buy aid A/S reviews

buy aid A/S reviews

6.8

Buy Aid A/S er en god ide - med en god mission; men med dårlig information til kunden, om selskabets økonomi - administrative omkostninger og donationers størrelse og modtagere.

Buy Aid A/S - vision og mission er god. Mangler dog grundlæggende information om selskabets drift, administrative omkostninger og donationers størrelse og modtagere.

Hej Kris

Tak for din gode anmeldelse af buy aid. Vi er meget glade for at du kan lide vores koncept

Vi syntes vi gøre det så godt vi kan , vi offentliggøre vores tal på vores hjemmeside. Du er meget velkommen til at gå ind på nedestående link. Har du yderlig spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os.

God service og god samvittighed.

Buy aid er meget professionelle og venlige at tale med.
Jeg kan kun se det gode i at købe ting jeg alligevel skal bruge og så støtte rigtig gode formål samtidig. Så er det jo også nogle lækre produkter.

Thumps up, herfra!

God service for en god sag

Jeg har nu flere gange købt kaffe og søde sager gennem Buy Aid.
Det er for det første nogle rigtig gode varer man modtager, der både smager fantastisk og samtidig diskret gør opmærksom på den gode sag.
Servicen er altid helt i top, det er altid den samme der ringer til mig, så man for et godt forhold til organisationen.
Jeg kan kun anbefale Buy Aid til andre. Det er ren win/win. :-D

Hej Kris

Meget personlig

Altid venlige og meget personlig henvendelse fra Buy- Aid, og man bliver ikke presset til og købe noget, kan afvises uden og blive sure og pågående :-)

Hej Mette

Vi skal gøre vores bedste for at leve op til din gode anmeldelse fremover.

Fin og god service samt gode produkter

Venlige og høflige at tale med. Leverer gode produkter og at nogle gode tilbud baseret på hjælp og støtte til gode humanitære formål. Hurtig og perfekt levering.

Hej Mette

Fin oplevelse

Sendte ikke mail som lovet med ordre bekræftelse. Derfor kun fire stjerner

Hej henrik

Tak for din flotte anmeldelse af buy aid.

Vi skal nok huske af sende ordrebekræftelse næste gang, og vi skal også gøre vores bedste for at leve op til din gode anmeldelse fremover.

Kan klart anbefales

Ved køb hos Buy Aid støtter man en god sag, og ikke nok med det, så er deres levering hurtigt og super lækre produkt de sender.

Hej Julie

Vi skal gøre vores bedste for at leve op til din gode anmeldelse fremover.

Intet værdi for pengene, dårlig kundeservice og umuligt at sende tilbage

Jeg blev overtalt af en telefonsælger til at købe, hvor jeg fik af vide at det kostede 595,-. Jeg modtog pakken, og der var ikke for én krone over 200,- i værdi i den pakke. Jeg vælger at sende den tilbage, da jeg hellere vil købe det samme for 200,- og give 400,- til et godt formål end at købe dette og kun give 60,-. Jeg går på deres hjemmeside for at finde deres adresse og sender den retur, og betaler porto. Jeg får den så tilbage nogle dage senere med besked om at de ikke har nogen postkasse på adressen. Jeg skriver derfor til dem, og får en anden adresse. Jeg sender den så 2. gang og betaler igen 60,- i porto. Efter et par dage får jeg den tilbage igen, med samme besked. Jeg skriver til dem igen, hvor de beder mig om et ordrenummer jeg sender til dem, for at få en returlabel, men får aldrig noget svar. Jeg rykker på samme tråd et par dage efter, men har endnu ikke fået et svar, men derimod et rykkergebyr på ekstra 100,-.
DET ER TOTALT UACCEPTABELT! Og et utrolig dårligt og uetisk koncept at føre forretning på.

Hej Rasmus Kastrup

Tak for din anmeldelse af buy aid.

Du skal selvfølgelig have en uforbeholden undskyldning hvis du ikke er blevet informeret korrekt. Vi har fuld returret og det gælder selvfølgelig også dig, og vi betaler også retur portoen, det fremgår også af teksten på vores faktura. Jeg står helt uforstående overfor at du ikke kan komme i kontakt med os, vores adresse fremgår af al det materiale vi sender, sammen med vores telefonnummer. Vi er under ingen omstændigheder interesseret i at vores kunder skal have denne oplevelse. Vi dækker selvfølgelig de ekstra omkostninger du har haft ved retur forsendelsen. Du henvender dig bare til mig så knmo@buy-aid.com mvh Knud Mogensen

fine produkter og service

Lækker kaffe, nødder og chokolade. Mums.

Hej Mathilde.

Hjælp dem, du kan.

Jeg har valgt at støtte en god sag gennem Buy-Aid. De tager kontakten til mig, når der er en god sag. Du kan også sige nej. Du er ikke forpligtet til noget. De ting man køber, er gode ting.

Hej Charlotte

informativ info

Jeg har været glad for at handle med BuyAid A/S
normalt handler vi ikke på min arbejdsplads med de forskellige hjælpe organisationer / kontor artikler mm, men da min mand er filippiner og hjælpen gik til tyfon ofrene i Filippinerne var sagen en anden, og derfor sagde vi JA denne gang.

Hej Helene
Vi skal gøre vores bedste for at leve op til din gode anmeldelse fremover.

Giver god mening at støtte

Buy Aid er et godt bud på et sted du kan give støtte til andre

Hej Lars

Deliver on promises

Telesales staff are polite and give full information without being pushy. Products promised are delivered promptly, and are as described. One can always discuss the buy-to-aid mechanism in place of the standard charity donation, but that is a matter of personal preference and company (marketing) policy, and not up for discussion in terms of this rating.

Dear James
Thank you for your fine review of buy aid
We will do our best to live up to your review in the future.

sender hvad de lover

kan være lidt anmasende

Hej Betina

Tak for din anmeldelse af buy aid.
Vi er selvfølgelig kede af at du føler at vi er lidt anmassende, det undskylder vi og håber vi kan give dig et endnu bedre indtryk næste gang vi kontakter dig.

Buy Aid er noget være snyderi

Blev overtalt af en telefonsælger i december til at købe en julepakke til kontoret med kaffe, slik osv.
- Samlet pris blev ca. DKK 745,- hvoraf ca. DKK 55,- gik til velgørenhed.
Der var ikke vare i pakke for DKK 200,- så fratrukket postdanmark tjente Buy Aid nok ca. 500,- for at udgøre sig for en velgørenhedsorganisation

Hej Martin

Tak for din anmeldelse af buy aid.

Vi er selvfølgelig kede af at du kalder vores forretning ”noget være snyderi”. Det mener vi absolut ikke det er. Husk at du altid kan vælge at bruge vores fulde returret, skulle du have betalt, sende vi også pengene retur. Vi vil kun have glade og tilfredse kunder.

Vi donere 100 kr. for hver gang en af vores kunder køber for 1.000 kr. Det har givet over 100 millioner kroner til at forbedre livet for udsatte børn rundt omkring i verden. De mange penge har vi givet til store og velrenommeret sygdoms - og hjælpeorganisationer. Det syntes vi er et rigtigt godt og meningsfuldt koncept. Det er vi stolte af og det kan man som kunder også være stolt af at være en del af.

Varerne lever ikke op til prisen.

Jeg modtog en pakke, som jeg valgte at returnere til buy-aid.

Indholdet var 3 poser kaffe og en stor pakke karameller svøbt i nødhjælpspapir.
Prisen var over 1000 kr., og buy-aid ville give 10% videre til velgørenhed.

Jeg returnerede pakken og sendte et beløb direkte til velgørenhed i stedet for.

Det vil jeg anbefale andre at gøre også.

Hej Johan
Tak for din anmeldelse af buy aid.
Vi er selvfølgelig kede af at du ikke kan lide vores produkter, men glad for at du så vælger at bruge vores fulde returret. Vi vil kun have glade og tilfredse kunder. Det er også meget fint at du vælge at donere de 1.000 kr. direkte.
Vi donere 100 kr. for hver gang en af vores kunder køber for 1.000 kr. Det har givet over 100 millioner kroner til at forbedre livet for udsatte børn rundt omkring i verden. De mange penge har vi givet til store og velrenommeret sygdoms - og hjælpeorganisationer. Det syntes vi er en rigtig godt og meningsfuld koncept. Det er vi stolte af og det kan man som kunder også være stolt af at være en del af.

Varerne var gode, men hvor mange penge bliver doneret videre???

Varerne vi modtog var gode, men jeg er i tvivl om hvor mange penge der går til velgørenhed.

Hej Benjamin
Tak for din anmeldelse af buy aid. Vi er glade for at du syntes om produkterne.
Vi donere 100 kr. for hver gang en af vores kunder køber for 1.000 kr. Det har givet over 100 millioner kroner til at forbedre livet for udsatte børn rundt omkring i verden. De mange penge har vi givet til store og velrenommeret sygdoms - og hjælpeorganisationer. Vi giver 10 % af vores omsætning. Læs mere på vores hjemmeside www.buy-aid.dk.

presset

Jeg synes jeg blev presset til at købe da jeg sagde at jeg var sygemælt og havde ikke så mange penge

Hej Michael.
Tak for din anmeldelse af buy aid.
Vi undskylder hvis du har følt dig presset, den følelse skal du selvfølgelig ikke sidde med. Jeg vil gøre opmærksom på at du har fuld returret og vi betaler retur portoen, hvis du ikke ønsker pakken. Har du betalt sender vi også pengene retur. Kontakt mig venligst direkte på mail hvis du har yderlige spørgsmål.- knmo@buy-aid.com . mvh Knud Mogensen

Aggressiv salgstale

På trods af afvisning som mindrebemidlet pensionist fortsætter sælgeren sin overtalelse og man bliver "nødt" til at sige ja for at slutte samtalen - det må kunne gøres bedre.

Kære Hans Buur
Tak for din anmeldelse af buy aid.

Køber fordi det er svært at sige nej

Må ellers ikke købe men købte alligevel to kasser kuglepenne, det må jo være fordi I har nogle gode sælgere

buy aid A/S Support

Om virksomheden

buy aid er en virksomhed der sælger kontorartikler, kaffe, kildevand, chokolade m.m. af høj kvalitet til virksomheder og for hver gang vi sælger for 1000 kroner donere 100 kroner til Folkekirkens Nødhjælp eller Forælderfonden. I en tid, hvor virksomhedernes sociale og globale ansvar er større end nogensinde, er buy aids eksistensberettigelse enkel: man gør en forskel for børn i nød, når man handler hos buy aid. buy aid skaber på denne måde sociale forandringer gennem salg af vores produkter, og vi er stolte over, at vi kan være med til at gøre en forskel. Siden 1996 har vi doneret over 42 millioner i Danmark og sammen med vores over 100.000 kunder i Europa når vores donationer op på 100 millioner kroner i år . Vi er ikke i tvivl om at de penge har gjort en fordel. buy aid er en danskejet virksomhed, og vi beskæftiger 120 mennesker fordelt på kontorer i Danmark, Sverige, Finland, Holland, Belgien, Norge og Spanien

Visit buy aid A/S

We live here: Middelfartgade 7
2100 København ø

Økologisk UTZ kaffe fra buy aid

kaffe der gør en forskel