Broagersparekasse reviews

Broagersparekasse reviews

6.6

Urimelig behandling

Jeg mødte op i 2011 hvor jeg desværre var endt i rki pga en ekskæreste. Det eneste de har villet give mig var et hævekort. Helt fint med mig. Men fikke iorden at for hver gang du hæver, koster det 50 kr!! Ændre min adresse har de heller ikke villet gøre, Tiltrods for jeg ikke har boet på adressen i flere år nu! Plus de tager 20 kr for at sende kontoudskrift til e-boks. Nu har de tjent nok på mig og er kommet i ny bank med normalt kort samt netbank!! Tak for MØG behandling-MEGET dårligt man skal føle sig som kriminel!

Fantastisk hjælp og betjening!

Jeg har hele livet haft Nordea og har altid betalt hvad jeg skulle til tiden og overholdt alle aftaler! Men da mine tænder så går i stykker og derfor skal behandles for en større sum (7500 kr.) går jeg til Nordea for at låne pengene, da jeg er på SU og ikke kan skaffe SÅ mange penge selv så hurtigt, de vil imidlertid ikke låne mig pengene selvom jeg har en rigtig god økonomi og kan give meget store afdrag på lånet (ville kunne indfri det på 3 måneder) og mange smerter! Jeg beder derfor om et møde med Broager Sparrekasse og kommer allerede dagen efter til samtale, en halv time efter jeg er kommet ind af døren er jeg godt på vej til at blive kunde og har fået lov at låne pengene til at få lavet mine tænder! Så fantastisk søde mennesker der gerne hjælper en i en nødsituation også selvom man er på SU og ellers kun har et studiejob! Så jeg er en meget glad - smertefri - kunde ved Broager Sparekasse !

Fantastisk jordnær bank

Jeg har hele livet haft Danske Bank, men efter den seneste tids cirkus ville jeg skifte til en anden bank, men havde ikke rigtig nogen præference. Jeg skrev til et par forskellige banker, og Broager Sparekasse svarede hurtigt tilbage at de gerne ville have mig ind til et møde. Jeg aftalte en tid med Kristoffer, vi fik gennemgået budget, rådighedsbeløb osv., og så var jeg ellers kunde i Broager Sparekasse! Jeg havde et halvstort lån hos Danske Bank, som jeg betalte ågerrenter på, dette fik jeg uden problemer med over til Broager Sparekasse - og endda til en ÅOP på næsten det halve af Danske Banks! Når man skriver til banken via netbank får man oftest svar samme dag, og generelt er Broager Sparekasse bare en rigtig behagelig bank - en bank lige efter mine ønsker!
Stor ros herfra - jeg ser frem til et langvarigt samarbejde! :-)

Empati og forståelse.

Dette her er en bank med personlighed. Der er forståelse for folks situation.
Alle de skæve vinkler jeg normalt finder på har de forståelse for. Selv med en ikke regelmæssig indtægt har de tiltro til en hele vejen igennem.

Selv midt i boligkrisen kan man låne penge til hus også med uregelmæssige tal.

Alt i elt en bank med tiltro, forståelse og personlighed. Man får ærlige svar uden pjat.

super service

god service. Netbank er nemt og overskueligt, og det virker bare..

Top service.

Kan kun sige positivt om banken, god service og meget kunder venlige.

Broager bare bedst!

Er kunde i Aabenraa afdelingen og har den bedste bankrådgiver man kan tænke sig. Jeg kan varmt anbefale banken. Her kan man få svar på sine spørgsmål og de tager sig tid til dig.

seriøs bank

Er kunde i broager sparekasse. Jeg flyttede fra en anden bank hvor jeg var meget utilfreds. Jeg stod midt i en hushandel da jeg skiftede bank. Broager sparekasse var professionelle og jeg er meget tilfreds. Kan klart anbefales...

Wow

Her får man den rigtige service når man ønsker det, den rådgiver man ønsker og bare super service, jeg er selv kunde i afdelingen i Aabenraa og kan helt klart anbefale den.

Is Broagersparekasse your company?

Sparekassen Gråsten Details

Visit Broagersparekasse