Budstikken reviews

Budstikken reviews

5.4

Jeg bliver ringet op af en fragtmand, som gerne vil levere en cykel til mig. Jeg havde fået at vide af firmaet, at den først ville blive leveret imorgen, og jeg var derfor ikke hjemme. Den søde fragtmand ville gerne forsøge at levere til min opgang alligevel og skrev så en SMS til mig efterfølgende, at der ikke var nogen der lukkede op og at han ville komme igen imorgen. Jeg ringede til ham og spurgte om han ville levere den på min søsters adresse istedet og selvom han var nået helt til Højbjerg og skulle køre den "forkerte" vej tilbage til Århus C, så sagde han ja ! Og cyklen blev leveret :) sikke en god service !

Levering mellem kl. 11 - 21 og ordren modtaget inden kl. 10:30 :)

Levering mellem kl. 11 - 21 og ordren modtaget inden kl. 10:30 :)

Det her med “meget lidt irritation” betyder at det er en smule irriterende at man ikke kan følge sin ordre særlig nemt. Jeg måtte ringe til leverandøren (wupti.com) som så oplyste mig om et pakkenummer der kan anvendes på Post Danmarks Track & Trace-service. Nu er det ikke for at klage og brokke mig, men man kunne ikke se særlig meget på bemeldte Track & Trace-service, andet end at min ordre var pakket og afsendt. At jeg så har modtaget min ordre (46” TV) længe før end forventet er jo bare en skøn overraskelse :)

Fixede leveringsproblem

Skulle have leveret en vare via Budstikken. Afsenderen havde sagt at jeg ville blive ringet af af Budstikken en time før levering på min adresse.
Hørte ingenting. Kontaktede afsenderen som bad mig kontakte Budstikken direkte.

Budstikken mente ikke at den afsender abonnerede på opringning inden levering og derfor var varen kørt på deres lager.
Lidt snak frem og tilbage og Budstikken bragte varen ud i løbet af en times tid.

Ved ikke om Budstikken eller afsenderen af pakken havde skylden men ihvertfald tog Budstikken affære og bragte varen ud.
Fejl sker alle steder, men bare man GØR noget for at rette op på dem igen.

Så fin service trods alt :-)

Jeg kunne træne et team aber til at udføre et bedre arbejde.

De har valgt at lægge min pakke til afhentning på et posthus langt væk fra min hjemadresse. Ringede så til dem og spurgte hvorfor de ikke lagde pakken ved posthuset lige ved siden af min hjemmeadresse?

Overraskende intet mindre.!

Hold da op hvor har jeg læst meget kritik om Budstikken herinde men det var ikke det jeg oplevede.. sidste uge bestilte jeg en gamer computer hos komplett. det var fint det hele jeg modtog den i dag uden problemer med Budstikken eller komplett, det var lækkert kan klart Anbefalde begge 2 budstikken handle som professionelle og ringede en time før og leverede varen og der var ingen skade sket, så det var dejligt tør godt og vil helt klart bruge Budstikken en anden gang igen og en bonus chaufføren var rigtig sød og meget positiv det var rart men kun positiv respons herfra. :-)

Ubeskrivelig dårlig service

Har siddet hele dagen og ventet på min vare. Da jeg kontakter den såkaldte kundeservice er beskeden at varen blev forsøgt leveret i går? Sjovt nok sad jeg også og ventede hele dagen på varen i går? Nu prøver jeg at vente hele dagen igen i morgen og så må vi se om det er denne uge som har to torsdage (dvs. at jeg rent faktisk får leveret min vare).

JEG VIL PÅ DET KRAFTIGSTE OPFORDRE WUPTI AT FINDE EN NY LOGISTIKS SAMARBEJDSPARTNER!!!!

Ubeskrivelig dårlig oplevelse.

Utroligt.

Det bedste de kunne gøre, var at sige "imellem 9 og 16". Det er simpelthen ikke godt nok. Det betyder at jeg skal ta en hel fridag for at vente på en pakke!! Pakken bliver nu sendt retur, og jeg finder varen et andet sted, hvor de ikke bruger budstikken.

Transporterede plasma-tv i liggende tilstand!

Mit plasma-tv bestilt fra Komplett blev transporteret i liggende tilstand og afleveret til mig med toppen nedad, på trods af TYDELIGE advarsler om at plasma-tv IKKE må ligge ned under transport! TV'et virker umiddelbart fint, men at de ignorerer forsendelseskrav er uhørt. Kaster de også rundt med ting hvor der er et "Forsigtig!" mærkat? Jeg kan ikke længere stole på Budstikken.

Fungerer som det skal

Har både sendt og modtaget varer med Budstikken og det har fungeret helt fint, uanset om det har været som privatperson eller firma jeg har været i forbindelse med dem.

De har rod i deres sager og de aftaler de laver

Budstikken er et logistikfirma som hverken har tjek på logistik eller kundekontakt.

De lavede en aftale om at levere noget til mig, en dag mellem 8-16. Jeg måtte selv ringe ind til deres kundeservice for at finde ud af at de slet ikke havde pakken i deres varetægt, og ikke kunne levere.

Jeg fik opsporet pakken hvorefter der blev lavet en aftale om adhoc levering, hvor de skulle ringe MINDST en time før, men de ringede overhoved ikke, så jeg var ikke til stede for at få pakken.

Ud over det blev jeg råbt af da jeg ringede til kundeservicen. Alt i alt, vil jeg vælge dette firma fra en anden gang.

De får dog 2 stjerner istedet for 1 fordi chaufføren var flink nok til at hjælpe med at bære pakken (som vejede 30 kg) og til 3. sal selvom jeg ikke tror det stod i hans jobbeskrivelse.

Dårlig service, og overholder ikke deres egne aftaler!

Har haft betstilt et surround anlæg ved komplett.dk i mandags, som skulle sendes med budstikken. i går ringede de og fortalte at chaufføren ville komme i dag og om det var i orden han ringede 1 time før han var der.
Og det var selvfølgelig helt i orden, da jeg kun havde 5 min hjem fra arbejde.

i dag fik jeg så ikke nogen opringning og ringede derfor til dem klokken 15.30 for at høre om hvad der skete og hun fortalte mig at de var på vej og at han nok skulle ringe.

jeg kom hjem klokken 16.15 og opdagede de havde lagt en seddel i min postkasse om at jeg ikke havde været hjemme.

Jeg ringede derefter til dem for at høre hvad det var for noget, og hun fortalte at hun nok skulle få fat i chaufføren og så ringe tilbage.

Jeg hørte intet, og ringede derfor ind til dem efter 30 min ( ca 5 min siden) og fik afvide at hun lige havde snakket med chaufføren og at han sagde at han havde prøvet og ringe en enkelt gang og at den var gået direkte på telefonsvarer.

Og så måtte jeg jo fortælle hende at alle normalt kloge mennesker normalt ville ringe igen da det nok var en fejl med forbindelsen.
Hvorefter hun kom med det mest næsvise bemærkning "om at hvis det var et problem kunne jeg jo bare tage fri i morgen for ellers ville jeg jo nok opleve det samme igen, og at det aldeles ikke var hendes problem at jeg havde den oplevelse af selvskabet, og at hun nok skulle sige det videre men at det var i mod hendes vilje"

Ikke værd at benytte sig af!

Forstår ikke hvordan man kan drive et fragtfirma, når deres fragtmænd er så inkompetente som de nu engang er.
Bestilte en masse dele ved Komplett den 21/3 - og valgte at de alle sammen skulle sendes samlet, men det kunne Budstikken åbenbart ikke finde ud af, havde valgt dem til at komme med min pakke, da de var billigere end Post Danmark, men man får åbenbart hvad man betaler for, for de valgte at levere min pakke af tre omgange, samt ikke at overholde deres regel med at ringe en time i forvejen, så jeg har været nød til at holde hele dagen fri fra arbejde, i det at fragtmanden som kom med den første pakke, valgte at ringe 5 min før han holdte ude foran min dør, og præcis det samme skete så igen i dag, dog var han så "flink" at ringe 10 min før han holdte ude foran min dør. Men den pakke som han havde med, var slet ikke til mig, men til en eller anden fyr i Holstebro, som er over 100km fra hvor jeg bor, men mon ikke han er glad for at jeg fik fragtmanden til at vende om, og komme tilbage og afhente pakken igen, og give mig den rigtige pakke, som jeg skulle have haft i første omgang.
Så nu er der kun at afvente og se om jeg modtager den sidste pakke som jeg mangler, for deres track and trace kan ikke finde min sidste pakke, utroligt der ikke er mere styr på det!!

Var hjemme, men ingen som bankede på

Har bestilt pakke hos zooplus.dk, men min pakke skulle sendes igennem postdanmark, som har lavet en aftale med budstikken at aflevere pakken hos mig. Helt fint med mig. Men så får man et brev igennem postkassen at man skal ringe til dem og de påstår at de har banket på hos én, hvilket det ikke passer. Nu skal man vente på at pakken kommer næste dag. GRR

Ikke så slemt som folk får det til at lyde.

Havde bestilt en computer hos komplett, så på komplett's hjemmeside at computeren var sendt en onsdag eftermiddag (efter 12.00), og fredag eftermiddag blev jeg ringet op af Budstikken der sagde de ville levere om mandagen, samt at de ville ringe ~1 time før de leverede.
Da det så blev mandag valgte jeg klokken 15, at ringe til deres kundeservice, fordi jeg vidste de ville stoppe med at ringe/levere efter klokken 16, damen ved kundeservice var meget rar og forstående, og prøvede og ringe til chaufføren, der desværre ikke tog telefonen, men hun forsikrede mig at pakken ville blive leveret, men det var en smule forsinket pga. vejret (snevejr aftenen før samt på dagen), omkring 15.30 blev jeg ringet op af chaufføren der sagde at han ville være der inden for ca. 30 minutter, han kom efter 35 minutter.

Alt i alt en fin oplevelse, jeg frygtede uden tvivl det værste på baggrund af alle de negative anmeldelser herinde, men blev til dels glædeligt overrasket, jeg ville helt sikkert benytte mig af dem igen, hvis det blev nødvendigt!

Håbløst...

Varen kom for sent, telefonmedarbejderen som jeg ringede og talte med lovede at ringe tilbage, men gjorde det aldrig og da jeg senere fik fat i en ny servicemedarbejder, kunne hun ikke få fat på chaufføren og vidste derfor ikke hvad de var blevet af min pakke.

Tilsyneladende var han taget hjem med alle pakkerne eller noget i den stil. De kom ihvertfald ikke på den lovede dag, på trods af at chaufføren ifølge kundeservice var på vej ud med pakken hele dagen, hvor jeg havde taget fri og sad og ventede i 9 timer uden så meget som en besked om forsinkelse, selv da jeg selv ringede og spurgte.

...håbløst!

Gør det aldrig igen

Bestilte i weekenden et nyt fjerynsyn fra Komplett, det ankommer så allerede til Bustikkens central natten til Tirsdag. Hvor på min store formodning er at jeg modtager pakken tirsdag eftermiddag. Jeg ringer til Budstikkens kundeservice og får af vide at min pakke ikke et kommet med på omdelingen Tirsdag. Så jeg ville med sikkerhed modtage den dagen efter. Dagen bliver så onsdag og klokken nærmer sig spiste tid og går og venter spændt. For havde jo blevet lovet pakken ankom, men nej, ringede straks til kundeservice og fik af vide at pakkemanden nok havde glemt at tage den med på omdelingen. Jeg spurgte så om kun ville love mig den kom næste dag Torsdag, men det ville hun ikke, hun ville i stedet prøve at ringe mig op dagen efter for at give mig en melding.

Positivt overrasket

Bestiltet et TV fra komplett, og det skulle så leveres via Budstikken.
De ringede samme dag som de modtog den (fra Komplett) og vi aftale hvilken dag jeg gerne vil have den leveret (dagen efter, mellem 8 og 16) - chaufføren ville ringe en time før han var der.
Klokken blev 16 uden jeg hørte noget (til deres forsvar var vejret heller ikke optimalt) og jeg ringede ind til deres kundeservice som kontaktede chaufføren og fik en opdatering som sagde inden midnat.
Heldigvis tog det ikke så længe, og med en god times forsinkelse blev mit TV leveret af en yderst høflig fragtmand.
Alt i alt var jeg positivt overrasket (efter at have læst de tidligere anmeldelser herinde).

Ventede en hel dag for ingenting

Fredag blev jeg ringet op af Budstikken, da jeg har bestilt en computer fra Komplett.dk. Jeg fik her advide at min pakke var klar til at blive leveret, og de spørger om jeg er hjemme mandag mellem 8 og 16, for så vil de levere pakken i det tidsrum og ringe en time i forvejen.
Jeg synes at betale 300 kr for at få bragt en pakke ud, hvor de så ikke kan lave en mere præcis aftale er noget fis, men i dette tilfælde kunne jeg ikke fravælge budstikken til fordel for et andet leverings firma.
Men det i sig selv er ikke galt nok til at for at få den ene sølle stjerne som jeg giver dem her.
Jeg holdt min mandag helt fri for aftaler, og da klokken så bliver 16:00 har buddet stadig ikke været her. Jeg tænker at de måske er forsinkede, men da jeg stadig ikke har hørt noget kl 16:30 vælger jeg at ringe ind til dem for at høre ad.
Her fik jeg så advide at min pakke slet ikke var blevet modtaget!
På trods af at jeg fik en bekræftigelse fra Komplett.dk 5 dage forinden at nu var computeren pakket klar og afsent.
Jeg spørger så hvorfor jeg blev ringet op fredag når de ikke engang har pakken endnu, og får svaret at "De får først pakkerne om morgenen". Dertil spørger jeg så om det kan være den kommer næste dag, for i så fald skulle de vide jeg ikke var hjemme i tidsrummet 10.30 til 14:00 pga et meget vigtigt møde, men jeg får svaret at det skulle jeg ikke regne med, og jeg bliver så bedt om at ringe til Komplett.dk's kundeservice for at finde ud af hvor min pakke er henne.

Det gør jeg så, og fik heldigvis en meget kompetent support-medarbejder i røret der straks fandt ud af at pakken var afsent. Han mener ikke at Budstikken har givet mig de rigtige svar, og han tilbyder så at ringe til dem for at finde ud af hvor pakken i det hele taget er henne - for den er tilsyneladende ikke nogle af de to steder hvor den burde være. Han ringer så tilbage til mig efter cirka en halv time hvorpå han kan fortælle mig at pakken rent faktisk er ankommet til pakkecentralen her hvor jeg bor kl. 08 i morges, men derudover vidste han ikke mere. Han har ydermere taget kontakt via mail til en kontakt i budstikken og vil ringe tilbage til mig imorgen.

Jeg synes det er yderst kritisabelt at Budstikken tillader sig at opføre sig sådan her overfor deres kunder, som oven i købet betaler i dyre domme for at få leveret vigtige pakker til adressen.
Deres kundeservice er forvirrende og svær at snakke med, der bliver brugt nogle standard svar som oven i købet er forkerte. Det efterlader mig med en smag af at deres kundeservice muligvis ikke har tjekket op på noget som helst, for de kunne vel sagtens have kommet til samme konklusion på egen hånd uden at jeg skal involvere salgsfirmaets kundeservice.

Jeg håber inderligt på at jeg bliver kontaktet med et tilbud om en ordenlig leverings aftale, så jeg kan få min computer.

Jeg synes det er en skam at Komplett.dk vælger at arbejde sammen med et firma som det her. Ind til at det ændrer sig vil jeg ikke købe noget som skal leveres via dem, det er simpelthen for dårligt. Helt ærligt altså, det er sgu ikke så svært at behandle sine kunder ordenligt.

Dårlige informationer, elendige ventetider.

Bestilte et fladskærms tv fra komlett.dk lørdag d. 28-04-2012, som lynhurtigt fik den pakket og afsendt dagen efter. Jeg forventede så at have den om Onsdagen d. 02-05-2012. Da det blev Tirsdag, blev jeg ringet op for at høre om jeg var hjemme dagen efter mellem 8-16.
Jeg blev så nød til at holde fri den dag, og ventede så helt til kl. 15, da de fortalte mig at pakken var sendt langt væk fra det sted den skulle hen, men ville blive sendt tilbage på det rigtige lager senere på dagen, og så leveret mellem 8-16 dagen efter ( torsdag ).

Idag Torsdag d. 03-05-2012, sidder jeg så kl 18:39 og er RASENDE!
Ringede til dem kl 14, for at høre om de havde styr på det denne gang. Og der blev sagt at den ville være her inden klokken 16.

Kl. 16 ringede jeg så igen igen igen igen igen igen. Denne gang blev jeg informeret om at pakken var ude og køre nu, så ville have den mellem kl. 17-18.

Jeg ringede så kl 17:55 endnu mere rasende. Denne gang fik jeg fortalt at alle dem jeg havde snakket med var taget hjem, og de kunne IKKE kontakte chauførene eller se hvor pakken var.

HOLD KÆFT et lortefirma.

Har aldrig i alle de år jeg har købt elektronik, oplevet så ringe levering.

Den eneste stjerne jeg giver dem, var for det FØRSTE opkald, hvor jeg blev behandlet rigtig fint. Alt efter det har været et fandens mareridt.

Hold jer væk fra dem, og be til at de går konkurs snarest muligt.

Jeg håber for deres eget bedste at pakken dukker op inden dagen er omme. Da det er helligdag fredag, og så weekend.

Weekenden er ødelagt, da der var planlagt filmaften.

Budstikken brændte næsten af.

Så bliv kl. 16.30 den 03-04-2012 og de har ikke været her endnu, selv om de ringet til mig i går for at høre om jeg var hjemme fra kl. 8 til 16. Så man kan da ikke sige at de ikke har lang spille rum til at komme med mine varer. Så det er sidste gang jeg betaler 299.- for at de skal komme med mine varer. Bestilte varer hos Komplett.dk som jeg kan se på deres hjemmeside bliv pakket den 29-03-2012. Er træt af jeg har læst de her anmeldelser her på først. Men der er jo heller ikke noget hjælp at hente fra Komplett.dk.
-------------------------------
Ok de ringet til mig her kl. 18.39. Deres bil var kørt i stykker, men de ringer jo føret, 2 timer 40min efter de skulle være her. Ikke godt nok. Men de vil da prøve at komme med mine varer før kl. 22.00 i aften. De vil jeg så håbe på. Men synes nu godt de kunne have ringet med det samme. Så jeg kunne have bruge dage på noget andet, ind at gå og vente.
-------------------------------
De kom med min pakker kl 21.45. så de får 2 X af mig. For jeg synes du skulle ringe med det samme og fortæle at de var kørt i stykker. Så bruget de også alt for lang tid med at komme med mine pakker, da postdanmark kom 3 dage før. med den pakke som ved et uheld bliv sendt med dem.

Is Budstikken your company?

Budstikken Billund A/S Details

Budstikken