Burgerking reviews

Burgerking reviews

4.6

Burger King Viborgvej i Silkeborg :-)

Jeg vil gerne dele min/vores rigtig gode oplevelse med andre: Tirsdag d. 25.3. begyndte jeg at gøre mig tanker om hvor vi skulle hen for at spise med den ungdomsklub som jeg arbejder i. Valget faldt på BK i Silkeborg. Efter at have læst et par anmeldelser her på siden var jeg dog lidt skeptisk. Jeg ringede til afd. lederen Tina og spurgte lidt ind til kritikken. Hun indrømmede uden videre at der havde været nogle opstartsproblemer men forsikrede at det alt sammen var under kontrol nu. Hun gav os nogle gode frokosttilbud på trods af vi først kom senere på dagen. Da vi ankom d. 27.3. blev maden bragt ned til vores borde af et sødt og smilende personale. Vi oplevede i det hele taget en service ånd som jeg/vi sjældent har oplevet andre steder. En rigtig dejlig og positiv oplevelse som vi glædeligt tog med derfra sammen med en kop gratis kaffe/the som vi blev spurgt om vi ikke gerne ville have. Vi siger tak for en dejlig oplevelse og kan forsikre andre om at der er sket en del siden andre har anmeldt dette sted.
Med venlige hilsener Jørn Christensen

Angus XT, betalte 62,00 Dkr ved Odense SØ den 5. marts ca kl 19:30 - meget ringe oplevelse.

Lige en tilføjelse til min anmeldelse.

Jeg sad og "scrollede" ned igennem de andre anmeldelser og bemærkede at BK overhovedet ikke kommenterer på kritik og indlæg.

Det siger en del om hvilke folk de har i ledelsen, specielt dem der burde reagere på sådanne kritiske indlæg.

Denne hjemmeside burde af BK, lige som andre butikker, anvendes til at løfte kvaliteten i restauranterne og ikke bare ignorere alle input.

Jeg har "ticket af" på nedenstående som skulle sende det videre til BK???

Søren S. Jørgensen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg var sulten og kom lige forbi Burger King (BK) Odense SØ. En menu ønskede jeg ikke, men en hurtig burger "Angus XT" faldt valget på - den så også fin ud på reklamebilledet. Jeg betalte 62,00 Dkr (ca 3 gange prisen ifht i USA)

Men det meget ringe oplevelse, der var fx ristede løg i, standard dressing ad libitum og ingen smag generalt.

Indrømmet, jeg kommer meget sjældent i disse fastfood butikker, men det kan gøres bedre og til 62,00 Dkr kan man godt forvente en burgeroplevelse i den bedre ende.

Kom nu ind i kampen BK, hvad med lidt uvildig kvalitetskontrol eller lignende?

Søren S. Jørgensen

too slow buddy

hej burger king.

jeg har for nyligt været på besøg hos burgerking silkeborg. jeg skriver først grundet ferie, men for ca. 3 ugers tid siden oplevede jeg den værste service i burger king silkeborg.

mig og min kæreste bestilte mad hos jer for første gang i den ´´nyåbnet´´ burgerking i silkeborg.

vi bestilte begge en dobbelt whopper med ost og bacon.
30 min senere fik vi den.
bacon var råt og slet ikke stegt på nogenmåde.
jeg klagede over dette og blev bedt om at vente til de var klar med en ny.
15 min senere gik min kæreste op for at spørger efter burgeren. der fik hun et svar som var totalt uacceptabelt.
Den unge mand svarede: at han havde pause så det kunne han ikke hjælpe med.

hun går derefter ned til mig igen fortæller hvad der skete, hvilket jeg også selv kunne hører. jeg går derefter derop igen og ligepludselig er den klar til mig.
i forhåbningen om at burgeren nu er rigtig bliver jeg slemt skuffet da jeg opdager at det ikke er en dobbelt whopper men en enkelt whopper jeg går derefter derop igen og nu er min burger klar til mig efter 5 min.

på dette tidspunkt er jeg slet ikke sulten og ender med at tage den med hjem hvor den blev spist.

ca 50 min vente er for dårligt og lad mig endelig sige at køen ikke var særlig lang. nogle havde ventet mere end jeg havde.

nul stjerner.

God service, venligt personale og VARM mad :)

Jeg har lige været på vinterferie oppe i Ringkøbing med familien og en veninde. da vi skulle hjem, kørte min veninde med mig og vi valgte at spise i Kolding på Burger King (den overfor McDonalds) jeg bestilte en chicken royale og da hun snart var hjemme, ville hun ikke have noget. vi satte os ned og ventede. efter 2-3 min begyndte jeg at overveje om jeg måske skulle have stået deroppe og ventet på min mad, men gav dem lidt mere tid, lagde så mærke til en ansat omme i køkkenet der var ved at pakke en burger ind, derefter kom hun så ud og spurgte hvem der havde bestilt en chicken royale, hvilket jo var mig :) hun afleverede den med at smil og et 'velbekomme' og den var dejligt varm, sprød og ikke den mindste smule brændt eller underbagt :D Tak for et lækkert måltid BK-Kolding ;)

Skod service x2.

Jeg var forbi Burger King på Rådhuspladsen natten til lørdag (d. 8/2-2014) kl. 5:30.
En ven og jeg skulle have noget mad for at dulme de store mængder alkohol. Og ja, jeg er sikker på at ansatte på fastfood restauranter skal hører på rigtig meget l-o-r-t fra fulde folk i weekenderne. Det vil jeg dog slet ikke forsvare, da de unge mennesker får løn for at servicere disse fulde folk. Inklusiv mig. Jeg fyrer bare ikke dum smarte bemærkninger af, fordi jeg har respekt for folk som håndtere min mad. Ja jeg er paranoid ift til disse ansatte.

Vi bestiller vores mad, først min ven også jeg. Min ven får sin mad og efter 4-5 minutters ventetid spørg jeg indtil om min også er på vej. Hvortil den jævnaldrende ekspedient kigger på mig og siger at jeg i hvert fald ikke havde bestilt og han ingen ordre havde i sit system ift. hvad jeg nævnte, indenfor de seneste 20 minutter. Trist at lide af alzheimers i sådan en ung alder. Derfra ignorerede han mig, for at forsætte med andre kunder, indtil han godt kunne forstå en vink med en vognstang. For jeg flyttede mig ikke. Jeg fik lov til at bestille og betale en gang til. Hertil spurgte jeg indtil om jeg kunne sende en klage via. burgerking's hjemmeside. Han virkede som om han dagligt fik rigtig mange kundeklager og han ikke var nået til et punkt hvor det rørte ham længere og svarede "ja". Jeg har så heller ikke kunne finde noget punkt via. burgerkings hjemmeside, hvor man som kunde kan skrive om sine kedelige oplevelser.

Derfor tog jeg forbi råshuspladsen idag (mandag, d. 10/2-14). Jeg havde kvitteringen for anden gang jeg havde betalt. Men kunne fremvise netbankbeløbet for begge trækninger af min konto. Der blev jeg også mødt med en skeptisk. For hvordan kunne jeg dog komme med en kvittering hvor der stod d. 8, men trækningerne var først fortaget d. 10. Måtte lige forklare min anden jævnaldrende at jeg nok ikke havde samme penge institut som Burger King. Tror de ansatte ser ludere og lommetyve over alt. Hvorfor skulle jeg gide at bruge min tid på at prøve at presse 85 kr. ud af koncernen. Jeg ved ikke om burger king er dybt ligeglad med deres kunder. Jeg forventede ikke noget ekstra oven i. Men et ydmygt undskyld for jeres kedelige behandling af min oplevelse havde sgu været på sin plads. Jeg fik dog mine 85 kr.

Hurtig levering i Vejle

Man får altid en hurtig levering og god fast food i Vejle på Vejlevej.

Bedste fastfood burgere i Danmark

Jeg har heldigvis ikke haft dårligere erfaringer med ni i forhold til McDonald's . Burger Kings smag er efter min mening den bedste i Danmark skarpt efterfulgt af Max Burger

Rådden Og muggen mad i Odense

Burgerking ved Rosengårdscentret aka rotten. Fik vi 4 menuer fra, få timer Senere sidder vi alle sammen med tyndskid, et par uger senere Får vi 10 Cheeseburgere, Efter vi har spist et par stykker opdager den ene af os der er mug på bollen. Vi køre tilbage og brokker os, hvor medarbejderen smågriner lidt og spørger om vi vil have nogle nye?! Nej tak du, så gik vi og sætter aldrig benene der mere.

Dårlig betjening i lyngby af Christoffer

Efter besøg ved ca 19 tiden bestiller jeg en meny uden agurk....Jeg modtager meget hurtigt menuen og roser Christoffer for den hurtige betjening. Det viser sig desværre at burgeren er med agurk hvilket jeg gør Christoffer opmærksom på....Han kommer derefter ned på mit bord og servere den nye burger som er perfekt...jeg spørger om en lille ny promfrit ( som kompensation for hans fejllevering ) da jeg allerede har spist af disse før jeg opdager at burgeren indeholder agurk som jeg jo ikke skulle have.....til Christoffer. Han svare ordret; at det kan der da overhoved ikke komme på tale og vender mig ryggen !!Men alligevel henvender han sig igen til mig og spørger om jeg er sur ?? Nej svare jeg....Jeg spiser burgeren (fantastisk) på vej ud af restauranten henvender jeg mig alligevel og fortæller ham om min oplevelse....Så hidser han sig helt vildt op og påstår at jeg har spyttet ham i hoved trods det at han stod ca 3 meter fra mig da jeg første gang henvendte mig ang. agurken..(absolut stille og roligt - jeg er familiefar på 52 år !) ...Jeg er chokeret ...beder om hans navn og forlader restauranten..venlig hilsen Kim

Skide dårlig

Min søn havde plaget mig om at komme på B.K i Ribe. Det kom vi så, kunne lige så godt være blevet hjemme. Maden kom hurtig.vi spiste vores burgeralt var koldt. Min søn sagde. vi kunne da lige så godt havde taget noget hjemme i køleskabet, Vi fik også fritte til som vi spiste til sidst. de blev serveret sammen med vores burger .DE VAR I DET MINDSTE VARME . Jeg må jo sige at vi har været der 3 gange. FØRSTE: ENESTE.SIDSTE GANG. Det var så stor en skuffelse at se sin 8 årig søn der havde glædet sig sådan til for første gang at komme på B.K. Blive så skuffet
Vi fik Tender Grill, Chicken Royal og en Steak House.

DET BARE FOR DÅRLIGT!

BURGERKING ERANTISVEJ 48, 4700 NÆSTVED...

- Jeg kommer ind sammen med 3 andre personer, der står nogen i kø foran mig. så kommer jeg til kassen, hvor en af dem jeg kom med lige har bestilt. Jeg vil gerne bestille 3 gange hotwings, "DET HAR VI IKKE" var svaret, så spøger jeg om hvad hun ellers kunne tilbyde. "JAMEN VI HAR IKKE NOGEN HOTWINGS" .. med en rigtigt flabet tone.
- Hvis min ven ikke havde bestilt foran mig, havde jeg forladt burgerking med det sammen, og smuttet en tur på ** ******* istedet!!

Dårlig hygiejne og man får ikke, hvad man beder om.

Besøg på Burger King, Strøget (Den, der ligger på hjørnet til Rådhuspladsen):
Der er altid fyldt med madvarer og skrald over det hele. Der bliver nærmest aldrig tørret borde, skraldespandene bliver næsten aldrig tømt, og toiletterne bliver aldrig gennemtjekket. På mit sidste besøg skulle jeg på toilettet. Der er 4 toiletter. Det ene var ubrugeligt, fordi det var stoppet. Det andet var slet ikke åbent. Det tredje havde ikke noget toiletbræt. Det fjerde var det eneste "normale" toilet. Der ligger altid vådt papir osv. på gulvet, og der fyldes ikke op med sæbe. Gudskelov at jeg stort set altid har desinficerende væske på mig!
Besøg på Burger King, Fields: Jeg bestilte en burger uden kød, kun med ost og ketchup (rimelig usædvanligt, I know). Efter lang tids venten blev min burger råbt op, så jeg hentede den. Det var en HELT almindelig burger inklusiv kød og pickle. Det var selvfølgelig nemt at spotte, men jeg ventede meget længe!

Alt i alt er indtrykket af Burger King utrolig dårligt på trods af, at jeg som udgangspunkt er mere fan af dem end McDonalds. ØV!

Virkelig ulækker restaurant.

Har to gange været på burgerking ved rådhuspladsen, og der var SÅ rodet og beskidt. Efter maden skulle jeg lige forbi WC, og jeg har aldrig set/lugtet noget så ulækkert. Jeg har ikke tænkt mig at besøge denne restaurant før de begynder at fokusere mere på rengøring.

Kan INTET finde ud af.

Hej. Jeg var idag på burger King i Herning, med min kæreste. Vi bestilte 2 store cheeseburger menuer begge med tvisters og cola. Med en ekstra cheeseburger til hver, den ene menu med begge to cheeseburger uden pickles og den anden med begge to cheeseburger med ekstra pickles og løg. 4 chili cheesetops og to Mayo. Hvad vi fik var 2 mellem cola, 2 mellem tvisters og to cheeseburgers med ekstra pickles, en normal og tops og Mayo... Altså manglede vi en cheeseburger udover fejlen med mellem og stor. Jeg går op og klager, og den ene poge ved kassen beklager og går igang med at finde det rigtige. Alt imens står den anden pige bag kassen og griner fjoget af mig. Sådan en lille møg k******!

Dobbelt Cheese :)

I er og bliver mit favorit sted og købe dobbelts cheese fra, flamme grillet burger med massere af smag. Hver dag kommer jeg forbi jer på vejen hjem fra arbejde og den dobbelt cheese sidder i skabet hver gang. Tak fordi i er her.

Dårlig servive og uforskammet betjening!!!

Burger King i Kolding storcenter.
Et sted jeg ALDRIG sætter mine ben igen!
Ville lige have en hurtig nuggetsmenu. Bestiller og siger til damen bag disken at jeg gerne vil have hvidløgsdip med. Hun spørger hvor mange og jeg svarer, bare dem der følger med. Hun spørger igen hvor mange, hvortil jeg undrende spørger om ikke der plejer at følge 4 stk. med. Hun svarer at det gør der ikke her i huset! Jeg siger at det synes jeg da er underligt da jeg en uge forinden har besøgt en anden restaurant....og mere når jeg ikke at sige inden hun afbryder mig. Hun hæver nu stemmen og siger at her i huset, og peger ned på gulvet, følger der altså ikke noget med! En anden medarbejder henvender sig og spørger hvad hun nu står og diskutere!
Denne medarbejder fortæller mig så at i deres butik følger der intet med, men tilgengæld koster deres dip også 2 kr mindre end alle andre steder!

Afslutningsvis kan jeg så berette at dette ikke er tilfældet. Ihvertfald ikke der hvor jeg normalt spiser. Der koster dip 4 kr og der følger 4 med til en menu! Fik i øvrigt heller ikke min store menu som jeg havde bedt om!

Elendig service fra Burger King Fields

Egentlig havde jeg håbet på et direkte svar fra Burger King, da jeg skrev til dem for ti dage siden (4/9-13), men da jeg endnu ikke har fået et svar, så bekræfter det bare den elendige service, som Burger King (som jeg i øvrigt synes godt om) præsterer:

Jeg har aldrig oplevet dårlig service på Burger King før nu. Og jeg har trods alt besøgt jeres restaurant ofte gennem de sidste 20 år.
Desværre havde jeg en dårlig oplevelse på Burger King Fields i København den 4/9-13, hvilket jeg beskriver herunder:

Klokken er 1958, og jeg kommer ind på restauranten, hvor jeg stiller mig i kø. En er ved at blive betjent og endnu en står foran mig. Bag mig bliver der to minutter efter trukket et rødt reb for, og samtidig markerer en af jeres medarbejdere til en nytilkommen kunde, at I har lukket, da klokken er 20. Fair nok. Havde det været mig, der stod der ude, havde jeg accepteret, at der var lukket.
Men jeg stod som sagt stadig i køen, hvor to medarbejder betjener den forreste kunde. Klokken er 20.04, da den forreste kunde er færdigbetjent, hvorefter kunden foran mig og jeg får at vide, at restauranten har lukket.
Det vil sige, vi har stået i kø i fem minutter, hvor personalet til hver en tid kunne bede os om at gå, men nej; vi skal da lige have lov at stå fem minutter og så have en lang næse.
Og ikke så meget som et "beklager", fik vi med på vejen.

Jeg må indrømme, jeg er skuffet over den behandling, jeg fik, så jeg ville bare høre, om det er normal procedure, at medarbejdere afviser kunder, der allerede er i køen, når det bliver lukketid. De steder jeg har arbejdet med kundeservice, har vi altid tømt køen, selvom det betød, at vi kom senere hjem. Ærgerligt men vi fik jo løn for den ekstra tid.

Oven i denne oplevelse kommer så ti dage, hvor jeg har ventet på et svar fra virksomheden. Alt i alt en gennemført dårlig service-oplevelse.

Kold Mad

Nu har jeg flere gange købt mad på burger king i ringsted, i håb om at det skulle være bedre men nej nej nej.
1 ud af 5 gange er det lykkedes mig i restauranten i ringsted at få varm mad det er simpelthen for dårligt. det tager en krig og kvaliteten er skod dog vil jeg sige det er rart og smilende personale men det hjælper jo ikke på at kvaliteten er for dårlig. og så er kontakt til den ansvarshavende mere eller mindre umulig..

Is Burgerking your company?

Burgerking Details

Burger King Danmark - Have It Your Way