BullGuard Internet Security reviews

BullGuard Internet Security reviews

6.4

programmet virker perfekt, men

Egenlig perfekt og let at bruge, men en ældre version saboterede min Windows 7 Live mail. Et tilsyneladende kendt problem, der driller flere, selvom Bullgard bliver opdateret automatisk. Løsning er, at man selv henter den nyeste version.

Fik 70% på købet

Jeg modtog en mail fra BullGuard om, at jeg kunne få Internet Security pakken til ca. 156 kr, hvilket var en besparelse på 70%. Så det var jo billigt. Indtil videre har der ikke været problemer.

Godt produkt, men alt for dyr.

Har brugt Bullguard i mange år. Har kun været tilfreds med produktet.
Jeg mener bare at Bullguard ikke tilgode ser sine nuværende kunder.
Jeg ville lige forny mit Bullguard.....549,- for et år.
Laver lige en hurtig søgning og finder det til små 300,- !!!!
Nu sidder jeg som en trofaste kunder og overveje min fremtid med Bullguard.

Chokerende dårlig etik og moral

Den 19/8 købte jeg en computer ved MM-vision.dk. Alt i alt betalte jeg 11.229 kr. for computeren.
I tilvalg købte jeg BullGuard 9.0 DK (Antivirus, Firewall, spamfilter, backup m.v.) for 299 i den tro at der var tale om 1 års abonnement med i prisen. Jeg tænkte at der her måtte være tale om en form for system rabat for at lokke mig ind i folden og så ville jeg fra år 2 skulle betale fuld pris. Jeg er nu i chok over at der åbenbart kun er tale om 3 mdr. for 299 kr. I min verden en fuldkommen SINDSYG pris. I al fairnes skal det siges at der intet sted på MM-visions side står noget som helst om at det skulle være for 1 år, så på den ene side har jeg nok ingen god sag hvis jeg klagede.
Min anke går på hvordan fanden kan BullGuard & MM-vision på nogen som helst måde forene sådan en form for bondefangeri med med god etik og moral, når MM-vision ingen steder vælger at oplyse om denne UBLU pris ( 299 kr for 3 mdr. -svarende til en års pris på 1.192 kr )
Jeg er virkelig chokeret over sådan en fremgangsmåde.......
BullGuard Denmark

Reply from BullGuard Denmark

Hej Dan,

Vi er meget kede af at høre om din oplevelse med BullGuard.

Det lyder til at du har har købt en computer med BullGuard præ-installeret på computeren. Denne præ-installation er ofte en prøve version som løber i 3 måneder. Med dit køb skulle du gerne have modtaget en licensnøgle til at aktivere abonnementet med. Denne licensnøgle skal indtastes i prøveversionen før det fulde abonnement bliver aktiveret.

Hvis du har spørsmål til dette eller har brug for hjælp til at finde licensnøglen eller indtaste den, er du meget velkommen til at kontakte os. Dette kan du gøre enten på e-mail eller chat via denne side: http://bullguard.com/da/support

BullGuard Support Team

Super god service

Havde bullguard i den gratis prøveperiode, og da det udløb besluttede jeg at købe programmet. Det bøvlede og jeg åbnede en live chat med supporten som via fjernsupport løste problemet og sørgede for at jeg fik 30 dage gratis, så jeg var dækket ind, indtil de modtog min betaling.
SUPER god og virkelig kompetent service!! Jeg har brugt bullguard før, og det virker upåklageligt og er nemt at bruge, selvom man ikke er computer wiz..
Thumbs up til den super gode kundeservice :)

Altid perfekt

Jeg har kørt en del andre, herunder Norton, McAfee osv.. men intet slår Bullguard. Den køre altid stille og ubemærket i baggrunden. Jeg har aldrig været udsat for en virus eller et angreb som den ikke fangede, i modsætning til de 2 andre. Norton er bare STOR og koldset og bruger alt for meget CPU power. McAfee kræver for meget vedligehold og slipper undertiden en lille virus eller 2 igennem om året. Har kørt Bullguard i 4 år nu UDEN et eneste problem. Jeg kan kun anbefale dette program...

Det bedste antivirus program jeg har haft!

Jeg er yderst tilfreds med Bullguard Internet Security. Har tidligere haft andre antivirusprogrammer installeret, som også virkede upåklageligt. Den store forskel ligger i support afdelingen - her er Bullguard super gode!

Jeg har altid brugt bullguard

4 ord for Bullguard Security

Nem Brugeroverflade
Hurtigt Hurtigt scanning
Bedst Bedst kundeservice ever
Energi Lavt energiniveau når den scanner

Bedre fås et Anti Virus program ikke

BullGuard er min højeste rating - Kurt Kløve Sørensen

BullGuard er det højest rangerende PC-programleverandører, deres forretningsmoral er helt i top. Ved egen fejlkøb for små 3.500- kr
blev pengene allerede 3 dage efter tilbageført til min konto igen.'Flot

Dernæst er BullGuard Internet 10 et suverænt godt beskyttelsespro- program, let at indstille og superlet at betjene. Jeg har en af markedets bedste bærbare-PC "ASUS" lynhurtig og med TDC 3Turbo Net er den
lynhurtig, samme med mit stationære Windows XP home (Specialbygget
til mig af MEDIA SOLUTION I Bjæverskov. SUPERT ANLÆG. 100 POINT
TIL bULLgUARD

Internetsikkerhed der dutter. Og så på flere PC'ere

Har benyttet Bullguard siden 2008, og har aldrig oplevet, at der skulle være grund til at skifte.

Download og installation fungerer nemt og simpelt.
Brugerinterface er vældig nemt at have med at gøre, og du bestemmer selv hvor nørdet det skal blive.

Prisen er som alle andre, måske lidt billigere, men produktet passer rigtigt godt til mit behov.

Underlig firma

Ja nu syntes jeg lige, jeg vil komme med min oplevelse af Bullguard. Min første oplevelser af deres Virusscanner var ikke særlig imponeret. Fandt den dengang bøvlet.

Efterfølgende skulle der bruges en virusscanner til mobiltelefon. Efter tidligere opleverser med Bullguard ville jeg derfor prøve mobilantivirus i første omgang. Dette kan imidlertid ikke lade sig gøre, Bullguard vil kun sælge, så det vil i såfald være knal eller fald. Derfor blev denne løsning også droppet.

Så ser man en annonce på nettet omkring at tjene penge uden, at lave noget. Nå da da, det lød interessant. Skulle lige se hvad det var for noget. Man klikker, og kommer blot ind på Bullguard,s hjemmeside, hovr man bliver præsenteret for Bullguard til pc Køb nu Gratis 60 dages introduktion og Bullguard til mobil kun som køb nu.. Tja hvor er tilbudet om, at tjene penge for ingenting blevet af.

Må nok tilstå, at Bullguards måde, at vil sælge på virker meget underlig.

Hvis man vil sælge noget, må man give brugerne mulighed, for at prøve produktet og hvis man ønsker nye forhandler blandt brugerne måske fra deres hjemmesider, så må man linke til en siden, som omtaler det og ikke blot en salgsside af produkterne.

Når Bullguard optræder så fustrærende frustrerende hvad angår konsekvens salg i forbindelse med mobilsikkerhed, og en annonce på nettet, som jeg åbenbart må have misforstået på en eller anden måde, ja så er Bullguard ikke et firma, jeg vil overlade min pc sikkerhed og mobiltelfonsikkerhed til.

i vil få hele 10 stjærner

i vil få hele 10 stjærner hvis det er muligt når i en gang får lavet en version af jeres produkt til MAC OS / Iphone/Ipad.

Køre fint

Mit abbonement køre fint. Så ejg er i gang med at forny. De gange jeg har haft brug for hjælp, har jeg fået den.

Besværlig kunde rigtigt flot support

Jeg havde købt ekstra tid til min bullguard , da jeg ville opdatere min konto kommer kun det frem som jeg havde i forvejen, så jeg kontakter support pr. mail, de skriver så hvad jeg skal gøre, men da det ikke hjalp skrev jeg igen, efter en del mail frem og tilbage hvor jeg er ved at fortryde mit køb samt gav udtrykt min mening om deres support, fik jeg kontakt til deres team leder som fandt ud af jeg havde glemt en punktum i min mail adresse og derfor var mit køb ikke blevet registret på min konto.
Så sider man jo lidt dum og tænker over sit brok over deres support som viste sig at være god nok ud fra de oplysninger de havde, men mit køb blev rettet og sat ind på min konto så det virkede perfekt.
En særlig tak til Asim Raja som er Teamleder for Dansk support og hans kollegaer
Jan Hermann

God support

Jeg ved ikke om Bullguard er bedre end andre anti-virus programmer, men det ligner det rigtige for mig. Har netop forlænget med 2 år. Jeg har haft to virusangreb, som ikke blev løst automatisk og fået excellent support begge gange.

Aldrig brugt noget som var bedre !!

Har de sidste mange år brugt Bullguard, har i samme periode aldrig haft problemer med virus, spam osv.. Tak Bullguard, Kan kun varmt anbefale andre at bruge Bullguard.

Virker perfekt

Jeg har nu kørt bullguard security så lang tid jeg husker, og har aldrig oplevet et problem med det. jeg har haft nogle vira, men det når man selv stikker snuden for langt ud, så brænder man sig jo. Bullguard vil jeg med glæde anbefale. produktfladen er brugervenlig, og der er altid hjælp at hente i deres online support. Samtidig har man mulighed for selv at redigere programmet som man selv finder behageligt. Jeg køre dog med windows firewall, da det egentligt er den samme, windows firewall arbejder dog bedre sammen med resten af windows systemet, og gør det egentlig kun for at presse liige den smule ekstra hastghed ud af pc'en.

Super effektivt - og god support!

Jeg har nu benyttet Bullguard i et år og aldrig haft nogen problemer med min computer. Derudover har jeg en enkelt gang haft kontakt til deres support, hvor de var meget hjælpsomme.

Aldrig haft problemer

Jeg har haft bullguard i mindst 5 år uden problemer. Ingen virus eller andet, dog synes jeg det er lidt dyrt! Kan dog stadig anbefale Bullguard da prisen opvejes af funktionerne.

Perfekt til computer-blinde

Uden at vide meget andet om computere, deres indretning og anvendelse end at man kan sende og modtage emails kan jeg kun anbefale Bullguards sikkerhedspakke. Vejledningen er, selv for mig, overskuelig og let forståelig og prisen absolut overkommelig, især når man erindrer sig, at 'abonnementet' gælder for et år og kan installeres på flere maskiner. Min computer har, efter installeringen, fungeret upåklageligt, og jeg har ikke oplevet, at der har været problemer med adgang til ønskede sider. Det er absolut min agt at forny mit 'abonnement' når min nuværende dækning udløber.

BullGuard Denmark Details

Visit BullGuard Internet Security