Bruna reviews

Bruna reviews

7.0

Snelle levering

Hier paar keer boeken besteld en waren de volgende dag al thuis. De site vind ik ook duidelijk en overzichtelijk

Vreemde klantenservice

Laatst een E-book besteld. Omdat ik niet de juiste software had en mijn computer errormeldingen gaf om de goeie software te vinden (om E-book te kunnen lezen), verzoek tot terugbetaling gedaan. Immers, ik kon het gedownloade item niet openen. Met een kadobon met 75% van de aankoopwaarde moest ik tevreden zijn, in de voorwaarden stond dat terugbetaling niet gedaan werd. Los van wat wettelijk wel/niet mag bij internetaankopen, ik verzocht om 100% terug te krijgen. Moest ook nog precies in mijn reply tussen wat enkele rare stippellijntje reageren, anders was het niet leesbaar voor hen (beetje suf, maar goed). Geen enkele reactie. Drie dagen later een envelop in de brievenbus met een kadobon t.w.v. de 100%. Geen enkel schrijven of notitie erbij. Tja, ik heb mijn bedrag terug maar jeetje...kunnen ze niet tegen een normale vraag?

Veel problemen

Een tijd geleden een boek besteld waar als levertijd 2-3 werkdagen op stond. Na 2 maanden nog niks binnen, contact opgenomen en ze dachten dat de levering naar de winkel toe was kwijtgeraakt en daar konden ze niks aan doen aangezien het boek daarna niet meer leverbaar was. Uiteindelijk nog gevonden in een andere winkel gelukkig. Na 3/4 jaar kreeg ik een telefoontje dat mijn bestelde boek klaar lag!

Helaas is zoiets nog een tweede keer gebeurd, levertijd wederom 2-3 dagen en dat boek verscheen 2 maanden later! Bruna is een prima winkel, maar absoluut gebruik ik de webshop dus niet meer

Altijd plezierig

Vind ik nog altijd leuk, huiselijk bijna!

Prima

Snel in huis, goede kwaliteit.

Monica.Fabel

Het blad wat jullie rond sturen perfect met uitgebreide omschrijvingen van de boeken zodat je weet wat je wel en niet moet kopen.

Voor deze site geldt ook: wie kent hem niet?

Overzichtelijk met duidelijke zoekfunctie. Deze site bezoek ik graag naast Bol. Zij leveren snel tegen een goede prijs.

Hartelijke groet,
Ruud

Prettige zaak met zeer goede service

Bruna is een hele goeie winkel waar ze een groot assortiment hebben van boeken en kaarten e.d. Hebben ze iets niet kan het direkt besteld worden. Niets is teveel, tenminste niet bij de Bruna in Brielle!!!

Goed

Goede assortiment. In de webwinkel heeft deze echt veel boeken. Komt goed en heel aan thuis.

Bruna Details

Bruna boeken: online bestellen, afhalen in uw Bruna-winkel met o.a. de nieuwste thrillers, literatuur, pockets en psychologie, en een groot assortiment kinderboeken, schoolboeken en studieboeken. De beste boeken- en cadeautips vindt u bij Bruna!

Visit Bruna