi flytter rum - er der stadig husdyr der kan flytte snacks på størrelse med 1x3 cm.
Jeg kan ikke anbefale hotellet - og især ikke Bravo Tours, for selvom vi vælger at håndtere sagen selv og flytter værelse 2 gange- da Bravo Tours' guider er ikke eksisterende på vores hotel. Men da vi efterfølgende klager efter hjemkomst - afviser de klagen ved at vi ikke har nogen fysiske beviser, og fordi deres guider siger, dels har de ikke tidligere hørt klager og dels har de ikke hørt noget om dette fra hotellets side.
Super dårlig service og vi rejser ikke mere med Bravo Tours og Thailand er heller ikke på tapetet fremover.

Hej Elkær.

Vores kundeservice har behandlet din henvendelse, og derfor ved vi, at hotellet og vores rejseledere gjorde alt for at imødekomme jer. I så ingen gnavere; men havde hørt om andre, der havde set et lille dyr på værelset. Det er desværre en ting, som kan ske, og som sagt så gør både hotellet og vores rejseledere alt, hvad de kan for at imødekomme vores gæster i en sådan situation.

Bravo Tours Details

Bravo Tours er ferie på dansk! Vi har altid danske rejseledere, vi er medlem af charterrejsearrangørernes brancheorganisation (RiD) og Rejsegarantifonden (nr. 1242) og følger altid Rejseankenævnets retningslinjer og afgørelser. Vi har 28.000 dejlige gæster der synes godt om os på Facebook og 90.000 der følger vores gode rejsetilbud på Facebook.com/Afbudsrejser. Du kan altid bestille en rejse ved Bravo Tours på 70 10 10 77 eller 24-timer i døgnet på www.bravotours.dk - vores betalingsystem er krypteret. I år 2012 havde vi 132.000 rejsende til vores mange forskellige rejsemål.

Visit Bravo Tours

We live here: Dalgas Plads 16