budoxperten.dk reviews

budoxperten.dk reviews

5.1

Uacceptabel opførsel

Der blev købt en taske, et bælte og en sports tape ved budoxperten.

Tasken var ikke den rigtige som de sendte. bæltet stemmer ikke over ens med det på billedet og Sports tapen, var taget ud af sin indpakning og sendt, så man ikke har en chance for at vide om den rent faktisk var brugt..

Da der blev ringet til dem, var de så ubehagelige at snakke med at min kæreste som snakkede med dem, ikke turde at sige noget om tapen.

Virkelig virkelig dårlig og uacceptabel opførsel og service, havde de kunne få minus stjerner havde de fået det.

Overså leveringsadresse

bestilte en julegave til anden leveringsadresse. Dog blev denne overset/væk i systemet, så ham der skulle have den selv tog i mod pakken 3 uger før jul.

dette synes jeg er uacceptabelt. Jeg skrev en mail til dem og gjorde opmærksom på problemet og fik da et undskyld retur.

En butik jeg klart vil besøge igen.

God service og en hyggelig butik, midt i Valby.

Og skønt at I nu også sælger Adidas dragter, det har været et stort ønske længe :)

Perfekt, hurtigt og billigt !

Bestilte et par adidas sandsækhandsker samt håndledsbind, Budoxperten var noget billigere end de andre steder jeg har fundet de ønskede handsker.
Pakken kom 2 dage efter bestilling.
Alt i alt, en fuldud tilfreds kunde her, som ikke har handlet hos budoxperten for sidste gang :)

Fine produkter og super service.

Budoxperten er stedet at købe godt kampsport udstyr i Danmark. Der er også altid et fornuftigt tilbud til din kampsort.

Jeg har købt Dobog og beskyttes udstyr her og jeg ved også at den taekwondo klub jeg er medlem køber her fra. Der er god service om så man bestiller store mængder eller om det bare er til en.

Kvaliteten af udstyret er også altid i top. Har ikke oplevet noget der ikke kan holde til den træning jeg laver. Har ikke oplevet at modtage noget der ikke var i orden endnu.

Hvis der er en ting jeg vil anbefale Budoexperten burde være mere synlige i klubberne. sponsorer nogle blade, banner eller bare et eller andet. Jeg tror dette ville gøre rigtigt meget. De sælger rigtigt gode produkter. Så det er bare med at komme i gang :-)

Jeg anbefaler klart BudoXperten.dk! Det er her jeg finder godt udstyr til den daglige træning.

Intet mindre end perfekt

Jeg har bestilt et sæt boksebandager hos budoXperten. Desværre modtog jeg et par, hvor den ene bandage var gået lidt i stykker.

Jeg tog prompte et billede og sendte det til budoXperten, som lynhurtigt gav mig besked om, at jeg fik et nyt par tilsendt uden videre. Der er ganske vist ikke tale om verdens dyreste produkt, men det er sgu i orden, at servicen både er hurtig, venlig og konsekvent.

Alt i alt en perfekt oplevelse, og jeg kan varmt anbefale budoXperten til alle andre.

Rigtig god service

Jeg bestilte en karatedragt til min søn midt i december, da det skulle være en julegave. Pga. ferie prøvede han først dragten på efter nytår - og dragten passede ikke. Jeg skrev en mail til Budoexpertens kundeservice, om det stadig var muligt at bytte - og det var det. Jeg sendte dragten retur, med bestilling af ny. Efterfølgende ringede de til mig og foreslog mig at købe en billigere dragt, da den nok ville passe bedre - og det gjorde den. Så jeg fik den helt rigtige dragt - meget hurtigt leveret - og prisforskellen retur. Super fin service!! Der handler vi helt sikkert fremover.

Bestilte ikke-lager vare

Købte bokken træningssværd som ikke var på lager enda super billigt, og fik det hele leveret 2 dage efter bestilling. sværdet er af god kvalitet, og jeg kan faktisk slet ikke sætte finger på noget..

Mange tak for handlen, det var ikke sidste gang ;)

SNYD!

Jeg købte engang Taekwondo sko størrelse 40.. Og de sendte mig størrelse 42.. Hvor de havde klistret en lille seddel og skrevet ''40'' på den,,
Det var første og sidste gang jeg køber hos dem igen!

Is budoxperten.dk your company?

budoxperten.dk Details

Med sine 450 kvm er budoxperten Danmarks største budoforhandler med kvalitetsudstyr til alle former for kampsport - vi har konkurrencedygtige priser og vi er leveringsdygtige. Vi forhandler Budo-Nord, Fighter, Tozando med flere samt japanske livsstilsprodukter som Futon, røgelse med mere. Vi har altid varer på lager - og har Danmarks største udbud af våben. Nemt og hurtigt og altid et besøg værd.

Visit budoxperten.dk

We live here: Trekronergade 92