Buildahouse ApS reviews

Buildahouse ApS reviews

9.0

God kundeservice og hurtig levering

Ingen problemer... :-)

ingen problemer der

hurtig levering . ingen bøvl så ingen indvendinger herfra .

Super service, hurtig ekspedition og hurtig levering.

Har kun positivt at sige med min allerførste handel her. Jeg stillede et spørgsmål som der ikke umiddelbart kunne svares på, og de ville så ringe tilbage til mig. Allerede efter 10-15 minutter blev jeg ringet op og fik svar på min forespørgsel. Jeg smed min ordre i indkøbskurven og allerede 2 dage efter, (På trods af at det skulle med fragtmand), så havde jeg mine varer.

Kvaliteten af varen lever fuldt op til det forventede, og så var det den helt rigtige pris.
Det er ikke sidste gang jeg handler her :)

fantastisk kundeservice .....

Havde i første omgang bestilt for få varmefordelingsplader og opdager først dtte da jeg er ved at ligge gulvet. Den 29.12 bestiller jeg flere plader til afhentning den 30.12.
Kontakter dem telefonisk den 30.12 og får oplyst at de desværre holder lukket :-(
Da jeg beklager min nød tilbyder Marianne alligevel at køre på job og pakke min ordre så jeg kan afhente den, selv om de egentligt har lukket.
Se det er kundeservice der vil noget.......

Kan klart anbefale firmaet og håber at kunne lave yderligere forretning med dem en anden gang.

Konge!!

Veldig god service og rask levering, selv om jeg bestiller fra utland!

du får hvad du bestiller

nem og hurtig betjening

Rigtig god vejledning og service.

Brug dem de er gode og servicemindede. De følger utroligt godt op på ordre og problemer hvis der er nogle.

Kjøpte komplett vannbåren pakke til begge etasjer fra Buildahouse

Kjøpte komplett vannbårent anlegg, begge etg med rør sponplater,varmeplater,shunter,fordelerne og snøsmelte rør
Super service,kvalitet og ikke minst pris
Frakt til Brønnøysund på under 6 dager

Ikke fornøyd, da vi fremdeles ikke har mottatt varene.

Hei.

Vi har fremdeles pr 3 oct ikke mottatt varene vi bestilte. Her er jeg sikker på at feilen ligger hos blue water shipping.

Jeg er også spent på hva jeg får i leveransen, da jeg har en mistanke om at tileggskomentaren jeg skrev i bestillingen ikke har blitt lest.

I kommentaren presiserte vi at vi ville ha plater med spor for 20 mm rør.

I papirene ser jeg at det står at det er plater for 17 mm som er sendt med.

Men vi vet som sagt ikke Pga ikke motatt varer.

Gode priser på utvalget og rask levering!

Å handle hos Buildahouse er raskt og effektivt.

Norske kunder må huske på at speditøren tar seg godt betalt for enkelt papirarbeid. I tillegg til Norsk mva. tok speditøren NOK 350 i gebyr for "kontantfortolling" pluss NOK 175 i "spedisjonsgebyr import". Dvs. Totalt NOK 525 i gebyrer.

På grunn av disse gebyrene ble en ordre på ca 4500 + mva ca 10% dyrere!

Buildahouse burde opplyse om disse gebyrene ved bestilling eller pakke gebyrene inn i den totale fraktkostnaden.

Prouktet ser ut til å være bra - så jeg anbefaler folk å handle hos Buildahouse!

Buildahouse fra bunden, hvad ellers ?.

Jeg har været meget tilfreds med mine køb, billigst hver gang, hurtig levering, og man får som bestilt, basta !..

Ypperlig kundeservice

Jeg ringede til Buildahouse for at høre om leveringstiden (bestilte varene torsdag morgen), og de gjorde deres ypperste for at undersøge forskellige fragtmuligheder. De fandt en måde at få varene afsted, så nu venter jeg spændt på en fragtmand i morgen!

Priserne er ok, kundeservicen perfekt!

Kanonbra!

Bra service,snabb leverans!

Lynhurtig levering og meget omhyggelig pakning af tagrender, da jeg afhentede varen.

Perfekt vejledning i forbindelse med netkøb af tagrender og hurtig levering

dette var bra levert

rask og effektiv levering til en god pris

Ble feilinformert om fraktkostnad og moms. Fikk imidlertid kompensasjon for merkostnaden etter at forholdet ble tatt opp med Buildahouse.

Buildahouse inrømmet å ha gitt feil informasjon på sine nettsider, men korrigerte informasjonen kort etter henvendelsen og dekket merkostnaden. Vil likevel anbefale at de vurderer alt. speditør, da forsendelseskostnaden anses å være høy sammenlignet med andre virksomheter som sender fra Danmark, GB osv.
Buildahouse ApS

Reply from Buildahouse ApS

Hej Amir.. tak for din anmeldelse.. og som jeg svarede dig i mailen, så har jeg selvfølgelig rettet beløbet og fejlinformationen på vores hjemmeside.

Som professionelt firma, dækker vi selvfølgeig den meromkostning du fik på ca 300 kr - du sender mig blot en mail..

mvh Buildahouse

Builaahouse leverede til dem aftalte tid.

God service og hurtig levering. PERFEKT!

Imødekommende betjening og forståelse for mine behov, samt en faglig stor kompetence gjorde oplevelsen til en succes.

Super god kundeservice

Meget god og fin betjening varene kom som aftalt og den personlige betjening var i top

Super god og hurtigt service. Fik mailet et betalingslink 2 minutter efter bestilling over telefonen og kunne så betale med det samme. Levering dagen efter iflg. aftale.
Har handlet med Buildahouse nu 2 gange og med samme oplevelse hver gang. De går det ekstra skridt får at man får en god oplevelse og kan varmt anbefale dem til andre der går med byggetanker.

Buildahouse ApS Details

Visit Buildahouse ApS