Bronshojsport reviews

Bronshojsport reviews

7.9

Kundeservice helt i top

Super betjening både via e-mail/webshop og i butikken. Hurtig til at svare på forespørgsler og skaffer gerne hjem, hvis tingene ikke lige er på lager.

Altid god service

Altid venlig betjening og god service. Har flotte varer og gode tilbud.

Hurtig og god service!!

Jeg havde bestilt en vare til afhentning, men pga. tidspres her i julen, måtte jeg desværre afbestille.. De svarede dog fra butikken ikke mange minutter efter at jeg havde sendt dem en mail!! Det har jeg alligevel ikke oplevet før..
Super hurtig og venlig service, så jeg kan ikke forestille mig at det samme ikke gælder for alle andre ordre!

Is Bronshojsport your company?

Brønshøj Sport ApS Details

Sportsbutik, sportsudstyr, sport, sportsforretning, stavgang, hockey, fodbold, håndbold, løb, fitness, svømning, streetsurfing, løbehjul, løbesko, badmintonsko, fodboldstøvler, badetøfler, floorball, sportstasker, dart, tennis, badminton, bordtennis, vægte, elastikker, pulsure, bolde, strømper, skolehockey, waveboard, køb online, forhandler, acc, oneway, nike, adidas, hummel, didriksons,

Visit Bronshojsport

We live here: Frederikssundsvej 140 A