Budosport reviews

Budosport reviews

7.2

Helt i top

Har bestilt flere giér igennem dem, og har altid været tilfreds med kvalitet og service

Dårlig returneringsservice

Jeg har handlet en gang hos Budosport - første og sidste gang.

Indkøbte en Gi, som desværre viste sig ikke at passe. Returnerede den, men stik imod gældende regler returnerede Budosport ikke det fulde beløb inkl. porto, men alene varens pris - refusionen skete også på en check og ikke ved tilbageførsel af Dankort transaktionen, som ville være korrekt.
Da jeg gjorde opmærksom på problemet, var der ingen respons eller korrektion.

Ikke noget at klage over

Jeg har handlet hos budosport et par gange. Jeg har ikke fået nogen defekte varer. De varer jeg har fået, blev leveret inden for den aftalte tid og til en rimelig pris. Shoppens design er ok. Ikke noget specielt. Men den virker fint og loader hurtigt. Jeg har enkelte gange haft forespørgsler om varer og disse har jeg fået svar på. Kvaliteten af shoppens varer har i mine tilfælde være fine i forhold til prisen. Da jeg ikke har haft problemer med nogen varer, har jeg ikke den store erfaring med deres kundeservice. Ud over de er villige til at svare på spørgsmål om deres varer. Jeg har i et enkelt tilfælde købt et produkt med et tryk som de ikke havde i forvejen. Dette lavede de på anfordring af mig. Jeg vil gerne anbefale stedet til andre.

Dårlig service !

Jeg har købt 2 stk. budosport (competition) taekwondo dragter til 950 kr. den 24/6-2009. I løbet af ca. 2 måneders brug gik det ene par bukser i stykker i det ventilerede stof på bagsiden af bukserne. Jeg reklamerede over bukserne og fik også et nyt par. Den 16/4 besluttede jeg mig for at reklamerede igen, da begge bukser nu var i stykker, samme sted som tidligere. Jeg fik et par nye bukser af en anden type, men opdager da jeg kommer hjem at de var alt for store, og ubrugelige med den gamle dragt. Jeg er utilfreds over, at butikken ikke anerkender fabrikationsfejlen ved dragten, og det er ikke normalt at en kampsport dragt ikke kan klare normale træninger, og kun holder 10 måneder.

Is Budosport your company?

Budo Sport ApS Details

Visit Budosport