Bremdal Radio reviews

Bremdal Radio reviews

7.1

Tilbud fra dette firma holder ikke

Vi bad Bremdal Radio om at komme forbi og give tilbud på opsætning af videoovervågning. En sælger kom forbi og tilbuddet lød på 8.500 kr.
Da regningen kom lød den på 12.000 kr. Jeg ringede og brokkede mig og fik at vide at der var blevet sagt at prisen var + montering. Dette ved jeg ikke blev sagt, for så havde jeg selvfølgelig bedt om en cirkapris på dette.
Der var slet ikke noget at forhandle om. Sælgeren holdt på sit.
Vi havde taget imod tilbuddet da vi havde 8.500 kr. Vi havde ikke de 12.000 kr.
Aftalen blev så at vi kunne splitte regningen op så vi med det samme betalte de 8.500 kr.
1 måned senere begyndte de at ringe op til 3 gange om dagen for at få de sidste penge. Hvor mange mennesker i dette land kan lige hive 3.500 kr. ud af budgettet?
Jeg handler ALDRIG der igen!!!

God service, samt entusiasme for produkterne

Jeg har sidst handlet tv hos Bremdal Radio, og er fuldt ud tilfreds med handler. Jeg har over en årrække altid handler video/audio i butikken da jeg ved de overholder de aftaler der er indgået i handlen.

Levering og montering af nyt TV

Jeg har netop købet et nyt tv ved Bremdal Radio. De skulle levere og montere til eksisterende B&O anlæg. Alt blev leveret og monteret til aftalt tid, samtidig blev det eksisterende anlæg justeret, så alt spillede perfekt, specielt den helt fantastiske finish på monteringen, er jeg rigtig imponeret over. Jeg vil helt sikkert anbefale andre at handle ved Bremdal Radio.

Stedet med gensidig tillid og en god service

Jeg har handlet med Bremdal Radio i 20 år. Har altid fået en rigtig god behandling og service og kan kun anbefale det, som et seriøs sted at handle. Man føler sig altid velkommen i butikken og bliver altid mødt med et smil, får god service uanset om det bare er en lille ting man skal have. Så kort sagt, et super sted at handle. Tak for den gode behandling jeg har fået igennem de sidste 20 år.

Jeg har en del år handlet med Bremdal Radio med stor tilfredshed. De har altid de varer jeg efterspørger på lager og til en god pris. Hurtig tilbagemelding. Har jeg stået med en hastesag, har de altid fundet en god løsning. Jeg har også benyttet mig meget af deres værksted, som har hurtig reparationstid og god opfølgning.

Fremragende service

Jeg har handlet hos Bremdal Radio i mange år.. Faktisk så er forhandlingen gået i arv. Først fra mine bedsteforældre, dernæst mine forældre og så mig.. Det bevidner om god solid service i verdensklasse! Og det får man. Jeg kører gerne fra Silkeborg til Bremdal, blot for at få den ekstra service - den venlige modtagelse - og det store udvalg, som altid sælges til en go' pris. Alt i alt, så har butikken det brede udvalg som jeg har brug for og en service, som jeg ikke har oplevet andre steder.

Jeg har intet andet en godt at sige om denne forretning. Jeg og en ven købte ved dem for et par år siden og selvom vi ikke har handlet der siden bliver vi jævnligt kontaktet af dem ang. om de varer vi købte fungere efter vores forventninger og det gør de. Det er helt sikker at vi handler der igen når hifi´en skal udskiftes. Det er meget sjældent at der bliver fulgt op på en handel så længe efter købsdatoen, de kan varmt anbefales.

Pas på med afbetaling ved Bremdal Radio

7. januar 2012

Pas på med afbetaling ved Bremdal Radio

Jeg købte sidst på sommeren 2010 2 stk. bærbare PC, med den aftale, at jeg skulle bare betale løbende hvad jeg havde indtil den var betalt. Denne måde har vi ofte handlet på, da jeg har handlet med ejeren gennem ca 35 år. Vi har altid haft det fint med en mundtlig aftale, og uden renter. Da jeg kommer hjem med dem, finder jeg ud af at de begge er brugt, bla. tilhørte den ene en dame der hedder [Name removed], og der manglede en strømforsyning.

Jeg snakker med en sælger som hedder [Name removed], ham som solgte mig varerne, og vi aftalte et nedslag i prisen. Havde varerne været nye kostede de ialt 8800,- Den nye pris vi aftalte blev på 5800,- .Så alt var i skønneste orden, og jeg kom ofte forbi med lidt penge og nåede på den måde at betale 3500,- Da der så pludselig efter nogle mdr. kommer et brev hvor der står at jeg skylder dem x antal kr hvor de åbenbart har lagt mere end 30% i rente på.... Dette kan jeg selvfølgelig ikke forstå, og jeg går op i butikken for at få rettet fejlen.

ejeren [Name removed] er der ikke selv, og der står i stedet en dame, [Name removed] kone, som jeg ikke ved om der er ansat i butikken. Hun er allerede kendt i byen for at være meget ubehagelig overfor kunderne, og jeg beder om at komme til at snakke med [Name removed] efter jeg har fortalt hende hvad det drejer sig om. [Name removed] er ham som jeg har handlet med. Hun går ud til ham, og snakker lige kort med ham, hvorefter han kommer ud i butikken og siger : “Jesper, jeg kan desværre ikke hjælpe dig... “ hvorefter han vender om og går.

Så vender [Name removed] kone tilbage til mig og siger at jeg” skal bare betale, for de kan da ikke bare gå og lade folk købe uden at betale renter. “ Selvom det har jeg fået lov til gennem 35 år. Jeg bliver selvfølgelig vred, og siger at jeg er villig til at betale restbeløbet, (de 5800kr. minus de 3500 kr som jeg havde betalt ) med det samme, men uden “ågerkarlerenter.” Så siger hun at jeg kan bare forsvinde ud af hendes butik, hvis jeg ikke vil betale det hele, og siger truende at “hun skal nok sørge for mig!”.
[Name removed] kommer i samme øjeblik ind i butikken, og jeg går hen til ham for at fortælle ham hvad der er sket, men kan knap nok få et ord indført for hende, fordi hun pludselig får travlt med at påstå at jeg var fuld af løgn, selvom butikken var fuld af kunder, og de ansatte stod og hørte hvad der blev sagt. Og det burde kunne findes på deres overvågning.
Jeg forlader rystet butikken, og modtager så en rykker og herefter dette ang at jeg er registreret i RKI.
Jeg ønsker kun en ordning på dette. Og har sådan set ventet på at [Name removed] ville komme forbi, så jeg kunne få betalt det jeg skylder ham, da vi bor 300 m fra hinanden....
Jeg har efterfølgende fået at vide at det ikke er første gang det her er sket for kunder hos Bremdal radio og Tv, når [Name removed] kone har været inde og blande sig.....

Is Bremdal Radio your company?

Bremdal Radio Details

Salg af komplet sortiment af Bang & Olufsens audio og video produkter.

Visit Bremdal Radio