Brdr Friis reviews

Brdr Friis reviews

6.2

LAAAAANG VENTETID

For snart 3 mdr. siden var jeg hos Brdr. Friis i Søborg og købe et sofabord. Det skulle først bestilles hjem og forventet levering ville da være 9-10 uger. I uge 10 havde jeg jeg ingenting hørt og ringede derfor og rykkede for mit sofabord, men de sagde at de ikke havde modtaget mit bord fra fabrikken og de vidste heller ikke hvornår de ville modtage det, da sælger Nanna var på ferie og intet havde skrevet. I uge uge 11 fik jeg en mail fra sælger, at pga produktionsfejl var bordet forsinket. Jeg ringede derefter til sælger og fik at vide at de ville modtage bordet i uge 12 og at jeg ville få bordet bragt hjem torsdag ri uge 12. Idag, dagen før jeg vil modtage bordet, får jeg en mail fra sælger, Nanna, om jeg har fået hendes mail ang. yderligere forsinkelse. Jeg ringer til hende og får at vide, at bordet ikke kommer imorgen alligevel. Desuden forstår hun ikke at jeg ikke har modtaget hendes mail. Hun fortæller at de modtager bordet tirsdag i næste uge( uge 13 ) pga forsinkelser i deres kørselsafdeling og at de nu vil kontakte mig hvornår jeg vil få mit bord. Ligenu er der kommet 2 SMS fra sælger, at bordet er forsinket endnu en gang pga produktionsfejl fra fabrikken. Gaaaab..! Hvornår får jeg mon mit sofabord. Jeg har så meget lyst til at få mine penge tilbage og finde et sofabord et andet sted😣

Flot butik med god service

Jeg vil gerne sige tak for en fantastik service i jeres butik i Søborg. Jeg kan anbefale alle der skal købe kvalitetsmøbler at snakke med deres sælger Steen. Han gav mig en rigtig god rådgivning ifm. mit køb af ny sofa og et minde reolsystem.
Tak for det, jeg kommer igen.

Montana møbler i dårlig kvalitet

Har nu prøvet at få udbedret kvaliteten af 4 montana reoler men brdr-friis mener at fejlene det ligger under bagatelgrænsen. Det mener jeg bestemt ikke. Det vikrer mest af alt som om Brdr Friis er blevet trætte af at vi prøver på at få et kvalitetsprodukt fra Montana og prøver at ryste os af for at få fred. Vi er ikke tilfreds med Montana og vi handler aldrig hos Brdr-Friis igen aldrig ever.

Da jeg ikke er på FB, svarer jeg her Casper Friis fra Brdr Friis kommentar:

Hej Casper

Her er tre billeder som blevet taget i jeres butik ved min sidste reklamation som Brdr-Friis ikke anerkender. 2 af billederne er en dør til en montana reol med 2 dårlige facetter og et billede er en normal facet. Prøv at gætte hvilken er dør som er normal, det er ikke svært - heller ikke med det blotte øje..... Så kan alle selv dømme om jeg er pernitten eller ej.

/Kristian Lindgren

Vi har efterhånden handlet en del gange hos Brd. F. og altid fået den bedste betjening og de lækreste varer- alle aftaler omkring levering er ligeledes blevet overholdt.
Kun positivt her fra :-)

Topkvalitet

Vi har fået slebet og lakeret en del møbler til vor MEGET store tilfredshed. Vi kan anbefale køb og rep. af kvalitetsmøbler hos Brdr. Friis Møbler

Fin behandling af reklamationer

Jeg har for ca. 3 år siden investeret i en sofa fra Erik Jørgensen som jeg købte hos firmaet brdr. friis møbler.
Købsprocessen fejlede intet, men desværre oplevede jeg at en af puderne i min sofa blev væsentligt mere farvet af solen end de øvrige puder. Jeg gik længe og var rigtig ærgerlig over det, da reklamationsretten selvf. var udløbet. Jeg tog dog alligevel forbi butikken i Brønshøj med puden og forklarede situationen. Havde også taget et billede af hele sofaen med på mobilen så farveforskellen bedre kunne ses ift. de øvrige puder. Mod al forventning var sælgeren enig med mig i at det ikke var i orden. En sofa til den pris (mere end 30.000,-) burde kunne forventes at holde sig pæn i mange år lød sælgerens vurdering, som jeg meget naturligt kun kunne give ham ret i. Han besluttede derfor at sende puden retur til Erik Jørgensen og tage sagen derfra. Efter blot en uges tid fik jeg en dejlig opringning hvor sælgeren kunne informere mig om at de efter flere samtaler med producenten var kommet frem til at jeg fik ombetrukket alle puderne i min sofa! Det var nødvendigt for at sikre en ensartet farve på alle puderne.
Jeg måtte selvf. selv komme forbi butikken med de øvrige puder, men efter de var blevet ombetrukket var de så flinke at sende dem til mig fragtfrit. Det skal dog siges at det to dem godt og vel 4 uger at få dem ombetrukket. Det må dog være producenten som har været lidt sløv efter min vurdering. Jeg kan derfor kun varmt anbefale Friis møbler til andre her på siden.

Mvh. Signe

Flot og stor butik med hjælpsomt personale

Har længe købt mine møbler hos brdr. friis møbler og må sige at de fortjener en go´ anmeldelse her på siden. Har gennem tiden købt både eilersen sofa, corona stol fra erik jørgensen, spisebordsstole (Y-stole) og min elskede kogle fra louis poulsen. Jeg kan i den grad anbefale andre at snakke med sælgeren Steen som har ekspederet mig næsten hver gang jeg har besøgt butikken i Søborg. Han har bredt kendskab til møblerne og var samtidigt flink til at give en fin rabat på både mine y-stole, min sofa og min kogle.
Fem stjerne herfra og rigtig god dag.

Brdr Friis ukendeligt dårlig

Jeg har købt 95% af mine møbler hos Brdr Friis igennem 25 år - altid super godt tilfreds med både service og varer.

Men noget er ændret radikalt!
Et køb af en dyr dobbeltseng - kr 22.000 inkl topmadras - for et par år siden lever ikke op til standarden. Den er af det anerkendte mærke Auping.
Alene topmadrassen kostede 9800 kr - og nu er den bulet/ujævn, hvilket næsten fremtvinger een position og stilling.
Medgivet det er 3 år siden, at jeg købte den. Men en seng i den pris skal jo holde mange år.

Ved henvendelse blev jeg for første gang oplyst, at madrassen skal vendes/roteres etc, således at belastningen flyttes til nye steder. Det var en nyhed og alt for sent. Skaden er sket.

I lyset af de mange års samhandel blev jeg tilbudt 50% rabat på en ny topmadras - men jeg er umådeligt skuffet.
Det er min klare overbevisning, at Brdr. Friis aldrig ville have behandlet mig eller andre sådan for nogle år siden - Måske er det blevet svært at tjene penge på dyre møbler.
Jørn Kildegaard

God betjening og flot butik

Jeg har tidligere købt et skrivebord fra djob/montana i butikken og fik god hjælp til at vælge det helt rigtige. Tre år er gået og jeg er super glad for varen.

Jeg handler fast i butikken og har senest købt en aeros pendel der, kan varmt anbefales!

Fin service - i Brønshøj

Ønskede 2 specielle bordplader og efter at have ventet 15. min i Gladsaxe endte jeg med at køre til deres afdeling i Brønshøj. Det var en god idé. Ingen ventetid, mulighed for at låne prøver, anbefalinger og styr på papirerne. Levering 1 uge før forventet.

Brdr. Friis Møbler har en rigtig god kundeservice

Jeg har handlet meget hos Brdr. Friis møbler og de har en rigtig god og servicemined konsulent, Brian Bruun Sørensen. Han tager sig god tid, er meget hjælpsom og er god til at komme med forslag samt løsninger til at få det hele til at gå op i en højere enhed.
Jeg kan kun anbefale at købe møbler hos dem!

Dårlig service

Brødrene Friis møbler udviser rigtig dårlig service over for kunder. De er uforskammede, når de sælger varer; og når man skal have repareret et klassisk møbel (som de tilbyder), er de uprofessionelle. Der mangler kommunikation mellem de ansatte og chefen, som f.eks. lover noget andet end firmaet kan opfylde. Jeg måtte i forbindelse med reparation af mit møbel løbende ringe ind og rykke og fik ikke besked om at møblet var færdigrepareret.

Holder ikke hvad de lover

Ifm udsalget fik jeg oplyst en pris på et sofabord jeg var interesseret i, men da jeg så kom ind i butikken et par uger senere, ville de ikke vedstå prisen - vel og mærke stadig under udsalget. Så husk at få den slags på skrift, hvis du ikke køber med det samme.

Betjeningen var egentlig meget venlig, men jeg var noget overrasket over deres manglende kendskab til produkterne, bl.a. fik jeg oplyst forkert materiale på bordet (laminat og ikke træ) ligesom de ikke helt havde styr på designerne af deres ellers dyre designerprodukter, hvilket ikke virker overbevisende.

Men udmærket udvalg af varer, hvilket tæller op til 2 stjerner.

Dårlig behandling i forbindelse med klage.

Da vi købte vore Chaiseloung var der noget galt med Polstringen, da vi henvendt os i butikken blev vi (til vore overraskelse) mødt med en vis arrogance (som om, at der da virkelig ikke kunne være noget galt med deres produkter) og da de så endelig tog varen ind til reperation, så varede det ca. 2 mdr., inden vi fik den tilbage - vi måtte selv rykke for den optil flere gange!!

Meget uprofessionel behandling af en butik som sælger så dyre vare!

Is Brdr Friis your company?

Brdr. Friis Møbler Details

Vi har et stort udvalg af møbler på lager, og har valgt at satse på kvalitetsmøbler fra de bedste møbelfabrikker i ind-og udland: Montana, Fredericia Furniture, Auping, Rolf Benz, Fritz Hansen, Eilersen, Erik Jørgensen, Carl Hansen & Søn, Brdr. Andersen, Søren Lund, Woodnotes, Louis Poulsen, Bestlite m.fl.

Visit Brdr Friis

We live here: Gladsaxevej 311