Brondbyshoppen reviews

Brondbyshoppen reviews

8.1

Super tilfreds.

Kanon webbutik, fantastisk service.

Super service, men uopmærksomhed fra shoppens side skabte leveringsproblemer.

Jeg forud bestilte FIFA 13 Brøndby Edition så dette ville komme på releasedagen. I bestillingen opgav jeg både en faktureringsadresse og en anden leveringsadresse. Shoppen var uopmærksomme og sendte vareren til faktureringsadressen i stedet for leveringsadressen. Dette har resulteret i, at jeg stadigvæk, tre dage efter, releasen venter på mit spil.
Da jeg kontaktede shoppen fik jeg tilsendt et T&T-nummer, hvor jeg kunne se, at det var den forkerte adresse de sendte til. Det skal lige siges, at det ikke er Shoppens skyld, at Post Danmark først har forsøgt at levere spillet i dag, tre dage efter releasen. Men da det jo er den forkerte adresse den er blevet sendt til har jeg ikke modtaget dette endnu.

Senere:
Nogle dage efter blev jeg ringet op af Shoppen. De undskyldte meget fejlen, og som kompensation ville de gerne sende mig en "lille" ting. Jeg regnede med at få en key-hanger, nogle rafle-terninger eller en oplukker. Men i stedet, og til min store forbavselse sendte de i stedet et lækkert tørklæde. Det er virkelig god service. Selvom jeg var meget utilfreds over, at jeg ikke modtog mit spil til tiden, så har den fornemme service gjort, at jeg også handler mit næste Brøndby fangear hos shoppen.
Jeg havde givet dem ***, og kunne man give halve ville de få ****½. Da man ikke kan dette må de "nøjes" med fire, da oplevelsen ikke, grundet fejlen beskrevet i starten, var helt perfekt.
SUPER SERVICE!

Hurtigere end forventet

Fik mine varer hurtigere end forventet og der var ingen problemer på noget tidspunkt. Webshoppen fungerer og priserne er som de skal være.

Intet at klage over

Jeg har handlet her et par gange efterhånden, og det har aldrig foregået ubeklageligt.

Fint..

Bestilte en spillertrøje.. blev leveret dagen efter.. super duper

Fantastisk service

Købte en spillertrøje med tryk på.
Rigtig hurtig levering - overhovedet intet at klage over, så det kan klart anbefales :-).
Derudover var der en anden gang, hvor jeg havde bestilt en trøje, men det tryk jeg skulle have på var udsolgt.
Da fik jeg et opkald fra Brøndbyshoppen, om jeg ville have et andet tryk på eller annullere min ordre. Det kalder jeg god kundeservice! :-)

Is Brondbyshoppen your company?

Visit Brondbyshoppen