bricksite.com reviews

bricksite.com reviews

7.9

Super nemt, super enkelt og super kontakt :)

Jeg har haft en Bricksite side i flere år og har været meget glad for den. Det er meget nemt og gennemskueligt at arbejde i Bricksite, og stopper man op, ja så sender man en mail. :)

super godt men.....

Jeg har to sider hos Bricksite og har altid været MEGET tilfreds med dem....support er HELT fantastisk...har ikke oplevet andre steder, der er så hurtige og gode til at vejlede...

Dog så mangler der virkelig mulighed for en opdatering ved international web handel....meget skidt at det faktisk kun er muligt at handle i DK.
Håber meget snart på en god opdatering med løsning af dette, gerne med automatisk omregning af valuta...

Vanvittigt GODT !!!

Kan anbefale Bricksite til alle der ønsker en hjemmeside. Og er du kreativ, kan du gøre den HELT din egen.

Og det bedste - de har verdens hurtigste og bedste support team :-)

Billigt og nemt!

Jeg skulle lave en simpel webshop med nogle sider om mig selv. Det var nemt og hurtigt at sætte op, men samtidigt billigt. Jeg kan klart anbefale deres supportside, da jeg ofte fik svar inden for 10 minutter. Jeg vil derfor klart anbefale siden til andre.

Super nemt, super godt!

Jeg har nu leget rundt med forskellige designs og fundet den opsætning, jeg mener ser bedst ud. Det er nemt at bruge, men også lidt af en tidsrøver ;) Jeg kan klart anbefale Bricksite. Det virker bare. Support siden er også god, det er dog sjældent jeg er der.

Nej tak, hvis du ikke er mere end 7 vedr. hjemmesider (1-10) Betal dig til hjælp!

Jeg er efter et år stadig ikke på plads med min web shop. I bak-spejlets-klare-lys ville jeg betale de 5000 kr. for en web designer der havde lavet det for mig. Jeg er stadig frustreret´... og projektet med selv og lave alt; dræner mig for energi og lyst til og bibeholde min web-shop.
Brug de 5000 kr. og kom i mål.

Keep it simple - make homepage with Bricksite.com

If you like to keep it simple then make homepage with Bricksite.com. No longterm cost - here and now functions buy, for slides ect.

It is easy to work in the system and the support even if it is the video s or personal support trough email it is thumps up.

Annette Collins
www.collinsdeluxe.dk
Interiør, Design and fashion for women ;-)

Super nemt

Det er et nemt system og supporterne er gode til at skrive til mig, hvis jeg får et problem. Kan anbefales til andre der vil ha' en hjemmeside.

Kan kun varmt anbefales !

Har nu lavet 2 hjemmesider hos Bricksite og bliver mere og mere glad. Der er flere muligheder end hos andre udbydere jeg har prøvet og det er til at finde ud af.

Derudover skal deres supportere virkelig have ros. Jeg får hurtig svar på næsten alle tider af døgnet og de giver uopfordret gode råd til hjemmesiden.

Kan kun anbefale at prøve det af, hvis man går med tanker om en hjemmeside til firma eller privat. Jeg har til begge dele nu :-)

Amatør agtigt system

Amatør agtigt produkt som ikke ligefrem er brugervenligt.

Ved upload af en .css fil får jeg bare en fejl, uden nogen for for begrundelse.
Hvis en javascript fil skal rettes, får den et nyt navn med et unikt id, som man så skal rette i administrator interface.

Generelt alt for bøvlet, og alt for dyrt.

Kan ikke anbefales til andet end meget simple private sider.
Til prof. brug, glem det du vil fortryde det.

Desværre var jeg nød til at hjælpe nogle med at opdatere deres bricksite website.

Super nemt, super support

Vi har nu igennem en stykke tid lavet vores hjemmeside www.frksmilla.dk som er en legetøjs og børnetøjs webshop. Vi har igennem forløbet stillet utallige spørgsmål til Bricksite, og deres support har været hurtig(selv meget sent om aftenen) og hjælpsom. De når desværre ikke helt op på 5 stjerner, da de stadig mangler en del funktionalitet i deres webshop løsning.
Alt i alt har Bricksite en stor del af æren for at vi turde kaste os ud i projektet med at lave vores egen side, da deres design-system har været meget intuitivt at bruge.
De bedste anbefalinger herfra.

Anders & Trine

Super opbyggeligt koncept og høj grad af kundeservice!

Jeg har siden 2007 haft hjemmeside hos Bricksite - og jeg synes, at det er et super opbyggeligt koncept, som er meget brugervenligt og meget gennemskueligt. Og jeg har ligeledes erfaring for, at kundeservice svarer retur inden for få timer & at de er meget lydhøre for fremtidige behov, ligesom jeg har fået rigtig god service i flere sammenhænge.

Perfekt til prisen (gratis)

Bricksite er det nemmeste hjemmeside-system til flotte og brugervenlige hjemmesider, som jeg har forsøgt mig med! Jeg vil anbefale det til alle. Jeg fik hurtigt købt domæne og email til min gratis-skabelon. Helt perfekt! Og så er de søde på supporten :-)

Brugervenligt system og hurtig og venlig support !

Jeg har gennem længere tid benyttet Bricksite til både privat og firmahjemmeside. Der er masser af muligheder og det er nemt at finde ud af. Løber jeg alligevel ind i noget jeg ikke umiddelbart kan finde ud af, skriver jeg til supporterne og der er svar efter få minutter. Jeg har anbefalet det til mange og dem jeg snakker med er også rigtig glade for systemet og mulighederne der.

Vil helt sikkert fremover bruge bricksite og anbefale det til andre der har brug for en hjemmeside. Der er mange muligheder og det er alligevel stadig til at finde ud af for folk som mig..

Flabet og Dårlig Kundeservice

Jeg har et site jeg ikke bruger så ofte, da jeg i dag ville logge ind kunne jeg ikke huske hverken brugernavn eller password men hey, det er jo ikke så slemt for det kan Bricksite's support hjælpe mig med.

Jeg skriver til dem kl. 06.14 og først nu, kl. 16.51 er det lykkes mig at logge ind på trods af 9 mails frem og tilbage med "support assistent" Camilla.

Først får jeg at vide at min mail (som er mit log in) er det og det men det virker ikke, så jeg skriver igen, så får jeg at vide at mit password er det og det men ikke hvad mit log in er, så jeg bruger det samme log ind som i første mail med samme resultat - ingen adgang og sådan forsætter det, frem og tilbage.

Ikke på ét eneste tidspunkt skriver support: Jeg har nulstillet dit password og log ind og det er nu xxxx og xxxx - det hele er bare én lang email streng med forskellige passwords der sendes frem og tilbage og besked om at deres mails nok er havnet i min spam fordi jeg skriver fra en anden email end den jeg opgave til dem - alle mails havner altid i samme indbakke og jeg har aldrig problemer med det.

Det er dybt dybt frustrerende at sidde og vide at jeg blot skal ændre to tal på mit site og det skal jeg så bruge en hel dag på!

Elendig elendig elendig service og dybt uprofessionelt!!!!

Umuligt at få personlig support

En virksomhed skal være tilgængelig når kunden har brug for dem. Det er i ikke og det er meget negativt!

Et rigtigt godt CMS til hjemmesider

Jeg laver hjemmesider til virksomheder og private. Ved at bruge dette system er det muligt at give kunden en fornuftig pris, da jeg spare en masse tid og besvær ved at jeg ikke skal kode hjemmesiden.

Jeg har lavet www.thysbjerg.dk ved hjælp af dette cms system. Jeg syntes selv at resultatet er blevet meget godt. Når man tænker på hvor simpelt det er.

Deres forretnings model er også utroligt god. Man betaler kun enegangs beløb for de ekstra ting man skal bruge. Så opstart er utroligt billigt.

Supporten er som ingen andre, på den gode måde. De svare hurtigt og har næsten altid en guide til at hjælpe dig med at komme vider.

De eneste de godt måtte gøre var at have nogle flere skabeloner til rådighed. Men de siger at det kommer snart. Så det er jo bare fantastisk :-)

Anbefaler klart dette CMS!

Super flot

Jeg er snart oppe på 10 hjemmesider jeg administrerer for venner og bekendte, og der kommer helt sikkert flere til. I øjeblikket er jeg ved at lave mine gamle 123hjemmesider om til Bricksite, og er ved at intergrere Facebook på mine sider.

Supporten er bare lynhurtig - jeg er fuld tilfreds ;-)

Anbefals

meget nemt og god support

super let og god support

Nu har jeg lavet tre sider hos dem og det virker bare....
http:/www.gestaltkompagniet.dk
http:/www.tvgladaabenraa.dk og jeg forsætter med at anbefale bricksite her kan alle være med

Bricksite ApS Details

Hos Bricksite er det let at gennemskue priserne. Der er nemlig ikke noget abonnement, og ekstra funktioner, domæne, sider og lagerplads kan til tilkøbes for lave engangsbeløb. Tag udgangspunkt i et af de flotte design og du eller dit firma er online på få minutter.
Det er gratis..

Visit bricksite.com