Bredbånd Nord reviews

Bredbånd Nord reviews

8.0

334 Mbit/s i down OG upload på en 300/300 Mbit linje - begejstringen vil ingen ende tage!

Overskriften siger vist det hele ;)

Men når alt kommer til alt:
Fiber ER fremtiden - vi kommer ikke uden om det (sammen med kommende 5G mobil netværk). Har man problemer med sit fiber - så er det fordi man bruger wifi - STOP MED DET !!! Brug et kabel !!!

Konklusionen må være:
En 300 Mbit/s linje som bare VIL trække 10 procent mere fordi den er SÅ vild - ja, jeg kan i så fald kun knipse i mine små, fede, nørdede fingrer og udråbe:

BRAVO - BRAVO Waoo og Bredbånd Nord !

Godservice:-)

Fik en rigtig god forklaring på hvad jeg havde brug for, og ikke noget med at ville sælge mere end jeg havde brug for, det syntes jeg er skønt :-)

Hurtigt og pålideligt

Kan varmt anbefales til alle. hurtigere end lovet, både i download og upload.

Alt for få kanaler på Web-tv

Alt for dårlig række vidde på routeren

Hej Jens.

Vi beklager at du føler, at du har fået mindre kanaler på vores Web.TV end du skulle have. Dog alt efter tv abonnement, har vores Web.TV imellem 2 og 40 kanaler. Listen over hvilke kanaler der kan ses via vores Web.TV, er tilgængelige på vores hjemmeside.
Rækkeviden på det trådløse signal er afhængig af omgivelserne hos jer, der vil dog i de fleste tilfælde kunne ændres på selve indstillingerne i routeren, således du får det bedste signal muligt. Jeg kan dog se at du har været i dialog med vores Kundeservice vedrørende opsigelsen af dit abonnement, og ud fra din afmeldingsårsag ser vi din sag som lukket.

Jimmi

Utrolig hurtig service

Jeg havde for længe siden bestilt fiber til intromøde i Brønderslev, og fik det etableret i tirsdags. Da jeg onsdag skulle konfigurere mit netværk, var der problemer da Icotera boksen ikke ville gå i bridgemode, hvilket renderede hele min netværksopsætning ubrugelig. Ringede til BBN, og fik indledningsvist at vide at det kun var muligt for erhvervskunder. De lovede dog at undersøge om vi kunne finde en løsning, og mindre end 24 timer senere har jeg en fuldt funktionsdygtig forbindelse, der kører en del højere end de 300/300 jeg er garanteret.
Tak til Ricky i support for hurtig betjening

Hej Christian.

Tusind tak for din anmeldelse, og dine fem stjerner. Vi sætter pris på, at du føler du har fået en god service ved din henvendelse til os. Vi bestræber os altid på, at hjælpe vores kunder bedst muligt.

Toppservice och support

Sent på lördag kom vi till vår husvagn i Saltum . Vårt betalkort fungerade dessvärre inte då vi skulle betala internetanslutningen. Ett samtal till supporten (23:00) löste detta. Vi hade uppkoppling 23:02.

Suveränt!
Hans Eriksson

Hej Hans.

Dårlig informering :(

Jeg bestilte bredbånd fra waoo igennem bredbånd nord her til nytår I den tro at der ikke ville gå så lang tid før der ville blive installeret fibernet hos mig, den tro fik jeg da jeg bestilte da der stod på siden at der ville gå et lille stykke tid før dette blev installeret.
Der gik et par uger og så fik den orange pind og den røg I jorden, I videoen på nettet blev man informeret om at der ikke ville gå så lang tid før det ville blive installeret.
For en måneds tid siden skrev jeg ind for at hører om de evt havde en ca. dato for installationen, det havde de åbenbart ikke.

Det er over 4 måneder siden jeg bestilte internet, har stadig ingen installations dato fået! Hvis jeg havde vidst det ville være så dårligt/besværligt ville jeg have fundet et andet sted at bestille internet, da jeg er studerende og "lever" på 30gb mobilt bredbånd pr måned, hvilket er alt for lidt I forhold til at jeg skal kunne hente lektier osv.
+ at jeg er bundet af pakken I 6 måneder fra installationsdatoen som jeg ikke har fået, da man kun har to uger at fortryde i! så kan ikke melde mig til noget andet da jeg så kan risikerer at stå med to internet udgifter, hvilket mit budget som studerende slet ikke vil kunne holde til.

Hej Anja.
Vi kan desværre ikke finde dig i systemet på dit fornavn alene. Vil du sende en mail til info@bredbaandnord.dk - att. Pia med angivelse af din adresse og et kontaktnummer til dig, så kigger vi på sagen mandag morgen. Beklager din foreløbige oplevelse. Det lyder som om at noget er gået grueligt galt. Håber at du får en god weekend.
Pia

Bredbånd nord leverer og holder hvad de lover.

Leverer og holder hvad de lover og til tiden. Lynhurtigt fiberbredbånd til den lille familie det er bare alletiders. Grundig information og vejledning hele vejen igennem forløbet.

Hej Ellen V.
Tusind tak for din anmeldelse, og dine fem stjerner. Vi sætter stor pris på din positive tilbagemelding og gør vores bedste for at hjælpe dig. God weekend.

Perfekt!

Super hurtigt og stabilt internet og TV. Dog skal det siges at jeg havde lidt problemer med at få TV til at virke korrekt i starten da jeg havde problemer med støj på billedet. Det vidste sig at være de gamle kabler jeg brugte der ikke var skærmet tilstrækkeligt, så på ingen måde Bredbånd Nords fejl. 5/5 her fra, perfekt! :)

Reply from Bredbånd Nord A/S

Hej Ricko Ejstrup Jørgensen.
Tusind tak for din anmeldelse og de 5 stjerner. Godt at høre, at du har fået styr på dit tv-signal. Vi bestræber os på at levere et godt og stabilt produkt til vore kunder. God weekend.

Fibernet er fremtiden

Man kan sige meget om internet udbydere. Men at de holder hvad de lover... Det er sku dejligt at de gider at gøre det.

Så er der nogle personer som har små sko på og arbejder fra en anden internet udbyder. For eksempel ham der har givet 1 stjerne fordi at de ikke kunne komme på grund af frost. Hans arbejds skiver (medarbejder betalt internet) er sikkert igennem en anden internet udbyder.

Jeg er i hvertfal glad for at bredbånd nord er kommet ind i mit hus. Vi kan nu downloade med de rigtige hastigheder. Skønt.

Mange mange tak.

Hej Jens Madsen.
Tusind tak for dine roser og 5 stjerner. Dem er vi glade for. Det glæder os, at du oplever et godt og stabilt produkt. Det er altid det vi bestræber os på at levere selvom det i sjældne tilfælde kan gå galt. God weekend.

ELENDIGT

Jeg har medarbejderbetalt bredbånd, hos Telia og det er jeg glad for 
Jeg får at vide vi skal skifte til bredbånd nord, da de åbenbart skulle være billiger.
Til daglig er jeg vagtmester hos Aalborg Handelsskole og skal kunne låse, afstille alarmer mm. hjemmefra.

Jeg skal have lagt bredbånd ind, torsdag den 13. marts mellem kl. 07:00 og 12:00. Helt fint med mig.
Da det er medarbejderbetalt bredbånd, skal jeg have byttet lidt rundt, på et par kolleger, så jeg kan køre hjem, når teknikeren kommer.
3 dage inden, får jeg at vide det er blevet aflyst, grundet frost i jorden???
Det forstår jeg ikke, da de skal løfte en flise, på det modsatte fortov og skyde kablet under vejen. Dagen før havde jeg gravet et installationskabel ned, fra græsplæne og til carport, uden problemer!!
Men om ikke andet, så kom de altså ikke. Så var det da godt, jeg ikke havde opsagt det gamle abonnement hos Telia.
Jeg får lavet tiden om til torsdag den 3. april mellem 12:00 og 15:00. Dog bliver aftalen at teknikeren skal ringe en ½ time inden, så jeg kan nå hjem.
Jeg sidder i møde, indtil middag og kl. 11:52 får jeg et opkald, fra hemmeligt nummer. Jeg er lige kommet ud fra mødet, telefonen ringer 2 gange og bliver lagt på…………………
Jeg ved ikke om det er teknikeren men så kunne han jo have lagt en besked.
De jeg ikke hører noget, kører jeg hjem kl. 14:00 og finder en seddel i postkassen, at teknikeren har været her, kl. 12:45 og der ikke var nogen hjemme…………………
NEJ………… selvfølgelig er jeg ikke hjemme, når ikke der bliver ringet!!
Ydermere står der: Forgæves besøg faktureres !!
Jeg ringer til kundeservice og får bare at vide, vi må lave en ny tid.
Jeg vil ikke rende og rette ind efter deres teknikere. Det berører andre kolleger + en afdeling mere, hvis jeg skal bytte elle have fri, fordi de ikke kan kontakte folk. Om ikke andet kunne man jo lægge en besked på telefonsvareren men heller ikke dette, kan man ulejlige sig med.
Gudskelov har jeg da ikke opsagt mit Telia endnu.

Hej Jesper.
Vi kan desværre ikke finde dig ud fra dit fornavn alene og vil derfor bede dig sende en mail ind til info@bredbaandnord.dk - att. Pia, så vil jeg meget gerne forsøge at løse sagen til din tilfredshed. Venligst oplys din adresse og et kontaktnummer i din mail. God weekend.
Pia

Kan kun sige de er nogle herlige personer, hjælpsomme.

Jeg syntes kun man får hvad med bered om, og ved bredbånd nord får man bare det ekstra.

Hej Micael Gerlach.
Tak for din positive anmeldelse og de 5 stjerner. Vi bestræber os altid på at levere en god service. God weekend.

Waoo!

Hvad kan man sige andet end at jeg er sku glad for at fiber er kommet til Nibe :)

Hej Anders Jensen.
Tak for din Waoo! anmeldelse og de 5 stjerner. Det glæder os, at du er tilfreds og glad. God weekend.

HURTIGT NET

TDC og alle de andre udbyddere kan fandme lære noget af Bredbånd Nord.

- Gode Priser

- Gode Produkter

- God support

- SINDSYG HURTIGT NET :D

Hej Søren.
Tak for de rosende ord og de 5 stjerner. Det glæder os, at du er tilfreds og glad. God weekend.
Pia

Bredbånd nord er bare toppen.

Jeg har en Waoo3 pakke igennem Bredbånd Nord og det spiller bare.

Jeg har en telefon som jeg så ikke bruger... Men det er nu rart at have et nummer man ikke betaler for som de gamele i familien kan huske istedet for ens mobil telefoner.

Waoo.tv det spiller også bare. Jeg har sku ikke noget at sætte min finger på.

Hej Jens Madsen.
Tak for din positive anmeldelse og de 5 stjerner. Det er dejligt at høre, at du er glad for dine produkter. God weekend.
Pia

Stabilt net og kompetent rådgivning

Super stabilt internet, har været nede en enkelt gang på grund af strøm problemer i det lange tid jeg har haft fiber net.

Kompetente mennesker når man ringer til kundeservice og skal have hjælp.

Hej Henrik HD Danielsen.
Tak for din positive anmeldelse og de 5 stjerner. Vi gør altid vores bedste for at levere et godt og stabilt produkt, og vi er glade for at kunne hjælpe ved kontakt til Kundeservice eller Support. God weekend.

venlig og kompetent rådgivning

Efter en fejl på router snakkede jeg med rikki fra kubdeservice. Magen til venlighed og service er sjælden. I øvrigt kan BN kun anbefales.

Reply from Bredbånd Nord A/S

Hej Jesper Brokdorff Winther.
Tak for de rosende ord og din flotte 5-stjernede anmeldelse. Vi bringer dine roser videre til Rikki. God weekend.
Pia

Tak og undskyld jeg var sur

I Torsdags (ja jeg har haft travlt derfor har jeg ikke nået at lave denne anmeldelse endnu) havde jeg et teknisk problem med min computer.

Ja... Det kan godt være at jeg er dum når jeg skriver dette til frit skue på internettet så alle kan læse at det er mig der ikke ligefrem er den skarpeste kniv i skuffen.

Jeg kunne ikke komme på nettet. Jeg ringede ind ligsom alle andre og begyndte at skælde Bredbånd Nord medarbejderen ud. Kan ikke lige huske hvad han hed. Men skit pyt.

Han loggede ind på mit udstyr og der kunne han se at han havde fint adgang til alle systemer. Så han sagde at jeg skulle trykke her og der og der og WUPTI... Så havde jeg aktiveret mit netkort igen (som jeg selv havde slået fra) Jeg kom på nettet igen og undskylder mange gange at jeg skældte ham ud.

Hilsen Mogens.

Hej Mogens.
Tusind tak for din positive bedømmelse og de 5 stjerner. Dejligt med en god udgang på din historie. Vores supportere oplever lidt af hvert og er heldigvis dygtige til at hjælpe i mange situationer. Også når man selv har fået deaktiveret sit netkort. God weekend.
Pia

Jeg er blevet en glad kunde

Ikke nok med de ringer til mig når jeg er blevet installeret. Da jeg talte med Malthe i Fredags jeg ikke nogle spørgsmål. Men senere på aftenen skulle jeg have lidt hjælp. Jeg ringede ind og fik fat i Anne som sagde at det tekniske ikke lige var hendes stærke side men Riki havde mega meget styr på det.

Hun stillede mig videre til en særdeles veltalende sjællænder som forklarede mig det hele til punkt og prikke.

Mange tak til de 2 dejlige mennesker.

Hilsen Mette.

Hej Mette.
Tak for de positive ord og de 5 stjerner. Skønt at vi kunne hjælpe dig. Vi giver de rosende ord videre til de tre medarbejdere, du har været i kontakt med. God weekend.
Pia

Jeg har fornylig fået installeret fibernet fra Bredbånd Nord. Under hele forløbet har der været god skriftlig information vedr gravearbejde, installation med mere. Selve installtionen er 100% i orden. Alle fliser er pænt lagt efter gravearbejdet og fiberinstallationen virkede upåklageligt fra dag 1 og jeg har fået de ting (tv pakker og hastighed på bredbånd) som jeg har bestilt.

Kundeservice virker fint - jeg havde et par tekniske spørgsmål ang public IP adresse som blev besvaret hurtigt og korrekt (at det så koster 39kr/md at få en public IP adresse er en anden sag).

Er efterfølgende blevet ringet op af kundeservice ganske uopfordret hvor de spurgte til om alt var I orden og om jeg evt havde nogle spørgsmål. Det er sgu i orden at de følger op på nye kunder. Det er første gang jeg har oplevet dette (det kunne andre lære af).

Alt i alt en super god oplevelse

Hej Jesper.

Bredbånd Nord A/S Details

Bredbånd Nord leverer Fiberbredbånd med Hastighedsgaranti, fremtidens TV, og billig Telefoni til Private, Foreninger og Erhverv.

Visit Bredbånd Nord

We live here: Håndværkervej 27