Burnalot reviews

Burnalot reviews

8.5

Aldrig nogen problemer

Her købt printerpatroner hos Burnalot mange gange. Super pris og god kvalitet. Hurtig levering.

Skide godt

Har handlet hos burnalot mange gange og er aldrig blevet skuffet. Tak burnalot

Forkert indhold i pakke 2 gange, men kanon kundeservice

Jeg bestilte et forholdsvist billigt produkt fra Burnalot.dk men var helt tryg ved at det skulle komme.
Da jeg modtager produktet er pakken den rigtige men én af delene i pakken er den forkerte.
Jeg kontakter da Burnalot.dk der undskylder og sender dagen efter sender en pakke med et produkt magen til. Til min ærgelse er der samme problem med den pakke og samme del der er forkert i pakken.
Kontakter så Burnalot.dk igen der dagen efter siger de har undersøgt det nærmere og fundet problemet med den forkerte del og spørger om jeg ønsker at få endnu en pakke tilsendt. Jeg takker ja tak.
Dagen efter ligger der så en pakke med det rigtige produkt og alle delene er korrekte denne gang - Dertil har de også lagt en returseddel så jeg ikke skal betale for at sende de 2 forkerte produkter tilbage.

Man skulle så mene at jeg ville give en dårlig anmeldelse fordi jeg fik 2 forkerte pakker, men er overordnet set rigtig tilfreds. Hurtig svartid fra deres kundeservice og sender hurtigt en ny pakke når der skulle være noget galt. Så kan kun give dem stor ros for deres håndtering af min ordre! :-)

DET KAN IKKE BLIVE BEDRE

HAR HANDLET DER FLERE GANGE OG DET ER ALTID SUPER LEVERING OG KVALITET,
MVH. JØRN

Ïkke en god kvalitet træpiller..EFTERLADER MEGET HÅRD SLAGGER

Jeg fik leveret 5 paller med piller som jeg ikke synes levede op til mine forventninger. Der var UTROLIGT meget aske som var hård som sten... fik en af mine kollegaer til prøve pillerne, men med samme resultat... skrev til at BURNaLOT med mit problem.. , men blev bare spist af med nogle indstillinger jeg skulle prøve, for det var jo sikkert MIT fyr det var galt med... Skrev tilbage at det ikke havde hjulpet,,, men har ikke hørt fra dem igen... Køber HELT sikkert mine piller et andet sted nu... Har lige købt 3 paller et andet sted, og de virker bare 100 %....

Virker hver gang

Jeg har bestilt fra burnalot mange gange og vil gøre det mange gange igen.

De få problemer jeg har haft er blevet løst med det samme.

Altid hurtig levering og gode priser på skiver

Har handlet hos burnalot.dk godt og vel 3-4 gange nu, 5. gang er lige om hjørnet, handler primært dvd-skiver med dem, og kan sige at leveringen er lynhurtig (maks. 2 dage fra tyskland), og at priserne er helt i orden.

Intet dårligt at sige om dem, overhovedet.

Aldrig de store problemer

jeg bestilte farve til min canon printer og 200 sony dvd-r skiver men da de ikke havde skiverne hjemme
fik jeg verbatim i stedet for det var så lige en oplysning jeg gerne ville have haft inden de var blevet sendt
ellers er der aldrig problemer bestilte sidste gang en onsdag eftermiddag og havde mine vare fredag morgen
så ug kryds og slange her fra

Fik ikke bestilt vare

Jeg bestilte 100 tomme DVD'er fra Verbatim. Det skulle have været i én stor "cakeboks", men det var det ikke. Det var i 4 små. Jeg har ikke noget imod det, men det havde været rart, hvis de havde taget kontakt til mig, for at høre, om jeg stadig ville gennemføre købet.

Ellers ok.

Bestilte nogle dvd'er adresseret til døgnposten, men af en eller anden grund sendte post danmark blot pakken retur. Jeg kontaktede burnalot som hurtigt svarede og hjalp mig med problemet. Pakken blev sendt igen (uden beregning) til en anden adresse uden problemer. Super god og hurtig service. Her handler jeg gerne igen.

Jeg købt for nygeligt 100 cd skiver af mærket verbatim, da jeg begyndte at brænde på dem havde jeg problemer med dem, så jeg kontaktede burnalot, fik hurtigt svar, og løst mit problem.

Jeg kan klart anbefale Burnalot, super service, og billige priser!

fejl i dvd skiver

Hej

Jeg har også bestilt 200 skiver 8 x 25 stk. I 2 af spinlerne kunne jeg smidde det hele ud. Jeg sendte dem log fra min pc, men hørt så aldrig mere. Vil ikke råde folk til at købe derfra. rigtig dårlig service, minder mere om fup og svindel.

mvh
Mikkel Frydendal

Dårlig service

Jeg bestilte en CPU køler torsdag kl. 13 hvor det fremgik at den var på lager.
Jeg modtog så en automail hvori der stod at de ville kontakte mig, såfremt de ikke kunne imødekomme min bestilling.
Jeg tog kontakt til dem mandag, da jeg ikke havde hørt fra dem og de fortalte mig at varen ville blive sendt samme dag. Tirsdag skrev jeg igen til dem igen for at få et T&T nummer, denne gang kom der intet svar, så jeg kontaktede dem igen onsdag hvor de sender mig et T&T nummer der ikke var blevet registreret noget på, dette påpegede jeg overfor dem, hvortil de svarer at varen først bliver sendt denne dag.
Jeg kan nu se at pakken er på vej, men at der skal gå 5 arbejdsdage før de sender en lagervare, er fuldstændig urimeligt og så kan jeg da også lige tilføje at de trak pengene fra min konto før de sendte varen, hvilket er i strid med dansk lovgivning!

Denne anmeldelse kunne have været undgået hvis jeg var blevet informeret omkring eventuelle problemer, men på intet tidspunk har burnalot.dk taget kontakt til mig for at informere mig omkring bestillingen/leveringen.

Fejl på produktet, men upåklagelig service

Købte en dj boks, den var hurtigt fremme, men den var trykket i begge sider. Skrev til firmaet, og inden for meget kort tid, fik jeg svare og de havde sendt en ny. Topservice

Defekte dvd skiver

Bestilte 100 stk dvd-r.
Levering gik hurtigt og nemt.
Har nu prøve og brænde ca 30 stk af dem uden held.
Det ser ud til at de bliver brændt men de kan ikke læses efter brænding.
Har prøvet på flere forskellige computere.
Har så prøvet og få dem byttet hos burnalot, men det vil de ikke, da de vil se en log fra min pc.
Har forsøgt op til flere gange og høre hva det er for en log de gerne vil have, som sagt sender windows indbygget program ikke en log.
Har også prøvet at brænder andre skiver som ikke hva fra den pakke og de virker.
Efter 3 gang de skriver til mig at de vil have en log, men stadig ikke svare mig hvilken log de gerne vil have, gav jeg op.

Super produkter og super forretning

Dårlig service

Bestiller 100 dvd skiver fredag D. 28 januar.
Tirsdag D. 1 feb bliver pengene trukket fra min konto.
Nu torsdag D. 3 har jeg endnu ikke modtaget noget eller Hørt fra dem. Dette er en utrolig ringe service!

Ingen problemer

Varen leveret som bestilt og til tiden.

Enkelt, billigt & hutigt

Jeg bestilte en vare lørdag, den kom tirsdag...
De arbejder ikke om weekenden, så på en dag fik jeg leveret min vare.
Det kalder jeg service i topklasse.
Jeg anbefaler ALLE andre til at handle hos dem!

100 Dvd'er

Jeg bestilte 100 Verbatim Dvd'er mandag og fik dem tirsdag! Super service, og hurtig levering. ikke sidste gang jeg har handlet der!

Is Burnalot your company?

Burnalot Details

burn a lot, burnalot, lagringsmedier, brændbar cd, digitale medier, skrivbare cd, genskrivbare dvd, writeable dvd, rewriteable cd, disc, cd, cdr, cdrw, dvd, dvd-r, dvd-rw, dvd+r, dvd+rw, DVD-brænder, printer, Verbatim, Primeon, Platinum, Best media, Primedisc, Tdk, Primeon bulk, Cd/dvd label printer, Nec, Azo, DVDR, Noname, Princo, fullface, fullface printable, printbare, Datamart, Datawrite, cover, covers, jewelcase, jewelcases, Moviestyle, 4x, 8x, 16xblækpatroner, canon, epson, HP, Whitetop, Infiniti, Philips

Visit Burnalot