Bridehouse reviews

Bridehouse reviews

7.7

Unik og nærværene behandling

Efter flere dårlige oplevelser i Holstebro og Århus, der fjernede motivation og glæde ved at købe brudekjole, var det en befrielse og fornøjelse at komme inden for hos Nurgul. Hendes nærværende, varme, venlige og oprigtige personlighed gjorde mig tryg og glad, og den første kjole var den rigtige. Efterfølgende samarbejde med tilrettelser og omsygning forløb som en leg.
Besøgende hos hende er derfor sammen med kjolen vigtige minde-bidder af min helhedsoplevelse af at blive gift. Kan selvfølgelig varmt anbefale Bridehouse:)

Fantastisk oplevelse

Jeg kan helt klart kun anbefalde at købe jeres brudekjole hos bridehouse, udover stort udvalgt af en masse kjoler.
Har de den mest fantastiske service.!
Nurgül fik mig til at prøve en kjole som jeg slet ikke havde overvejet før jeg fik den på, og det endte så med at det blev min kjole :)
Helt igennem fantastisk oplevelse og rådgivning var helt i toppen! hun er ærlig og fortæller en hvad der passer til en, og ikke bare for mere salg.

Fantastisk!

Bridehouse Details

Her er hjemmesiden med bruderkjoler

Visit Bridehouse