Butikki reviews

Butikki reviews

8.6

Perfekt service!

Perfekt service!! Kan virkelig godt anbefales! Jeg kom til at bestille noget som ikke faldt i min smag alligevel og returnerede det. Jeg fik mine penge retur inkl 25 kr for portoen, da jeg var utilfreds over den ene vare! Super god service! Det betyder at jeg helt klart vil handle ved dem igen, da de har mange andre fine ting. Kan stærkt anbefales!! :-)

Super service!

Jeg skrev en besked for at forhøre mig ang. leveringstid, der gik knap et kvarter inden respons! Fantastisk, det ser man ikke mange steder :)
Priserne er overkommelige og der er et flot udvalg.
Jeg bestilte netstrømpebukser som efter 2. gange desværre løb og gik i ned nettet, som så gik i stykker.
Skal ikke kunne sige, om det er et enkelt tilfælde eller hvad. Jeg er i hver fald i intet problem i at anbefale dem til andre :)
Butikki

Reply from Butikki

Hej Tine

Vi sender nogle nye strømpebukser. Så håber vi, de holder lidt længere.

Super fine varer

Fik min bestilling hurtigt. Alt var nemt og lige til. Varen er helt i orden. Kan varmt anbefale Butikki.

Hurtig og god service

Meget hurtig svar fra Butikki. Super tilfreds med de bestilte varer. Kan varmt anbefale Butikki :-) Kun ++++ herfra

God service!

Jeg bestilte en bikini til min kæreste, den var lidt for lille og blev byttet hurtigt og smertefrit! Sådan skal det være. 5 stjerner herfra.

Udemærket

Har handlet en del hos butikki, som er en hyggelig og troværdig butik! Det er bare ligesom om at tøjet ikke helt lever helt op til billederne på nettet og at kvaliteten er en smule anden. Trusser jeg har haft købt er mere gennemsigtige end på de viste billeder, og har en babydoll derfra hvor fjerene konstant drysser af og hvor syningerne er delvist skæve og kan nemt travle op.
MEN dertil skal det siges at det er jo også ER fornuftige og billige priser derinde, så pris og kvalitet hænger på den måde sammen, og her kan man vel ikke forvente det største.....?....
4 stjerne herfra, for en sød og hyggelig butik

Super!

Jeg havde bestilt noget undertøj, som kom rigtig hurtigt, og uden fejl :)
Det er lækkert at have på, og super dejligt stof.

Kan ikke sige andet end at jeg handler der næste gang også :) !

Hurtig levering og en rigtig god service

Jeg købte et par selvsiddende strømper.. Rigtig god kvalitet til prisen.. God service og hurtig levering. Så jeg er fuldt ud tilfreds

Go behandling og hurtig betjening

Jeg købte lidt forskelligt. Men jeg klart anbefale det til andre.
Mit køb havnede desværre midt i akseskyen, men alt der opstod omkring det, blev løst på en hurtig og fornuftig måde.
Så jeg er fuldt ud tilfreds!

perfekt levering - absolut rimelig pris - kvalitet helt ok

Selvom jeg ikke hører til den yngste årgang, købte jeg alletiders bh + trusser, sidder bare perfekt, og smarte strømper blev det også til. Vil nu holde øje med udvalget, der kommer sikkert mere, der er lige mig.

hurtig lervering, rigtig billig!

har købt babydoll/nat kjole.
det var ligesom på billede.
er rigtig tilfreds med den.
det eneste jeg var lidt utilfreds med var at sløjfen på stømpebuksen fald a inden jeg overhovede fik den på, men den kan jeg selv sy på.
men alt i alt rigtig god handel og rigtig hurtig lervering, og rigtig billig!

Perfekt handel

Købte en babydoll som jeg er meget glad for. Super kvalitet. Og så kom den allerede dagen efter jeg havde købt den.

Gode priser, Hurtig levering

Glimrende side med mange muligheder for betaling. Varene kom alle sammen :) De kom hurtigt og generalt god service. Men jeg håber virkelig at der snart kommer et større udvalg. "Keep up the good work"

Skod kvalitet!

Jeg bestilte en babydoll kjole med blå satin bånd. Det var en helt anden kjole end den på billedet. Ringeste kvalitet jeg har set. Jeg kan SLET ikke anbefale butikki.
Butikki

Reply from Butikki

Det er jo trist, at du ikke var tilfreds med varen. Jeg har solgt en del af netop denne babydoll, og de andre kunder har været særdeles tilfredse. Jeg har jo tilbudt dig, at du kan få pengene retur, så det skuffer mig, at du skriver som ovenfor.

hurtig levering, billigt

butikki.dk havde hurtig levering. bestilte et kostume, det var der følgende dag

Fine små ting. Ungerne var helt vilde med de små lysende fingerringe. Og så sker leveringen tæt på omgående :-)
Claus Høyer, Amager

Perfekt!

Super god butik! Billige priser og hurtig levering! Hvor meget bedre kan det gøres? SUPER!!

Billigt og hurtigt!

Jeg købte noget hårpynt til min kæreste i gave. Hun blev rigtig glad, kvaliteten var i top, og så var det tilmed også billigt :)
Jeg havde varene dagen efter.
Kan klart anbefale Butikki.

Butikki Details

Sexet lingeri og frækt nattøj til lave priser. Hurtig forsendelse og billig fragt.

Visit Butikki

Write to: salg@butikki.dk