Bubbleroom reviews

Bubbleroom reviews

Very low
2.9

Virkelig dårlig service!!

Jeg bestilte i torsdags et par beige sandaler jeg skal bruge til et bryllup denne weekend. Idag modtager jeg endelig pakken, men bliver slemt skuffet da bubbleroom i stedet har sendt mig et par sorte oveknee støvler - der vel og mærke ikke engang er i min størrelse! Jeg er selvfølgelig virkelig i panik da jeg nu ikke har de sko der skal bruges i weekenden. Jeg har nu ringet til kundeservice der meddeler mig at det eneste jeg kan gøre er at sende skoene tilbage og bestille de rigtige på ny - hvilket for det første er vildt besværligt og vanvittigt ubelejligt og for det andet har jeg ikke råd til at bestille skoene før de har overført de penge de har trukket fra min konto! Jeg modtager ligegyldigt hvad ikke de ønskede sko inden brylluppet og jeg skal også igennem en masse besvær for at få dem, på trods af at de har lavet fejlen! Det er ualmindelig dårlig service og bare super tarveligt!!

Godt nok

Der tøj er udmærket og fejlet intet som andre siger, har ingen problemer med kvaliteten, og bestiller jævnligt derinde, og har heller ikke problemer returvare.

Men de skulle måske overveje og skifte pakkeleverings bude, da posten i sverige godt nok ikke er særlige hurtige til og få pakkerne videre

Elendig service. Ingen penge retur :(

For en måned siden købte jeg for 1500kr på Bubbleroom.dk
Måtte erfare at billederne på hjemmesiden er utroligt misvisende mht. udseende og kvalitet. Men jeg vælger at beholde noget af det. Sender en langærmet t-shirt retur, som jeg havde købt til min kæreste.
På hjemmesiden er den båret af en slank fyr og blusen er en smule figursyet. Jeg bstiller en medium, som plejer at være det min kæreste bruger.
Da blusen kommer frem er den helt firkantet og ligner mere en XL end en medium.
Det er nu tre uger siden jeg returnerede blusen og har i skrivende stund stadig ikke fået mine penge tilbage.
Efter 2 mails fik jeg svar om at pengene var overført og der gik højst fem dage. Da jeg efterfølgende har kontaktet dem og spurgt hvor pengene bliver af eller hvad der er gået galt, er jeg blevet ignoreret.
Er ked af at jeg ikke tjekkede trustpilot inden, kan se jeg langt fra er den eneste som har fået en elendig behandling.
Må nok indstille mig på at jeg har foræret bubbleroom.dk 350kr .. suk

Køber aldrig nogen sinde noget fra bubbleroom.dk igen og vil opfordre folk til at holde sig langt fra dette site :(

Priserne på rabatvare bliver ikke fratrukket ved betaling, på trods af at de er synlige i kurven.

Jeg var ved at købe to vare med forholdsvis 30% og 70% rabat her i aften.
Når disse vare ligger i kurven og jeg klikker på "vis indhold" ser jeg den pris, hvor rabatten er fratrukket, men når jeg klikker på "til kassen" bliver prisen på varene dyrere og uden de rabatter. Jeg prøvede at slette varene og lægge samme vare i kurven igen af flere omgange. Jeg loggede ind og ud, opdaterede min browser, men INTET hjalp! Man ser én (billig/aktuel) pris, når varene er i kurven, men når man klikker på "til kassen" er prisen uden rabatter.
Dét synes jeg er en uacceptabel fejl! For ikke at sige snyd, fordi på dette trin har man som køber allerede forsikret sig, at man betaler den rigtige pris (med rabat)! Regningen bliver dog en del dyrere, når man klikker på "GODKEND"
Jeg har handlet her før og det er første gang jeg oplever denne her "tricks" Jeg har ikke haft negative oplevelser med Bubbleroom.
Jeg er dog meget glad for jeg så fejlen i god tid ellers var jeg jo blevet snydt gevaldigt.... Øv,øv.... :-(

Lang leverings tid

Det er sidste gang jeg køber produkter hos dem da deres leverings tider er meget lange.

dårlig service ringe materialer

først sendte de et forkert forsendelsesnummer. og posten lavede lidt kuk i det så det var lige før jeg ikke fik pakken, for kunne se at pakken var i Sverige og at den havde været der en så fik den en uge for sent. nå okay pyt. da jeg så fik skoende var de i stykker. og ringede så til dem og spurgte om jeg selv skulle betale for retur portoen, nej skulle jeg ikke når de var i stykker, men virkeligheden er at jeg kom til at betale og når man så skriver til dem hvorfor at man skal betale, ja så får man intet svar. jeg er meget skuffet og vil aldrig købe hos dem igen og fraråder det også alle jeg kender.

Langt under det forventede service niveau og varer kvalitet.

Jeg kan på ingen måde anbefale at bruge Bubblerum, faktisk vil jeg fraråde at købe vare der!! Det har taget 1 hel måned fra jeg bestilte varer til "sagen" er afsluttet. Jeg bestilte 4 varer med 50% rabat. Det viser sig at der ikke er rabat på en af delene alligevel. Den ene leveret vare skulle være en voksen dunjakke, men der blev leveret et par børnebukser. Jeg har ikke børn så total fejlleveret. Jeg var ok tilfreds den ene bluse, men størrelsen var for stor. Jeg sender alle 4 ting retur, men for at få en ny dunjakke og bluse skal jeg indgive ny ordre(som de kun vi have) via nettet. Dog virker rabatordningen med 50% ikke mere automatisk og Bubblerum sagde i kundeservice telefonen at det skulle ordnes når jeg havde fået varerne og var tilfreds med dem, så jeg skulle betale fuld pris nu. Så på det tidspunkt havde jeg penge udelagt for både første og anden ordre. Ordre 2 ankommer og dunjakken var af total utilfredsstillende kvalitet. Retur med den. Jeg får penge retur for den og første ordre, men ringer så og siger af jeg mangler rabatten på 50% på blusen. Ja fint det ordner vi siger de. Da intet er sket på min konto på over en uge ringer jeg igen. Nej det havde de da ingen notater om at jeg havde ringet om før. Endelig i dag er de 50% endelig gået ind på min konto. Endelig er sagen afsluttet, efter 1 måned og 1 dag. Jeg har nok ringet til dem 4-5 gange eller derover.
Blusen er jeg dog glad for, ogjeg har tidligere været heldig med en ordre af en bluse jeg også er glad for, hvor der ingen problemer var med ordren overhovedet. Jeg har dog ikke tænkt mig at tage chancen igen. Aldrig mere Bubblerum.

sårn okey

Min vare er rigtig flot og fejler ingenting men fik først min vare efter 1½ uge, hvilket er alt for langtid da den normale leveringstid er på 2-3 dage

Manglende ordrebekræftelse

Jeg skriver på vegne af min kæreste. Hun har handlet der 2 ganeg, første gang gik som det skulle. anden gang kom ordrebekræftelsen ikke, før jeg ringet og sagde at den ikke var kommet. nu tredje gang, har hun bestilt noget, er den stadig ikke kommet og jeg gjorde som sidst at ringe der ind, men det kunne ikke se i systemet, så nu har jeg en vred kæreste som, venter på at få en ordrebekræftelse fra dem og er bange for de har trukket pengene. for at være helt ærlig synes jeg ikke det er i orden, og for at se virker det som om det er deres system der er noget galt med når de ikke kan sende en ordrebekræftelse umiddelbart efter man har bekræftet det på deres hjemme side, istedet for man en mail om at der "snartest mulig" vil komme en mail!
Det er sidste gang min kæreste bestiller noget der og jeg vil ALDRIG anbehale det til andre.

Ualmindelig dårlig leveringstaktik

Jeg bestilte en kjole til min datter, skulle bruges til en bestemt dato og da den ikke lå langt ude i fremtiden, kontaktede jeg telefonisk Bubbleroom for at være sikker på at den ville nå frem. Den unge dame forsikrede mig at det ikke var noget problem og at den ville blive afsendt med det samme. I dag er dagen for festen og ingen kjole, men en meget trist 15-årig. Har kontaktet dem og da kjolen er sendt som brev har de ingen mulighed for at tracke den. Det bliver ikke mine penge, der bliver brugt hos dem og kjolen..... Den må de beholde for vi skal ud og finde en anden, inden fest i aften...

Leveringen er IKKE som lovet!

Jeg bestilte en jakke fra Bubbleroom mandag morgen, det hele gik fint og der var ingen problemer. Jeg fik en mail om at pakken var sendt tirsdag morgen. Torsdag da jeg tracker pakken via mit trackingnummer står der på hjemmesiden at de kun har modtaget oplysninger om pakken, men endnu ikke modtaget den. I dag lørdag står der nøjagtig det samme - det er simpelthen for dårligt!! Nu frygter jeg bare for at jeg ikke kan passe jakken når den engang når frem, vil nødigt igennem den samme retunerings-proces som jer andre. Virkelig dårlig service!

Meget dårlig kundebehandling

Det er første gang, jeg har forsøgt at handle med Bubbleroom, men det bliver bestemt også sidste gang.
Jeg købte først i december måned 2013 en deal til Bubbleroom, hvor jeg betalte 150 kr og kunne handle for 300 kr. Jeg tænkte fint, så kunne jeg købe et par støvler til 299 kr til min datter i julegave, med fragt blev det ca. 335 kr. Jeg fik oplyst at varen skulle koste over 300 kr, for jeg kunne bruge dealen, så jeg bestilte noget undertøj. Det gjorde jeg den 11.dec. Da varen ikke var kommet den 19. dec. ringede jeg dertil, hvor jeg fik oplyst, at undertøjet var i restordre, og derfor ikke var sendt. Jeg sagde, bare send støvlerne, det er en julegave, så kan I bare sende undertøjet, når det kommer hjem. Det lovede manden i telefonen at gøre. Den 23. dec. ringer jeg igen, fordi jeg ikke har modtaget noget . Jeg fik at vide varen var blevet stoppet. fordi der var fejl med nogle tal, han vidste ikke helt hvorfor. Så stod jeg uden julegave. Dealen var nu udløbet, idet sidste dag var den 24. dec. Jeg ringede til SPOT deal, hvor jeg havde købt beviset, de sagde jeg skulle kontakte Bobbleroom, for jeg havde krav på at få et nyt bevis. Jeg ringede og fik en venlig dame i telefonen, som ville tale med hovedkontoret og finde ud af noget. Da jeg ikke hører noget en uge efter, ringer jeg igen. Jeg taler med en mand, der fortalte at han kunne se de arbejdede på det, og jeg ville høre fra dem indenfor et par dage Det er nu mere end to uger siden, og jeg er har nu opgivet dem, orker ikke at ringe endnu en gang for at få en sludder for en sladder. Det er trods alt kun et mindre beløb. Jeg kan ikke anbefale nogen at handle hos Bubbleroom, jeg gør det ihvert fald aldrig mere.

Rigtig tilfreds!

Jeg er fuldt ud tilfreds med min handel på bubbleroom.dk. Jeg bestilte to par sko tirsdag og modtog dem fredag. Det var de rigtige sko, i den rigtige størrelse, og der var intet i vejen med dem, som folk herinde ellers har haft problemer med.
Kun positive ord her fra! :)

Super!

Jeg bestilte en læder jakke og alt var som det skulle være. Hurtig levering og god service!
Det første, men ikke sidste gang jeg bestiller! :-)

utrolig dårlig service mht. returnering! MINE PENGE KOM ALDRIG RETUR

Efter jeg har modtaget min bestilling til ca. 800 kr, ender det desværre med at jeg vil returnere hele bestillingen, og vælger at betale portoen selv.
Jeg kunne så efter 14 dage ikke forstå jeg ikke havde hørt fra Bubbleroom at de havde modtaget min returnering, så jeg tjekker track and trace på Post Dks hjemmeside, og kan se at forsendelsen er kommet til sverige i en by(hvor den var ankommet og havde været i ca 7 dage) som jeg ikke umiddelbart kunne kende mht retur adressen. Jeg søger på googlemaps for at se hvor langt væk min returnering er fra den korrekte adresse og kan se at det sted den er ligger 600 m fra modtager adressen.
Men der står ikke at min pakke er udleveret til Bubbleroom, så jeg komtakter Post dk for at høre om de har modtaget en kvittering på min forsendelse, eller for at få en forklaring hvorfor pakken ikke er på rette adresse. Post dk fralægger sig et hvert ansvar og siger jeg skal kontakte Bubbleroom for at få at vide hvem der har skrevet uNder på modtagelsen af pakken.
Bubbleroom siger jeg skal kontakte dansk post... hvilket jeg jo har gjort, og det er der så ikke kommet noget ud af.
Og her i det nye år, ca 3 måneder efter jeg har returneret mine vare og adskillige mails til Bubbleroom og Post Dk, så har jeg nu opgivet. Det eneste jeg kan få besked på er at min returnering ER modtaget hos Bubbleroom, men hverken post dk eller bubbleroom kan forklare mig hvorfor de ikke kan lokalisere min forsendelse.
Så her står jeg og har opgivet... uden vare og uden mine penge.
JEG HANDLER ALDRIG HOS BUBBLEROOM MERE, OG DE KAN ABSOLUT IKKE ANBEFALES.

Elendig kundeservice

Bubblerooms tøj er smukt og er meget glad for det, men kan ikke sige det samme om deres kundeservice - og mangel på selvsamme.

Som en gave bestilte min mor en kjole og et par bukser til mig - fra min bruger. Man har dog mulighed for at vælge hvilken adresse/navn det skal faktureres til. Hun udfyldte så at det skulle sendes til hende og i hendes navn. Da jeg stadig ikke har modtaget det efter 11 dage kontakter jeg Bubbleroom hvor de flere gange fortæller mig, at de ikke kan finde ordren under min bruger. Til sidst finder de den så, vel at mærke under min mors email. De oplyser at den er sendt afsted og oplyser mit track and trace id hvor jeg så kan se at pakken sendes tilbage til bubbleroom grundet forkert adresse.

De har sendt den i min mors navn, men til min adresse - det vil sige til en adresse der ligner min, selve gadenavnet er der hvor jeg bor, men postnummer og by er en helt anden.

Jeg kontakter dem gentagende telefonisk såvel som pr. mail og får at vide, at de ikke kan gøre andet end jeg selv må bestille det igen. Jeg fortæller gentagende gange, at det er deres fejl, da vi har indtastet de korrekte oplysninger, men personalet er så fræk at påstå at det er sendt i min mors navn og til hendes adresse, hvorfor jeg til sidst får Post Danmark til at sende en mail, og bekræfte at det ikke er sandt.

Jeg har påpeget, at det mindste de i mine øjne kan gøre er, at sende det til mig igen uden problemer, men de fastholder at jeg selv må bestille det igen, og selv betale for fragten ( fragten var gratis da tøjet blev bestilt i december)

Aldrig mere om jeg vil bestille tøj fra dem!

Mangler ord - Elendig kundeservice

Jeg fik et par bukser i gave af min kæreste, som voksede mindst 2 str. i løbet af ingen tid. Jeg sender derfor bukserne retur, med besked om reklamation. Jeg kan se via. track and trace at de har modtaget pakken, men de skriver eller ringer ikke. Jeg har været nødt til at ringe og rykke for en afgørelse adskillige gange og nu 2 mdr. efter afviser de reklamationen på et uretmæssigt grundlag efter købeloven. De har ikke styr på noget og de ringer ikke eller svarer på mails. Jeg har nu givet sagen videre til E-mærke fonden, hvilken de besynderligt nok er kvalificeret til at være medlem af. Jeg opfordrer alle jer de skylder penge til at gøre det samme. Hold jer væk fra denne hjemmeside.

Få styr på jeres ting!

Efter at jeg modtog en kjole jeg havde bestilt, som OVERHOVEDET ikke levede op til forventningerne efter billederne på nettet, sendte jeg kjolen retur. Det er over 1 måned siden, og siden da har jeg kontaktet kundeservice 5 gange. 1 gang for at høre om de havde modtaget retur? Det havde de. De resterende 4 gange har jeg kontaktet Bubbleroom i håb om at få mine penge igen, som de hver gang, har lovet ville være på min konto inden for 1-2 hverdage. Der er nu gået 3 uger, med 4 henvendelser angående betaling? Det er godt nok ringe!
Handler ikke hos Bubbleroom igen! Fandt ud af at jeres varer slet ikke lever op til standen på de flotte modelbilleder, og at jeg skal kæmpe for at få mine penge igen kan simpelthen ikke være rigtigt!

Første og sidste gang...

Man skulle tro at alt er som det skal være i så stor og vel-reklameret virksomhed som denne, men det var så ikke tilfældet.

Bestilte lidt tøj på udsalg for lid tid siden. 14 dage senere havde jeg stadig ingen tøj modtaget. Kontaktede da kundeservice for at få en forklaring.
Svaret blev at tøjet var i restordre, men at det nu var hjemme og ville blive sendt indenfor 3-5 hverdage.

8 hverdage senere stod jeg stadig der og ventede... Skrev igen og fik så svaret at min ordre var blevet slettet, da der var sket en fejl med betalingskortet.
En måned er der altså gået alt i alt uden at jeg har vidst besked på noget de har kunnet se fra start.

Dette er jeg på intet tidspunkt blevet informeret om, og jeg tvivler på, at jeg ville være blevet det, hvis ikke jeg selv havde henvendt mig.

Jeg går nu atter tilbage til at shoppe mit tøj på Nelly.com, det betaler sig åbenbart at være loyal.

Ufattelig dårlig kundeservice

Jeg fandt den her flotte, billige jakke en søndag, og bestilte og opgav mine kortoplysninger - fik mail om jeg ville modtage en bekræftelse.
Mandag skrev jeg til dem at jeg manglede en bekræftelse, jeg modtog derefter bekræftelsen. Derefter fik jeg svar fra min mail jeg havde sendt, om at varen var udsolgt og de havde aflyst min ordre. Jeg svarede at jeg jo havde modtaget bekræftelse - og at jakken STADIG var på deres hjemmeside.
Jeg ringede ind efter et par dage, hvor en mand fortalte at der stod at min ordre var blevet aflyst fordi jeg havde fået at vide at varen var i restordre, og at jeg ikke ville have den pga forlænge leveringstid..
Jeg spurgte ham om jakken VAR udsolgt, og han svarede at hvis jeg kunne se den på hjemmesiden og "ligge den i kurven", så var den der - men han kunne aldrig give mig en leveringstid.
Jeg får stadig mails hvor de beklager at varen er udsolgt..
Det er til grin og jeg vil ALDRIG bruge den side igen - spild af tid og energi!

Is Bubbleroom your company?

Bubbleroom Details

Bubble Room en perfekt kombination af mærke tøj, anden side og samfund blogs

Visit Bubbleroom