Bring reviews

Bring reviews

4.9

Hvorfor kan jeg ikke hente pakken selv? Og hvorfor ringer i ikke?

Det er ærgerligt at en virksomhed, hvis hovedformål er at sørge for at en pakke kommer i hænde hos en person rettidigt, ikke engang kan opfylde denne opgave.

Brings service burde designes fra ny.

Godt koncept

Blev adviseret via. sms forinden pakken blev leveret om aftenen, hvor jeg rent faktisk er hjemme. Dette er et rigtig service god service som sparer mig noget tid.

Forstår ikke de dårlige anmeldelser!

Bestilte mine sko søndag, tirsdag aften var de her! Dette er sket to gange, og man får endda en sms før de kommer! Har aldrig oplevet så god service før!

Dumpet

Forsinket, Forkert dag. Forkert adresse. Respektløst sjusk. Pakken bare efterladt på tilfældig adresse da fragtmand ikke kunne finde rundt.

Levering af en vare.

Jeg har kun haft en god oplevelse.
God service og sms en time før ankomst.

høflige, punklige medarbejdere, som informerede mig om mine leverings rettigheder.

Jeg synes de var søde øde omhyggelige, de løftede en loftslampe til side for at skåne den. De var hurtige og så fortalte den ene mig om mine rettigheder og hvad jeg skulle gøre hvis jeg havde reklamationer.

Levere når du er på arbejde, og du skal vente 2 dage på genlevering

Det er irriterende at pakken leveres når man er på arbejde, selvom de siger andet.

Ligeledes skal man bestille en genlevering, og vente ydeligere, og være tvunget til at være hjemme. Savner et sted man kan hente pakken hvis man ikke er hjemme til at modtage.

Da pakken kom 5 min. før jeg var hjemme, ringede den rare chauffør til mig og lovede, at han ville vente på mig - super service :-)

God oplevelse, positiv overrasket - trods upræcis tracking

Jeg bestilte et par sko via Footway en onsdag morgen. Jeg modtog min pakke med Bring torsdag aften. Leveringstiden var rigtig fin.

Hos Footway leverer man både med Bring og PostDK alt efter hvilket postnummer man bor i. Her fik jeg oplyst på min faktura at PostDK ville aflevere. Da dette ikke kunne spores hos dem kontaktede jeg derfor Bring.

Kundeservice kunne fortælle mig at pakken ville komme selvom samme aften, trods jeg stadig ikke kunne spore pakken. Da jeg ikke ville være hjemme lavede jeg den aftale at de blot ville aflevere på trappen. Men da jeg kontrollede min sporing stod der at min pakke var leveret i anden landsdel. - Heldigvis var min pakke leveret da jeg kom hjem

Alt i alt en god oplevelse, men jeg blev bekymret over den upræcise sporring.

Langsom levering, men ekstra service

Telefonisk kontakt ang. leveringstidspunkt samt chaufføren ringede også ang. tidspunkt og kom på minuttet.
Tilbød hjælp i forbindelse med skade som ellers skulle ordnes gennem afsender.
Flot service

Superhurtig, effektiv og informativ service

Brug dem. Det er ganske problemfrit og godt leveringstidspunkt

Bring er det værste udbringer! !!!!

Hm jeg prøvede Bring par gang og pakkerne dukkede aldrig op til tiden!!!.Man betaler ekstra for leverings hastighed, jeg forventer at ha' pakken næste dag ! Bring aldrig mere!

Fejlleverer, forvirrede og forfærdelige!

Intet har været som det skulle med den pakke jeg har forsøgt at få leveret gennem bring. Der gik næsten to uger før jeg, i min postkasse, fik en note om at pakken var forsøgt afleveret. Havde bestilt pakken til afhentning på nærmeste posthus/døgnbox, da jeg vidste jeg ikke ville være hjemme til at modtage den. Alligevel leverer de til privatadresse. Jeg prøvede at tracke pakken på deres hjemmeside, og kunne se at pakken var fejlleveret gang på gang. Der stod at jeg var blevet underrettet pr. sms, hvilket jeg aldrig var blevet. BRUG ALDRIG BRING!

Pakken kom og uden problemer.

Jeg giver den her virksomhed 4 stjerner, det giver jeg dem da jeg synes de mangler et sted at hente sine pakker hvis man ikke er hjemme. Det bliver lidt besværgeligt at skulle være hjemme i tidsrummet 17-21. Men man kan dog heldigvis planlægge sig ud af det. Men kan godt forstå at det kan være problematisk at skulle være hjemme i det tidsrum. Så derfor ikke 5 stjerner.

Kom ikke med pakken, og påstod at vi ikke var hjemme.

I dag skulle jeg havde modtaget en pakke, som jeg har ventet på og har taget fri fra arbejdet for at kunne være hjemme. Men kl. 14:55 ændrede tracking status sig til :
Forsøkt utlevert
Årsak: Avtalt kunde: Pakken kjøres ikke ut
Tiltak: Sending vil bli utlevert neste dag
17.02.2014 14:55

Da jeg så ringede til Bring.dk, fik jeg at vide at deres fragtmand ikke kunne levere pakken da vi ikke var hjemme, og at han har lavet en aftale med mig om at komme ud igen imorgen med pakken.
1. Som sagt så har jeg været hjemme og holdt ekstra øje om der skulle kører en fragtbil i vores gårdsplads.
2. Jeres fragtmand har aldrig ringet til mig. Og dermed ikke kunne lave en ny aftale som I siger at han har.

Bring dukkede aldrig op med pakken..

Jeg modtog en SMS om at Bring ville komme med en pakke i dag mellem
kl. 17 - 21. Jeg har nu ventet i 4 timer og 45 minutter og Bring har ikke vist sig
med pakken. Det er bare så uacceptabelt. jeg synes det er så dårligt at jeg nu
vil tage kontakt til det firma, hvor jeg bestilte varen og gøre dem opmærksom på,
hvor dårlig deres samarbejdspartner er.
Bring I burde skamme jer, I er bare for dårlige.

Vh
Kenn

Man kan ikke regne med hvornår i kommer med varen

Hej.
Jeg fik en SMS kl 7:02 i dag at min pakke fra Computer City, Glostrup
ville komme mellem kl 17-21 i dag. Det skriver jeg hjem til konen som
ikke er taget på arbejde endnu( heldigvis). for i havde været med den
kl ca 8.20 og havde jo kørt med den igen hvis der ikke havde været
nogen at træffe på addressen. Det er ikke acceptapelt.
Det må kunne gøres bedre
Hans Otto Møller Hovvang kolli-id CT901013858

Holder ikke hvad de lover

Havde bestilt en pakke, Bring skulle levere den. Står på deres track and trace den er leveret, dog uden underskrift men jeg har ikke taget imod nogen pakke. Var hjemme hele dagen og postkassen var tom så ingen pakke altså. Skriver til dem og de lover at sende deres vognmand dagen efter om aftenen for at hjælpe mig med at "lokalisere" pakken. Venter hele dagen og aftenen og der dukker ingen op. Skriver igen, samme svar, men der dukker heller ikke nogen op dagen efter. Så skriver jeg IGEN til dem og så siger de at jeg nok hellere må bede afsender om at sende en ny pakke siden at den anden ikke er blevet lokaliseret.
Sku godt det ikke var noget vigtigt der ikke kunne genbestilles hva Bring?

Hold jer fra firmaer der bruger Bring, de har et helvedes rygte ikke kun i Danmark, men også Norge hvor de kommer fra.

Jeg fik en sms nogen tid før de kom med min pakke og det var inde for tidsrummet at med de kom med pakken

Hmm- ok bedre sent end aldrig

Kom ikke med min pakke. Skrev på deres oversigt, at jeg havde lavet en aftale at de skulle komme næste dag.Dette passer ikke . De kom heller ikke med min pakke næste dag. Er ankommet søndag. Bedre sent end aldrig

Bring er en af de største post- og logistikaktører i Norden og håndterer både nationale, nordiske og internationale opgaver.

Visit Bring