Bruun Larsen reviews

Bruun Larsen reviews

6.3

Glemsomhed? Manglede plads/tid til "bytte-cykler"?

Tilbage i 1996 havde jeg taget et års sabbat for at spare lidt penge op til en MC.
Bruun-Larsen var den forhandler af Jawa, der lå tættest så ringede og bestilte en helt ny Jawa 350/640 BlueStyle.
Den ville de have klar til levering til deres åbent hus arrangement, så det var jo helt perfekt.
Om fredagen tog kæresten og jeg toget til Odense og vi overnattede hos noget familie.
Lørdagen oprandt og fyldt af spænding trådte jeg ind i butikken med min bank-check og spurgte efter den lovede cykel.
Den havde de solgt i forgårs til en anden køber!!
SKUFFELSE!!!

Jeg valgte så at købe een hos KS Motor. Den historie kan du også læse om her på TrustPilot. Den har jeg givet EEN stjerne.

Efter at have købt hos KS Motor valgte jeg at kontakte Bruun Larsen endnu engang. Denne gang for at købe et taskesæt, da jeg skulle på ferie. De kunne skaffe et der var specielt udviklet til Jawa'en så det bestilte jeg.
De kunne have det til om onsdagen og vi skulle afsted om lørdagen, så det var jo helt perfekt.

Onsdag kørte jeg ind til Bruun Larsen, i en lånt bil og det var ikke ankommet.
De lovede det ville ankomme torsdag, så valgte klog af skade at ringe ind torsdag eftermiddag. Det var fortsat ikke kommet. Ringede nu til Svendborg MC og bestilte et Kappa taskesæt i stedet.
Det ankom fredag middag og jeg havde det monteret lørdag morgen.

Alt det her var tilbage i 1996.

I 2002 kører jeg igen ind til Bruun Larsen. De har en SV650'er som jeg gerne vil købe.
Jeg ankommer på min klassiker af en Honda CB 1100 F som er i flot stand med originale stafferinger og 42.000 km på klokken. Den ville de ikke bytte med, så der blev ikke nogen handel.

I 2010 ville jeg give min far en gave. Finder ud af at PGO har en 125 ccm scooter til bare 15.000 kr. Bruun Larsen er den nærmeste forhandler. Jeg ringer og bestiller een. Her forløber alt glat. Den bliver leveret med plade på den aftalte dag og jeg afhenter i god ro og orden.
Foran på scooteren er der nogle mærker - som ligner en fabrikationsfejl og så alligevel ikke. Jeg spørger til hvad det er til og det vil den søde dame i butikken undersøge for mig og vil så efterfølgende ringe.
Jeg hører dog aldrig noget. Efterfølgende fandt jeg selv ud af at det drejede sig om at man kunne montere et bagagestativ foran på scooteren. Alle PGO scootere af den type har de huller.

År 2012 bliver det og Bruun Larsen har tilbud på Yamaha XJ6 Diversion til 80.000 kr.
Jeg prøvekører den og er klar til at tage pungen op af lommen.
Jeg har dog en Suzuki GS 500 F - 9 år gammel med 43.000 km på klokken at bytte ind med. Den står pæn med fuld servicebog men han ønsker ikke at give en byttepris. Han mener det vil fornærme mig.
Jeg nævner 15.000 men så meget vil han slet ikke give og griner lidt af det.

Jeg får efterfølgende 20.000 kr hos en anden forhandler - hvor jeg så køber en ny Honda i stedet.

Havde Bruun-Larsen oppet sig bare en lille smule mere havde jeg nok handlet mindst fem cykler hos dem. Men det er så kun blevet til een - ganske lille een.

mc forhandler / værksted

jeg har handlet der meget og jeg har kun haft et problem med dem men ikke noget serligt alvorligt og de kan derfor godt anbefales også hvis det kun handler om en scooter/knallert.-

Is Bruun Larsen your company?

Bruun Larsen Details

Salg af nye og brugte motorcykler, scootere, atv og funbiks - samt alt i udstyr og udrustning.

Visit Bruun Larsen