Buydomains reviews

Buydomains reviews

It is not possible to review Buydomains. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Køb ALDRIG et domæne igennem dem

Jeg har mistet et domæne jeg har betalt for, og nu er deres hjemmeside nede og jeg kan ikke modtage mails. Jeg har nu flere applikationer jeg ikke kan logge ind på længere da mit domæne er blevet nedlagt.

Svindel som alle har sagt

buydomains.dk skal også lige have en stemme med herfra, da de igennem flere år har spammet mig med falske faktura. Naturligvis er ingen af dem blevet betalt, men mage til fusk skal man lede længe efter.

Og nu ser det i øvrigt ud til at de samarbejder med http://match2web.com - gad vide om det selskab er i samme liga som buydomains.dk

Dårlig service og uforståelige regninger

Det startede godt for en del år siden, men servicen var elendig. Her på de seneste sender de regninger der ikke har bund i realiteten.

Køb af domæner uden held

Jeg har 2 gange prøvet at købe et domæne hos buydomains. Købsforløbet har været ok, men efter 3-4 uger hvor der ingenting er sket skal man selv henvende sig til virksomheden for at høre hvad der sker med de domæner man har købt.

I de 2 tilfælde har jeg fået at vide at domænerne var blevet registreret et andet sted i mellemtiden, selvom de i mit kontrolpanel figurer som aktive og betalt for.

Jeg har dog begge gange fået kredit hos dem, men det er for dårligt at man selv skal rette henvendelse for at få noget ud af dem.

Lukket for adgang og flutning.

Også jeg melder mig i koret, nu hvor man ikke kan administrere sin egne sider eller flytte dem. Det sidste arbejder jeg dog på, da der kun er en af mine sider der administreres af den omtalte "dame".
Jeg har heldigvis aldrig givet dem mine kort data, så jeg har fået faktura der skulle betales manuelt - og 2011 var lige i overkanten :-) Synd de skulle falde sådan i, for indtil sidste år, fik jeg faktisk en fin service af Joan, som hun vist hed, hende der supporterede her i DK.

Min mail virker ikke, og jeg kan ikke finde ud af hvem jeg skal rette henvendelse til.

Jeg har brugt BuyDomains.dk i mange år uden problemer, men for et stykke tid siden opdage jeg der noget der ikke virkede med min mail. Jeg fik at vide det ikke var deres problem.
Har prøvet at flytte mit domæne til en dansk udbyder, men kan ikke finde frem til den rette hos BuyDomains.

Snyder kunderne

Buydomains sender fakturaer for services, man intet får for. De sender regningerne flere gange selvom de er betalt, og trækker dem automatisk på visakort. Man kan ikke framelde services, og man kan ikke kontakte dem.

HOLD JER VÆK!

De stjæler vores penge

Har ikke været kunde hos dem i mange og og får så en regning på 144 kr idag. De hævede også 44 kr fra min mors konto uden grund for 1 uge siden

Professionel service, da det kørte bedst

Da BuyDomains kørte bedst, fungerede alt trods alt perfekt, det være sig såvel hurtig service som hurtig svar ved henvendelser.
Desværre blev BuyDomains Servere så hacket og brudt ned af ondsindede personer, så vidt jeg har fået at vide - og det kan jo ske for selv den bedste.
Desværre gik der så total kludder i systemet, såvel med faktureringer og servicen, hvilket naturligvis er kritisabel.
Jeg håber trods alt, at personerne bag BuyDomains tager sig sammen og igen yder en god service og hurtig svar vedrørende problemer. Jeg har gennem de sidste 2 måneder sendt reklamationer over domæner som ikke længere fungerer og andre domæner, som jeg ikke kan håndtere via uploads - men desværre har jeg stadig ikke modtaget svar.
Men jeg er tålmodig - og håber at tålmodigheden vil give et positiv resultat til sidst.
BuyDomains - OP PÅ HESTEN, og lad os få den service som vi er vant til, så vi kan fortsætte.
Poul-Erik Nielsen

Middelmådigt hosting-firma er blevet til svindlere

Har oplevet fuldstændigt det samme som mange andre herinde, men har dog kun mistet 600 kr. på deres mange fremtidige fakturaer. Så jeg ligger ikke ligefrem søvnløs over det. Men 0 stjerner burde være max for dem.

Fakturaer langt ud i fremtiden

Jeg har haft domæner i BD i mange år og har ikke oplevet problemer som jeg anså for alvorlige. Men de fakturaer jeg har modtaget i 2010 har alle været fremtid fakturaer. nogen helt frem til 2012.
Min anbefaling er som jeg selv har gjort. Gå ned i banken og luk jeres kort og meddel dem at det skyldes forebyggelse af misbrug. Det er bøvlet, men det vil være endnu mere bøvlet at få sine penge igen hvis de går i panik og hæver alt hvad de kan. Så luk jeres kort og hellere for 5 min siden end nu.

Held og lykke til alle
Torben fra www.stoevsugerposen.dk

En lille anbefaling

TIl jer der har brugt buydomains, kan jeg anbefale at I flytter alt over på gratisdns.dk.

Det er som navnet antyder en gratis dns hosting service. Jeg har brugt den uden problemer i 4 år nu, og har selv 100% råderet på alle domæner.

Held og lykke med at få løst jeres twister med BD.

Svindel

Har nu flere gange fået faktura pr. mails med f.eks betalingsfrist pr. 31.05.2011, dette er en da på et domaine som de har meddelt er nedlagt, da jeg igennem flere forøg fra deres side ikke har indbetalt for. Boydomains kan fra min side kun karakteriseres som et svindel firma, som prøver at udnytte folk.

Svindel

Jeg har gennem snart 10 år haft et domæne hos buydomains.dk og efter at have fungeret rimeligt er det blevet værre og værre. De sidste 8 uger har jeg ikke haft adgang til mit domæne. De hæver uretmæssigt på kundernes kreditkort. De ignorerer alle henvendelser.

NU OGSÅ MED BLACKMAIL OG HI-JACKING AF DOT-COM DOMÆNER (16/6-2010)

OPDATERET 16/6-2010: Nu har Buydomains.dk uden varsel lukket alle deres aktiviteter med det resultat at samtlige kunder ikke kan få adgang til filer på hosten - men der stopper grovhederne ikke... Næ, forbrydersyndikatet Svane er gået til yderligheder - de beskylder navngivne kunder (som de har snydt og bedraget) og DR Kontant for at servicen er stoppet... Som om det ikke var nok - nej, ikke for Svane-familien - det sidste skud på stammen af ulovligheder er PENGEAFRESNING for at frigive dot-com domæner hostet på Hostzero.dk/Buydomains.dk trods at disse dot-com domæner IKKE er ejet på nogen måde af Buydomains.dk... De forsøger at PENGEAFPRESSE dot-com domæne ejere for op imod 400 USD per domæne... De er jo RABLENDE SINDSYGE den Svane-familie!?!
Ingen midler skyer de - forbrydelse på forbrydelse på forbrydelse...

De må have røget hash, hvis de tror, at de skal få lov til at PENGEAFPRESSE mig for mine 7 dot-com domæner på Hostzero.dk... Jeg har allerede politianmeldt PENGEAFPRESNINGEN!

Se Hostzero.dk/Buydomains.dk's egen "afsløring" PER 16/6-2010 af deres påtænkte PENGEAFPRESNING...

Ikke nok med at de er forbrydere - de er tilmed temmeligt dumme?!?
Tænk sig at hænge navngivne personer ud på deres website - og så påstå at det er DR Kontant's skyld alt sammen... Der er jo faktuelt en stor mængde af politianmeldelser imod Buydomains.dk for fakturasvindel og ulovlig pengeoverførsel fra kunders kreditkort/bank-konti... Næææ, i stedet for at skylde skylden på andre, så skulle Christine Svane nok kigge lidt på sig selv og hendes medsammensvorne... Det er jo dem selv, der har skabt problemet - og det nytter altså ikke at være "sure" over at være blevet afsløret som svindlere, når det er faktuelt at der har foregået svindel.

Havde der været et milligram af ærlighed i Svane-forbrydersyndikatet, så havde de ikke forsøgt PENGEAFPRESNING for at folk kan få lov til at flytte deres ejendom (folk's retsmæssige dot-com domæner som IKKE tilhører Buydomains.dk)... -Men det mest utrolige er, at de er så ufatteligt dumme at de tilmed OFFENTLIGGØR deres hensigt om at PENGEAFPRESSE deres dot-com kunder... Hun må ryge meget hash - for SÅ dum kan ingen være ;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

OPDATERET 22/5-2010: Faktura-svindlen fortsætter ufortrødent! Jeg har d.d. modtaget endnu en uberettiget faktura fra Buydomains.dk - og det tilmed på domæner, hvor Buydomains.dk rent faktuelt ikke har betalt DK-Hostmaster med det resultat at begge domæner udløb (med væsentligt større omkostninger for undertegnede til følge). For god ordens skyld er Politiet informeret, således dette nye eksempel på faktura-svindel medtages blandt de mange anmeldelser om bedrageri.

OPDATERET ANTAL STJERNER: MINUS FEM!!!!!

OPDATERET 21/5-2010: Det kan ikke undre nogen, at der naturligvis IKKE kommer svar hverken indenfor 24 timer eller mere, når man henvender sig til Buydomains.dk/Hostzero.dk via de nu offentliggjorte "kontakt email-adresser" - og telefon-nummeret for "Support" (61695281) er blot en telefonsvarer, der henviser til web-sitet (og nummeret er ulistet i Danmark, hvilket heller ikke kan overraske med Svane-familiens forbryderiske baggrund taget i betragtning).

Har i øvrigt opdaget at gangsterne har stjålet et enkelt af mine (forholdsvis mange) domæner og Anne Cathrine Svane aka Anne Cathrine Coppola aka Anne Cathrine Werbe aka Tisse Troll står som "ejer" i Whois af et domæne, som jeg har købt og betalt for (endda har dokumentation for er mit ejerskab)!?!

Er der nogen andre end hardcore svindlere, der benytter SÅ mange forskellige alias for sig selv som Anne Cathrine XXX??? Øhhh, nej...
Et eller andet sted må hun og den danske del af forbryder-syndikatet Svane vel også være lidt nervøse for, at de en dag kommer til at svindle nogen af dem, der ikke taler pænt som de fleste af os - men derimod ordner uoverensstemmelser med store baseball-køller?!? ;-)

Jeg har besluttet mig at tilslutte mig politianmeldelsen på www.stopbuydomains-dk.eu og anmelder Anne Cathrine XXX for tyveri, da svindleren INTET har gjort for at rette op på tyveriet af domænet - trods at være blevet givet mulighed herfor.

Da det danske politi desværre er temmeligt langsommelige i svindelsager, så har jeg ligeledes anmeldt tyveriet til den lokale sheriff i Florida, USA, i et af de amter, hvor Buydomains.dk har registreret firma-adresse - og forhåbentligt er det amerikanske politi hurtige til at tage fat i Anne Christine Svane aka Anne Christine Coppola aka Anne Christine Werbe akd Tisse Troll. For hun skal stoppes i hendes svindelnumre een gang for alle.

ANMELDELSE: FORTSAT NUL STJERNER. ER DU PÅ UDKIG EFTER HOSTING, SÅ GÅ LANGT UDENOM BUYDOMAINS.DK/HOSTZERO.DK.

OPDATERET 18/5-2010: Nu er der da i hvert fald kommet "hul igennem" til Control Panel - og det er da et stort fremskridt... Så jeg håber, at den meget store irretation kan blive dæmpet!

TIDLIGERE ANMELDELSE: Hostzero.dk (aka Buydomains.dk) er et hosting-firma, som enhver bør gå langt udenom. Har desværre en række virksomheders domæner hostet hos dem - og har flere gange oplevet, at DK-hostmaster suspenderer DK-domæner med begrundelse i manglende betaling. Det til trods for at Buydomains sender fakturaer og trækker penge hertil!!! Så der sker ganske enkelt det, at du betaler til Hostzero.dk/Buydomains.dk, som så "glemmer" at betale videre til f.eks. DK-Hostmaster... (Historikken taget i betragtning, så er "forglemmelserne" nu nok ikke helt uoverlagte - tidligere anklager om bedrageri imod personkredsen i Hostzero.dk/Buydomains.dk taget i betragtning!)

Der har manglet gyldigt sikkerhedscertifikat på Hostzero.dk i snart et år, hvilket betyder at det har været relativt nemt for hackere at bryde ind (har selv fået hacket domæner to gange som følge heraf). Hostzero.dk/Buydomains.dk påstår nu selv at have været udsat for et "angreb". Siden slutningen af marts 2010 har Hostzero.dk ikke givet adgang til Control Panel'et, hvilket betyder at ingen brugere kan få kontakt til vores domæner/websites (på serveren, og dermed er det umuligt at administrere sine websites og email konti - med store økonomiske tab som direkte følge heraf for flere af mine virksomheders vedkommende).

Jeg har venligt advaret Hostzero.dk om problemet med ugyldigt sikkerhedscertifikat for længe siden - og fik det mest uforskammede beskidte "one-liner" svar, jeg nogensinde har set... Der stod dybest set, at det ragede dem en papand, om sikkerhedscertifikatet var validt eller ej - og det skulle jeg i øvrigt ikke blande mig i...

Hostzero.dk/Buydomains.dk påstår nu, at de har været udsat for et "massive attack" på deres services... Det er potentielt sandhed - men der er samtidigt kommet den ene "søforklaring" efter den anden omkring "tekniske" vanskeligheder" med at få systemet online igen. Det forekommer som en lodret løgn, da ingen professionel virksomhed har sine servere "nede" i mere end nogle få dage og i værste fald "mister" de seneste dages aktiviteter - Hostzero.dk/Buydomains.dk har siden slutningen af marts 2010 været "nede" og der er fortsat INTET sket efter snart to måneders "nedbrud" - og de holder samtlige brugere som regulære gidsler! Det er nemlig ikke muligt at flytte sine domæner til ærlige og pålidelige hostingfirmaer, idet Hostzero.dk/Buydomains.dk har "suspenderet" enhver redelegering!!! Det ligner altså mest af alt en regulær konkurs, hvor man forsøger at holde sine kunder/brugere som gidsler indtil det lykkedes at rejse ny kapital eller finde ny indehaver!?!

Hostzero.dk/Buydomains.dk påstår nu, at de ikke er gået konkurs og at personkredsen er ændret (ved at den tidligere bedrageri-anmeldte person er "udtrådt" af selskabet) - men det lyder som endnu en lodret løgn for den seneste udmelding er en lam forklaring om, at man vil re-lancere servicen under et andet domæne-navn til primo juli 2010... Der er absolut ingen teknisk begrundelse for at re-lancere under nyt domæne-navn som følge af et (påstået, men dog - med tanke på de igennem et år manglende gyldige sikkerhedscertifikater - sandsynligt) hacker-angreb.

DR TV KONTANT 18/5-2010: Det viser sig jo, at det såkaldt påståede "nedbrud" efter et "massive attack" TILFÆLDIGVIS kommer umiddelbart efter en stor gruppe danskere har POLITI-ANMELDT Buydomains.dk for SVINDEL. Så mon ikke sandheden rent faktisk er, at Buydomains.dk med FULDT OVERLÆG har lukket og slukket fordi de nu er ved at blive indhentet for deres overlagte svindel og tyverier!!!

Den eneste betydende grund til re-lancering under nyt domæne-navn er at skjule sin fortid - og det har intet med "tekniske problemer" at gøre!

Det faktum at Hostzero.dk/Buydomains.dk er blevet advaret om problemet med ugyldigt sikkerhedscertifikat gør dem potentielt økonomisk ansvarlige for de tab, som de dermed har påført deres brugere/kunder - og det er personkredsen formentlig blevet opmærksomme på, og det kan da tænkes at være en god grund til at man siden har "gemt sig" ved overhovedet ikke at besvare een eneste henvendelse siden marts 2010!

Ser man bort fra, at Hostzero.dk/Buydomains.dk "glemmer" at betale sine regninger til f.eks. DK-Hostmaster, at de udsender fakturaer op til et år eller mere forud, at deres support giver uforskammede "one-liner" svar (hvis de overhovedet gider besvare henvendelser, hvilket faktisk er sjældent), at de overhovedet ingen henvendelser har besvaret side nslutningen af marts 2010 og at man som bruger siden marts 2010 overhovedet ikke kan administrere sine web-hoteller og email-konti - ja, så er det såmænd ikke så ringe endda...

Jeg kunne personligt leve med nogle af problemerne (ringe support og ringe respons - for herre-gud-da, det er mere reglen end undtagelsen indenfor hosting), hvis der så i det mindste havde været adgang til mine domæner/webhoteller - for jeg kan klare det meste selv... Kan man ikke klare det meste selv, så gå langt udenom (og pas på med eventuelt nyt navn til juni 2010).

En stjerne er FOR HØJ en anmeldelse - Hostzero.dk/Buydomains.dk burde kunne tildeles NUL stjerner (og det er faktisk synd og skam, for selve web-hostingen har tidligere fungeret sådan nogenlunde OK, hvis man ellers kan klare sig uden support. Brugerinterfacet har ligeledes fungeret upåklageligt fornemt - men virksomheden... Ak nej).

Fortsat fusk

Jeg har de sidste dage modtaget 3 x enslydende fakturaer med forskellige fakturanumre på hver 1087,- kr. som alle vedrører domæner jeg for længe siden har flyttet fra dem. De benytter et kortnummer som jeg sidenhen har fået skiftet så beløbene ikke er trukket.

Man undres over at det er muligt for dem at fortsætte med at hæve penge.

Fejlagtige træk fra Buydomains

jeg er nu blevet trukket 3 gange årsgebyr, som følge af 3 fup-fakturaer. har forsøgt at kontakte Buydomains via mail, men forgæves. Har bedt Banken spærre for yderligere træk. Overvejer hvad vi nu skal gøre.

Svindel med kreditkort og fupfakturaer

I april 2010 har buydomains sendt mig en række fupfakturaer, med betaling i 2011 - men de har trukket pengene flere gange fra min konto umiddelbart efter. Har politianmeldt og bedt banken trække betalingerne tilbage. Desuden har der tidligere været forkerte træk på min konto.

Har nu flyttet til andet hosting-firma

Jeg har gentagne gange oplevet at der ikke blev svaret på mine henvendelser til Buydomains såkaldte "24-timers support". Da jeg så finder ud af at de uretmæssigt har hævet penge på min konto, kan det ikke gå hurtigt nok, og i løbet af 2 timer har jeg flyttet mit domain til www.unoeuro.com. (Kan godt anbefales).
Et par dage senere får jeg brev fra DK-Hostmaster om at jeg ikke har betalt for et andet domain jeg ejer på Buydomains.dk, og det vil blive lukket hvis ikke jeg betaler inden 14 dage. Jeg har selvfølgelig allerede betalt buydomain for at fornye mit domain, men de har beholdt pengene selv, og ikke betalt DK-Hostmaster... :(
Jeg valgte derfor selv at betale DK-Hostmaster!
Jeg kan kun på det kraftigste anbefale evt. nye kunder hos Buydomains om at holde sig LAAAANGT væk fra det svindel-firma. Jeg håber de bliver dømt, selvom det bliver svært. Ejeren af Buydomains, er nemlig en dansker som bor i U.S.A. Hun er iøvrigt tidligere blevet dømt i Danmark for bedrageri...

Kæmpe nedbrud - og dårlig information

Har registreret flere domæner hos BD gennem flere år. Det hele var sådan set ok. Men efter det seneste nedbrud troede jeg aldrig de ville se dagens lys igen. Nu da det endelig er sket skal jeg bare væk fra deres dårlige service og nedbrud i en fart. Er faktisk ked af, at de overhovedet skal have mindst en "stjerne" - de fortjener den ikke!

www.buydomains.dk Details

Domæne registrering, webhotel og dedikeret server. Danmarks bedste domæne registrator.

Visit Buydomains