Brdr Price reviews

Brdr Price reviews

6.7

Spise med Price? Ja Tak!

Min hustru og jeg var hos Brdr. Price i Rosenborggade den 11.04.2014. Til at starte med kom et meget lækkert brød med smør på bordet.
Til forret valgte vi begge carpaccio. Den var superlækker, kødet silkeblødt og smørmørt og i samspil med den let krydrede dressing, parmesan og et par basilikumblade udgjorde det en fint afstemt ret. Konsistenserne og smagsnuancer supplerede hinanden rigtig godt. Til hovedret fik vi begge helleflynder med hollandaise. Vi valgte at dele en salat og en kartoffelmos som sideorders. Igen en rigtig lækker ret med et stort flot stykke fisk, med sprøde gulerødder og lun spinat. En rigtig lækker og mættende ret. Hvis man skal være MEGET krakilsk kunne fisken måske have fået 10 sec. mindre men så er vi også virkelig ude i petitesser. Til dessert fik jeg en rigtig god creme brulee og hustruen fik citrontærte med marrengs. Igen to pæne portioner og vi var godt mætte efter de tre retter til trods for at der gik en pæn bid af citrontærten ud. Alt i alt en virkelig god aften. Hvis man er til det meget eksperimenterede køkken er Brdr. Price ikke stedet; men hvis man vil have veltillavet mad af folk der virkelig kan deres kokkehåndværk og samtidig blive mæt er Brdr. Price bestemt et besøg værd. Vi kommer helt sikkert igen.

Glasskår i bollen

Min mand og jeg var inde og åbne Tivoli, og vi havde bestilt bord hos brødrene Price.
Betjeningen var opmærksom, dog tog det ret lang tid at få regningen. Maden var ok. Noget var rigtigt godt, andet mere på det jævne, men acceptabelt, og vi måtte levne, så portionsstørrelserne var i orden. MEN der var et skår i glæden, bogstaveligt talt, idet min mand pludselig sad med et lille glasskår i munden. Den var i den ,i øvrigt ,rigtig gode bolle,
Vi viste det til tjeneren, og hans første kommentar var, at min mand var den første person i restauranten, der spiste glas. Derefter undskyldte han.
Det, vi syntes havde været fair, var, hvis vi havde fået en eller anden form for kompensation, en kop kaffe,et glas vin eller lignende. Men det var der slet ikke
tale om.

Kirsten Hermansen

Ordinært og for dyrt

Deltog i forudbestiltes menu med selskab gennem mit job. 3 retter med vin ad libitum og kaffe. Pris pr kuvert 1.000 kroner
Forret fin men ikke noget særlig. Det var stenbiderrogn rørt i creme fraiche og hytteost med en frisk hvidvin skænket 2 gange
Hovedret var en specialmodnet steak med pommes frites og bearnaise. Bøffen var ikke varm, virkede mest som den havde været stegt og var varmet op, skuffende. Rødvin skænket 2 gange. skøn duft, desværre tam når den blev drukket
Dessert var citron kage vist nok, lidt tør og kedelig med en god dessertvin skænket en gang
Der blev serveret kaffe, men da var jeg gået da jeg skulle nå et tog.
Betjening og personale imødekommende og venlige og al praktik fungerede godt.
Lokaler osv gode.
Det var ikke noget der gik over i mine historiebog som en unik boplevelse. Det var faktisk nok en kvalitet der lå under hvad fruen og jeg selv kan producere til en hyggemiddag
Specielt steak var skuffende, den var tør selv om den var stegt medium og så var den ikke varm.
Dagen efter sidder jeg med en lidt flad fornemmelse af vi betaler meget for navnet Price.
1.000 kr var ikke rimeligt for det vi fik, der for kun 3 stjerner her fra.
Price foretrækker jeg at se på Tv og få inspiration der fra, ikke restauranten,

God oplevelse hos B.P. i Tivoli

Super betjening til at starte med, hurtig mad, men betjening var noget langsom til slut, for at få lov til at betale, derfor kun 4 og ikke 5 stjerner. Maden var rigtig dejlig og smagte godt. Det bære pre af, jo flere gæster, jo mindre overblik har tjernerne, så med meget bedere styring der, vil de kunne få flere stjerne og top anmeldelser.

Super oplevelse i Brdr. Price i Tivoli

Var inde og spise på Brdr. Price igår med mit firma, som var en super god oplevelse!
God kommunikation med tjeneren og han var ovre flere gange for at tjekke alt var som det skulle være. Maden var super god og alt var I top! Det eneste minus ville være at det var meget koldt derinde, som var lidt ærgeligt, når man nu har inviteret gæster ud at spise fra England :)

Maden var ok, men de mangler service

Price i Tivoli. Udemærket mad, men hold nu op hvor virkede serveringen samt oprydning kaotisk, der var ikke styr på noget som helst. Der blev taget lidt hist og her i forbindelse med afrydningen, det kunne gøres meget mere professionelt og hvorfor skriver man ikke bestillingerne op, især når man ikke kan huske bestillingerne ? Glemmer en børnemenu osv. Lidt skuffende oplevelse desværre. Øv.

En skuffende oplevelse

Endelig fik vi tid til at bestille bord hos Bdr. Price. Vi valgte restauranten i Rosengade. Jeg elsker deres madudsendelser og havde selvfølgelig store forventninger.

Lad os tage det positive først for det er hurtigt overstået. Restaurantens indretning er tiltalende med de forskellige afdelinger med navnene Spisekøkkenet, Spisestuen og Herreværelset, og det var hyggeligt at blive ledt gennem den store restaurant hvor tjenere og kokke både på vej ind og ud, hilste med en venlig bemærkning. Vi havde via hjemmesiden valgt at bestille bord i Herreværelset.

Det var også positivt at blive modtaget af en sød og meget venlig manager i døren. Sidst, men ikke mindst skal de roses for det meget lækre brød der blev stillet frem på bordet. Det smagte så godt, at vi havde spist det inden hovedretten.
Men så sluttede festen også…

Hjemmefra havde vi grundigt studeret hjemmesiden, (der kan virke forvirrende og burde opdateres) og fået lyst til at spise i Herreværelset, hvor der var plads. Det var ikke muligt via hjemmesiden præcist at se hvordan herreværelset var indrettet eller hvad man kunne spise der, altså bortset fra a la carte, men vi synes det lød godt med “Herreværelset”. Herreværelset udløser hos mig en forventning om noget hyggeligt med bogreoler og bløde møbler, men det finder du i Spisestuen. Herreværelset er et mindre kvadratisk rum bagerst i restauranten med billeder på væggen malet af John price. Et rum der ikke er præget af den store hygge. Måske derfor man ikke ser billeder fra Herreværelset på restaurantens hjemmeside.

Bestillingen forløb nogenlunde. Det viste sig at man ikke kunne få fjerkræ til middag (det er kun a la carte i Cafeen), så Jette måtte nøjes med en krabbesalat. Forespurgt havde tjeneren dog lovet at de nok kunne lave en eller anden kyllingeret. Men nu blev det krabbesalaten. Steen valgte Pot au feu og som snack valgte vi nyskåret Skagenskinke.

Krabbesalaten var ok, det var en lille portion til 125 kroner, med som de skriver, plukkede salater. Øhh ja, det var to stykker salat.
Skagenskinken kom ikke. I stedet serverede de Kyllingechips med svampecreme uden at fortælle at det var Kyllingechips. En ok snack, men dog med en tendens til at smage lidt for meget af fritureolie. I starten troede vi begge det var Skagenskinke på en ny smart måde. Først da vi så regningen opdagede vi misforståelsen. Goddaw do…

Pot au feu er en ret bestående af ko og gris med grønsager i en kraftig bouillion. Øhh kraftig var den nu ikke - mere vandig.
Ofte spiser man først suppen og får så kød, grønsager og brød serveret til. Her rakte bouillionen kun til et par enkelte skefulde.
Grønsagerne var ikke gennemkogte, mere rå end al dente og mængden af kartoffel svarede til en halv bagekartoffel. Til 195 kroner synes jeg,at det er tamt.
De skriver i menukortet, at sætter man en portion Pot au feu foran en franskmand får han glædestårer i øjnene. Havde han været med i aftes var han brudt grædende sammen. Det morsomme er desuden at James price i Politiken netop har skrevet om Pot au feu og der er det en helt anden og mere fransk opskrift end det man får serveret i restauranten. Billedet i Politiken af retten, har intet at gøre med det der serveres her.
Desuden glemte tjeneren at servere det lovede tilbehør - kradskrydrede cornichoner og dijonsennep. Da jeg så størrelsen på portionen lovede jeg straks Jette en hotdog senere på aftenen. En stor skuffelse.

Da vi skulle bestille drikkevarer bad jeg om en øl, men ikke Tuborg eller Carlsberg, “hvad har I? ” Jeg kunne få og valgte en Kronenbourg, en dejlig øl. Men, at det er tjenerens eneste anbefaling tyder på manglende forberedelse, taget i betragtning at menukortet lister flere forskellige øl, enten som flaske eller som fad.

Gad nok vide om Bdr. Price selv har prøvet at spise på deres restaurant. Jeg nægter at tro på, at det kan være et niveau, som de vil lægge navn til. Med det omdømme og de priser der tages, skal maden hver i orden hver gang.
Denne aften var der alt for mange ting der smuttede. Desværre bliver reaktionen at her kommer vi så ikke igen.. ØV..

Skuffende!

Vi havde set meget frem til at spise hos Brødrene Price fredag d. 30 august i Tivoli. Efter vi blev sat ved bordet skete der intet de første 20 min. Endelig kom der et lille og meget salt brød med smør. Derefter bestilte vi koldrøget laks og friskpillede rejer til forret og pighvar og entrecote til hovedret. Dertil øl og vin. Laksen viste sig dog uspiselig, fordi den var ALT for salt og rejemaden var, på trods en fin størrelse, en kedelig smagsløs oplevelse. Dernæst kom hovedretterne. Min entrecote til knapt 295 kr. var bestilt medium/rare, men var kun let rosa i midten og gennemstegt i kanten. Størrelsen var også under al kritik og maks på omkring 250 gram. Den var overhældt med en kedelig rødvinsagtig sovs, der havde karakter af et færdiglavet Knorr-produkt. Selve bøffen smagte ikke af bøf, men af en billig gryderet. Det er desuden alt for dyrt for kød af så ringe kvalitet (på Retour får man en genial rib-eye på 350g med tilbehør for 245 kr.). Pighvaren var igen ALT for salt. I denne omgang i en grad, så vi måtte lade den gå retur. Dette udløste dog et glas vin i min kærestes glas, som havde fået lov at stå tomt i 20 minutter på grund af uopmærksom service. Da den nye fisk kom ind igen, var det et betydeligt mindre stykke kød, men stadig lige salt. Vi kunne høre nabobordet også omtale at deres mad var oversaltet. Jeg var på det tidspunkt allerede færdig med min gryderets-"bøf", så min kæreste måtte spise færdig alene. Som kompensation for en skuffende oplevelse tilbød personalet en gratis kop kaffe. Regningen stod i 1.010 kr. for en yderst skuffende oplevelse, både når det gælder service og smag. Havde maden været fantastisk kunne det dog snildt have opvejet den uopmærksomme service.

godt men dyrt

vi spiste fredag d. 02-08-13 hos Brdr. Price i Tivoli, kritikken af maden kan jeg ikke forstå, dejlig og velsmagende mad med stor service, det eneste men er, at det ligger en den dyre ende, men det vidste vi jo inden vi kom.

Ganske fin oplevelse!

Jeg var på Bdr. Price i Tivoli igår med hele familien og vi blev ikke skuffede. Betjeningen var fin, maden kom hurtigt men restauranten var næsten også tom, nok pga. den megen negative omtale. Maden var meget velsmagende og meget fed men dette var som forventet. Potionerne var store og vi var så mætte efter forret og hovedret at vi ikke kunne spise dessert. Alt-i-ialt en fin oplevelse!

Genkender SLET ikke kritikken!

Har været på restauranten i Rosenborggade mandag i denne uge sammen med min kone, og det var på alle måder en dejlig oplevelse. Lækker frokost - tatar med byens bedste fritter, og en fabelagtig makrel.

Sød og venlig betjening, lynhurtig servering af både brød, drikkevarer og maden, og jeg synes prisen var aldeles rimelig.

Vi fik hvad vi kom for - en sublim frokost.

EN spice-oplevelse uden en eneste mislyd

Den megen kritik, som har præges agurkesæsonen, kræver næsten et modspil eller i hvert fald en nuancering. Vores børn havde i anledning af vores guldbryllupsdag betænkt os med en Spice-oplevelse. den fik vi hos Brdr i Rosenborggade, den 13. juni.
Vi lagde uforfærdede ud med østers, efterfulgt af en lille drøm: vagtel tilberedt med trøffel og foie gras - i dagens anlednign overhørte vi vore dyreetiske forbehold. Vi sluttede med en creme brulee - kaffe og avec.
Vi fik en helt igennem venlig og kyndig betjening. Især blev vi guidet indsigtsfuldt igennem vinkortet, og blev undervejs tilbudt at smage på nogle af tjenerens forslag, før vi besluttede os endeligt - han var en sand vinpædogog den tjener.
En aften helt uden mislyde, enkelt og usnobbet - perfekt!
Lene og Per FF

Dejlig oplevelse

I går havde vi en rigtig dejlig frokost med supersød betjening og lækker mad.

Vi blev vist hen til vores bord, menukortet kom frem og vi havde god tid til at vælge hvad vi ville have. Alt imens tjenerne stod på afstand og vurderede hvornår vi var klar til at bestille. Vi stillede spørgsmål til menuen og blev godt vejledt.

Vinen blev skænket, og jeg så straks at der var små korkstykker i. Dette nævnte jeg og straks blev der fundet en ny flaske og rent glas frem, tjeneren beklagede og undskyldte.

Under hele frokosten havde vi på intet tidspunkt fornemmelsen af, at vi skulle vente eller at maden blev serveret for hurtigt. Tjenerne kunne deres kram.

Maden var veltilberedt og prisen passende, vi fik hvad vi kom efter. Nemlig god mad og en god oplevelse.

Vi kommer igen.

I'll be back!

Min kone og jeg havde os en dejlig aften 31. maj i spisekøkkenet hos Brdr. Price i Rosenborggade. Vi smagte kyllingeskindschips med svampecreme, Adams Fiskelasagne, Chicken Vindaloo, Tarte au CItron Meringuee og Gateau Marcel.

Alle disse var smagsoplevelser der ville noget. At man så oven i købet kunne få sig en Pan Galactic Gargle Blaster* var kun med til at få smilet til at brede sig endnu mere.

Betjeningen var kvik og opmærksom.

Alt i alt den perfekte optakt til at gå i den Kongelige og høre Agnes Obel spille. Vi siger mange tak!

* Hvis du kender den reference er der et nørd-point til dig :-)

God mad men elendig service

Jeg har først prøvet og skrive en mail til Brd Price, for at give dem en chance for at rette op på vores dårlige oplevelse. Men da jeg heller ikke har fået svar på den, så skal i have historien.

Vi havde 24 Maj bestilt bord til kl 20:30. Da vi ankom til restaurenten i Rosenborg gade, blev vi henvist til baren, da vi fik at vide at der var en mindre ventetid. Vi blev derfor spurgt om vi kunne tænke os en drink i ventetiden. Det accepterde vi. Der gik 40 minutyter før vi fik vores bord. Forklaringen var at dem der havde haft bordet før os, ikke havde forladt det til tiden. Vi kunne dog konstaterere at da vi kom ned i restaurenten at den var halvtom, så den forklaring holdt ikke vand. Derudover tog det tjenerene 10 min og give os menu kortet, så vi kunne bestille.
De tjenere som var i restaurenten, havde mere travlt med at gøre klar til dagen efter, end og servicerer gæsterne.
Da vi nu havde ventet 40 min i baren så havde vi fuldt overblik over hvad som skulle bestilles. Men det tog tjeneren yderligerer 10 minutter før vi kunne bestille.
Da vi skulle til at betale maden, havde vi en klar forventning om at drinken fra baren var på husets regning, da vi nu havde ventet så længe. Men det kunne der ikke være tale om. På trods af at vi var meget ærlige overfor tjeneren, om at dette havde været en utrolig dårlig oplevelse, med uengageret og ufokuseret tjenerene, så så han ingen årsag til at han skulle vise os nogen form for konduite . Vi forklarede ham derfor at vi ikke ville give ham nogen drikke penge, for prisen for drinks modsvarede hvad han ville have fået i drikkepenge.

Jeg vil IKKE anbefale nogle at besøge Brd Price. Kundeservice er en by i Rusland for dem, og der findes så mange andre gode restaurenter i Kbh, at der ikke er nogen grund til at spilde tiden på den dårlige service hos Brd. Price.

Henrik

Magnefique!

Følte os velkomne lige fra starten. Hyggelige omgivelser og sød, serviceminded og uhøjtidelig betjening. Bloody Mary'en som starter var velmikset. Brødet smagte friskbagt og suveræn krumme. Vores pulled pork var fantastisk og akkompagneret af verdens bedste pommes frites, der var opfindsom serveret. Restauranten i Rosenborgsgade kan varmt anbefales og det er ikke vores sidste besøg.

Som på TV og lidt ekstra på toppen!

Har spist på restauranten to gange med min familie og en gang med min kæreste. Alle tre gange var vi imponerede over service, mad og indretning. Stemningen er i top og man går bestemt ikke sulten fra bords! Suverænt lækkert og jeg glæder mig til næste besøg! Har nydt stroganoff, bøf, fisk, is, citrontærte, rødbedesuppe og brødrenes fantastiske pommefrites! ( byens bedste). Tak for mad!!

Usædvanlig god betjening og fantastisk mad

Besøgte Price i Tivoli fredag 5. juli.2013, 4 personer omkring en dejlig middag.
Intet at påtale, usædvanligt charmerende og venligt personale der med et smil på læberne hjalp os med at flytte indendørs da vi synes det blæste for meget udenfor.
Maden var velsmagende, præcist så rig på fløde og smør som forventet og det levede absolut op til forventningerne om høj kvalitet. Eneste beklagelse, vi var så mætte at vi ikke kunne klemme en dessert ned. Til gengæld fik vi en god armagnac efter kyndig vejledning og en lille smagsprøve fra den hjælpsomme dame i baren.
Alt i alt perfekt service, perfekt middag - vi kommer afgjort igen.

Super søde og vildt mætte

Min kone, 16 måneder gamle søn og jeg spiste forrige lørdag hos Brødrene Price på Rosenborggade. Jeg har sjældent oplevet sødere betjening og service. Maden smagte skønt og portionerne var sådan at en sulten mand som jeg sagtens blev mæt. Vores søn kunne se kokkene arbejde, hvilket var topunderholdning og dejligt at mærke overskuddet fra personalets side. Det er absolut ikke sidste gang vi har været der og kan klart anbefale det.

Rosonborggade: Efter besøg ville vi hellere have haft en pizza

Meget dyrt og maden er ikke prangene. Faktisk mere simpel.
Konen og Jeg tog helt fra Als til København for at prøve Price.
Men vi var enige om at maden i vores lokale Cafe Figo i Sønderborg er bedre og billigere.

brdr-price.dk Details

Visit Brdr Price