Butiklea reviews

Butiklea reviews

6.0

Helt umulige!!!

De er helt umulige at komme i kontakt med. I dag er det 11 dage siden de fik min bestilling og jeg har stadig intet hørt fra dem. Udover en bekræftende mail om min bestilling, som dog kom med det samme. Jeg har ringet flere gange, plus skrevet. Men høre intet!!

Hurtig levering og god service

Har købt sko i butiklea.dk 6 gange siden 2010 - Altid god service go hurtig levering.
Kan kun anbefale

Hurtig levering - ingen svar på telefon

Super hurtig levering. Bestilte 4 par sko om fredagen og de kom allerede med posten lørdag. Fremragende og over forventning.
Skrev søndag en sms til dem på deres mobilnummer. Her efter en uge har de fortsat ikke svaret på et meget simpelt spørgsmål.
4 stjerner for den hurtige levering uden merpris :)

God service og hurtig levering

Jeg har her torsdag aften bestilt crocs sko, jeg glemte at bestille 2 stk og skrev til dem. Så bestilte jeg det andet par. De var flinke til at ligge mine ordre sammen så jeg fik glæde af deres tilbud med køb 4 få den billigste gratis. Jeg fik mine varer lørdag så det kan man ikke andet end kalde hurtig levering.

RIGTIG GOD SERVICE! :o)

Jeg kan slet ikke genkende de dårlige omtaler af Butik Lea!

Jeg bestilte to forskellige par sandaler torsdag i sidste uge og modtog varene dagen efter. Det ene par var for store, så jeg ringede til Butik Lea og blev betjent af Jan på meget imødekommende og professionel vis. Han fandt et par (det sidste!) frem i den rigtige størrelse og lagde dem til side til mig.

Jeg returnede begge par fredag (det andet par skulle krediteres, da modellen ikke passede mine fødder), og i dag tirsdag har jeg modtaget ombytnings-parret (i rigtig størrelse :o) samt noteret mig, at pengene for det andet par allerede er sat retur på min konto!

Professionelt - ingen tvivl om det! Jeg kan kun anbefale andre at handle hos Butik Lea!

Dårlig service ved ombytning

Vi har bestilt 2 par Crocs som kommer efter ca. 3 dage, det ene par skulle byttes til anden størrelse og vi sender retur efter vejledningen på hjemmesiden og har nu ventet i over 1 måned på det nye par sko. Vi har ringet gentagne gange men det er en telefonsvarer og vi får ikke svar retur, vi har skrevet mail men uden svar. Vi står nu uden sko og ingen penge retur, det er utrolig DÅRLIG SERVICE.

Ingen tilbagemelding om varer der ikke er på lager

Jeg bestilte et par crocs støvler til damer, der stod de var på lager, levering 1-3 dage ellers bliver man kontaktet.
Efter 9 dage sender jeg en mail og spørger til ordren, jeg for prompte svar at der er sket en fejl, at jeg slet ikke skulle have kunnet bestille støvlerne da de længe har været udsolgte.
Der undskyldes for sen tilbagemelding, tiden er gået med at undersøge hvordan fejlen kunne ske.

Det er jo alt sammen meget godt, men kunden skal informeres først - ISÆR når man fremhæver på hjemmesiden at kunden kontaktes med det samme der er forsinkelser eller problemer med en ordre og ikke mindst lige her op til jul, hvor det nok bliver lidt svært at nå at skaffe dem et andet sted fra med så kort varsel (nu jeg har spildt 9 dage med at vente på butik lea)

Dårligt.

Den 31/8-2011 bestilte jeg et par lækre UGG støvler fra Butik Lea. Der stod ved varen at den var på lager den 1/9-2011 - altså dagen efter jeg bestilte. Der står desuden dette på siden: "1-3 dages levering" og "Vi kontakter dig enten telefonisk eller på mail, hvis der er uregelmæssigheder i forhold til din bestilling".

Den 8/9-2011 kontakter vi dem første gang pr mail, da vi endnu ingen støvler har modtaget og intet hørt - hverken på mail eller telefon. Her får vi intet svar.

2 dage efter, den 10/9-2011 kontakter vi igen på mail. Igen får vi intet svar.

Den 13/9-2011 kontakter vi dem igen på mail. Intet svar. Her prøver jeg også at ringe 3 gange, men får stadig intet svar.

Den 19/9-2011 er der stadig ikke sket noget, jeg ringer igen og får ENDELIG fat på kundeservice. De fortæller at støvlerne kommer dagen efter og de regner med at sende dem der. Men jeg får ingen undskyldning eller noget, hvilket er for dårligt efter min mening.

Den 20/9-2011 skriver de at de nu er sendt. 2 dage efter har jeg dem ENDELIG!!

Kanon DÅRLIG service. Jeg handler ALDRIG på denne side igen.
Den ene stjerne er udelukkende fordi jeg elsker mine nye støvler, butikken alene skulle have NUL stjerner.

Lækre Crocs og hurtig levering

Har flere gange handlet hos BUTIKLEA.DK på nettet og har hver gang været yderst tilfreds: Bestil den ene dag og ha' skoene den næste! En gang har jeg dog måttet bytte, da jeg havde fået bestilt en forkert størrelse til sønnen i voksealderen, men det var ikke noget problem. Valgte selv at tage ud til butikken, da vi bor i københavnsområdet, og fik byttet uden problemer. Personalet er altid meget hjælpsomme, både i telefonen og på mailen. Handler her helt sikkert igen :-)

Slet ikke gearet til online handel!

Bestilte et par Crocs, vi skulle have med på en ferie 2 uger senere. De stod angivet til at være på lager.

Da jeg efter en uge ikke har modtaget nogen dispatch mail kontakter jeg siden per email. Intet svar. Et par dage efter ringer jeg, en dame tager telefonen og siger "et øjeblik", mens jeg i et kvarter venter i telefonen, mens jeg kan høre en samtale i baggrunden. Vælger at lægge på. Ringer lidt senere - igen med et "øjeblik', men kommer da til inden for 5 min. Får at vide, at min ordre har været i gang med at blive behandlet, men at der ligger en seddel med en masse spørgsmålstegn på. De lover at ringe tilbage samme dag. Tre dage efter har ingen ringet tilbage, varen er stadigt ikke modtaget - og ikke en lyd har jeg hørt fra virksomheden.

Jeg vælger at annulere ordren per email. Bestiller skoene et andet sted - har dem to dage efter.

En super dårlig og uprof. oplevelse fra en butik, der tydeligvis slet ikke er gearet til online handel og den servicering af kunder, det indebærer.

Nej tak herfra.

Fin hjemmeside med et stort udvalg.
Nem at navigere rundt.
Bestilte i går varer, som jeg modtog i dag med posten.
Fint indpakket med labels til hver pakker.
Kan klart anbefales.

Butiklea Details

Stort Udvalg af Crocs, UGG Australia, Baba Jaga, Reisenthel, Beaute Pacifique & Batiste Tørshampoo - Hurtig levering og 14 dages Fuld Returret

Visit Butiklea