Brugtespil reviews

Brugtespil reviews

3.9

Brugtespil sælger din email til phising konto

Jeg har modtaget brev fra "Skat" på den email jeg har benyttet til brugtespil. Emailen er ikke brugt til andre og det er derfor sikkert, at det kommer fra brugtespil.dk. Virksomheden politianmeldes.

Fungerer ikke og intet kundeservice

Jeg har forsøgt at oprette annoncer derinde over flere gange i løbet af nogle måneder, men hver gang man har brugt tid på at udfylde spilinfo og klikker "gem", sker en fejl.

Har også forsøgt at komme i kontakt og skrevet til dem, men har aldrig modtaget svar.

Kan ikke anbefales.

Elendig hjemmeside for sælgere!

Jeg har forgæves prøvet at oprette annoncer på brugtespil.dk i tre forskellige browsere. Og hver eneste gang bliver annoncen syltet, den oprettes ikke, kan ikke redigere i den.

Er meget utilfreds over den dårlige brugervenlighed.

fin side

Fungere fint på trods af et lidt forældet design.

Har solgt en del spil på siden... der mangler funktioner til at anmelde sælgere og den slags...

Super!

Fantastisk side. Faldt over den da jeg nægtede at betale over 500 kr for et spil fra ny af. Fandt det til 200 inkl fragt, så det er jeg rigtig glad for. Siden er nem at finde rundt i, og så er den gratis.

5 stjerner

det side er også godt har solgt mange spil her

Udemærket site

Brugte stedet til at sælge nogle spil. og byttede også lidt derinde. Ganske udemærket basalt site, hvor tingene virker som man forventer. - Ikke noget specielt godt, ikke noget specielt dårligt.

Is Brugtespil your company?

www.brugtespil.dk Details

Danmarks absolut største og bedste sted at købe og sælge brugte spil til: DC, GBA, GBC, GC, MAC, N64, NDS, NGA, PC, PS1, PS2, PSP, WII, XB, 360. -- Her er det spillet der er i centrum!!

Visit Brugtespil