Bwsbutik reviews

Bwsbutik reviews

8.8

Megahjælp

Har købt en TV-dongle til min PC så jeg kan se de samme kanaler som på mit TV. Kunne ikke få det til at virke, men efter en tlf. opringning blev jeg lovet hjælp. Brian havde selv prøvet at sætte donglen op og kunne hjælpe så det nu virker perfekt, og der var ikke tale om at det kostede noget. Kanon service.

En skam der ikke er flere stjerner!

Det er svært at finde noget negativt at sige om BWS efter at have handlet hos dem i 5 år. Jeg er endnu ikke blevet skuffet en eneste gang i deres butik.

De ansatte i butikken samt ejeren er utrolig nemme at snakke med og meget flinke til at hjælpe hvis et problem skulle opstå. Min opfattelse er at de sætter deres kunders oplevelse og kundeservice utrolig højt.

Jeg har gennem de sidste 5 år haft et par grafik kort, en mus samt en strømforsyning der er gået i stykker. I disse tilfælde har butikken selv informeret mig om at der var garanti på mine ting og givet mig noget nyt kvit og frit! Et enkelt tilfælde opstod hvor et af mine grafik kort ikke kunne skaffes mere... I dette tilfælde fik jeg bare et andet der var bedre og nyere hvor min købs pris på det gamle kort blev fratrukket prisen på det nye kort. Super!

De priser BWS køre med i deres butik er ikke nødvendigvis de billigste i forhold til internettet men det er meget tæt på! Dette kan umuligt give dem et minus da deres super genialle service opvejer det i så stor en grad at jeg personligt er holdt op med at handle på nettet. Besværet med at skulle sende sin defekte vare til en online shop slipper man for ved at handle hos BWS og deres kundeservice gør bare livet så meget nemmere.

Som overskriften siger.... Der er en skam at der ikke er flere stjerner på Trustpilot da BWS helt bestemt er i en klasse for sig selv på den absolut fedeste måde!

En glad kunde der til en hver tid vil anbefale BWS.

Min absolut foretrukne PC og PC-tilbehør butik

Igen har BWS hjulpet mig med mine problemer med min PC og med køb af tilbehør.

God lokal service, værd at støtte

Min 1 år gamle PCs vandkøling brændte af i mandags, og jeg troppede nedtrykt op i BWS-butikken, hvor jeg havde købt den i går tirsdag.

I stedet for at vente med at teste hvilke hardware komponenter, der var kaput, smækkede de en helt sprit ny PC sammen til mig, og fornyede sågar min garanti, så jeg har 2 år tilbage nu i stedet for 1 år. Allerede i dag onsdag har jeg kunnet hente en opdateret splinterny PC.

Jeg handler altid lokalt med teknik for at kunne få service hurtigt i tilfælde af ulykken som her er ude, og må sige at butikken har gjort alt, hvad de kunne og mht. garantien endda mere end jeg kunne forvente.

Så to thumbs up herfra, og bedste anbefalinger!

Godt tilfreds

Gode priser, godt udvalg og god betjening

Fornuftig hjælp, og go dialog

Jeg skulle hjælpe en kammerat med at sidde et AccessPoint op som skulle kunne arbejde over et areal på ca 3500kvm, ikke nået vildt, men bare til lidt laptop/telefon/tablets/osv...

Her var Brian rigtig flink til at få undersøgt at det han solgte mig ville virke med sikkerhed, så i sidste ende at jeg fik udstyr som bare virkede.

Første del af opsætning ser super lovede ud, nu kommer der så 100% dom over det i løbet af næste uge, men jeg er nu sikker på det nok skal virke. :).

Tak Forløbig.

Mvh Benjamin Simonsen

DK8740

Urimelige priser for den urimelige service.

Min PS3 begyndte at te sig underligt, og efter søgen på nettet, fandt jeg frem til, at det enten kunne være disk læseren eller harddisken. Jeg beslutter mig for at suse ned til min lokale pc forretning. Jeg ender med at betale 25-50% mere for varen end gængse priser på nettet. Til den pris vil jeg mene, at jeg betaler for at støtte en lokal forretning, samt have service og reklamations muligheder lige ved hånden. Det skal siges at jeg købte en Logitech pc mus til 100,- i samme omgang.
Efter jeg kom hjem, fandt jeg med det samme ud af, at det ikke var en ny harddisk der var løsningen. Derfor ringer jeg til BWS med det samme for at høre om jeg evt. kunne benytte mig af en fortrydelsesret eller lignende(der var ca. gået 2 timer fra købet). Det kunne de ikke hjælpe mig med. Og da jeg spørger om evt. et købebevis, så deres penge bliver i butikken, vil de heller ikke hjælpe. Det skal siges at jeg ikke er bekendt med diverse købelove regler osv. men vælger at tro på sælger.
Dar går ca. 3 måneder og min nye mus begynder at dobbelt klikke ved et enkelt klik på tilfældige tidspunkter. Og efter en uges testen og blevet drevet nok til vanvid, beslutter jeg mig for at benytte mig af min reklamationsret. Jeg kommer ned i butikken, og de vil naturligvis teste musen, men kan ikke finde nogen fejl. Vi bliver enige om at de beholder musen weekenden over for videre test. Og efter overtalelse går de med til at låne mig en gammel slidt mus, så jeg kan bruge min pc i weekenden. Torsdag ringer en medarbejder så til mig, og fortæller mig at de ikke kunne finde en fejl på musen, og at de ikke kan gøre noget. Jeg fortæller ham at jeg sagtens kan forstå ham. Men den lånte mus fungere fint, og jeg mener stadig at de skal bytte min til en ny. Jeg får fortsat at vide det ikke kan lade sig gøre. Hvorefter jeg fortæller ham at jeg synes det er for dårligt. Normalt ville jeg have smidt en mus til 100,- i skralderen. Men efter den behandling med harddisken, blev det en princip sag. Han siger at han ikke kan tage stilling til det, og vil få hans chef til at ringe til mig. Chefen ringer 5 min efter, og min forklaring starter forfra. Jeg prøver at forklare ham, at jeg godt kan se det fra deres side. Men at jeg mener, at det er et spørgsmål om service. Han mener at jeg hidser mig op, da jeg taler klart og tydeligt(og nok en smule frustreret) forklarer om min tidligere episode om harddisken. Hvorefter jeg får at vide at jeg bare kan hente min mus i butikken. Jeg svarer fint! Og spørger om det er den service de vil tilbyde deres kunder. Han siger hvad mener du? Jeg svarer i røvrender jeres kunder!
Han vælger derefter at smide på.

Jeg understreger at BWS sikkert ikke har brudt nogen købe love osv. Men mit budskab er som min overskrift siger; Urimelig service til urimelig pris.
Jeg mener hvis man skal betale ekstra, og støtte en lokal butik frem for nettet, skal der følge en eller anden form for ekstra lokal service med. Den filosofi deler BWS åbenbart ikke.

God service, ok priser, men begrænset vareudvalg.

Jeg har uden sammenligning handlet mere hos BWSbutik.dk, end noget andet sted (ca. 40 handler alt i alt tror jeg).
Dog handler jeg kun i deres fysiske butik i Horsens, så servicen på deres hjemmeside kan jeg ikke udtale mig om (dog bruger jeg hjemmesiden til at tjekke priserne på deres varer).
De har god service, ok priser men der er et par ting.

Deres vareudvalg er en smule begrænset efter min mening, og priserne på deres grafikkort er for høje (skal dog lige nævnes at min nuværende grafikkort er købt hos dem).

Generelt er min opfattelse af butikken god, men der er en alvorlig fejl som de lavede sidste gang jeg var dernede som koster dem den sidste stjerne som jeg ellers gerne ville have givet dem.

Jeg købte i juli 2009 et logitech G35 headset dernede, og det virkede også fint nok uden problemer.
Altså lige til en dag i juni 2010, hvor den ene af hørebøfferne knækkede af da jeg tog det af.
Jeg gik ned til BWS med det, men de ville ikke engang kigge på det før jeg fik et vidne med der havde set hvordan skaden var sket (de sagde det skyldtes volsom behandling, og det er sgu lyv og latin).
Efter dette sendte de langt om længe mit headset af sted til Logitech, som efter en uges tid kontaktede mig og sagde at de ville sende mig et nyt hvis jeg sendte dem en kopi af min kvittering.
Dette gjorde jeg så, og der gik så yderligere en uge eller 2 før jeg modtog et nyt headset med posten.
Dette er alt for besværligt, for at få byttet en vare som kun er 1 år gammel, og det koster dem en stjerne.

Hos SHG.dk er mine problemer med varer blevet løst på max 1 time, og dette kunne BWSbutik.dk lære noget af.

Hjemmeside opdateret i år 800?

Deres hjemmeside er rent L...
Deres personale er, tjoo ungarbejde er vel billigere..
Men deres vare samt priser er da okay.

Dårlig oplevelse

Måtte vente 2+ mdr. på at få lavet en simpel ombytning af et grafikkort.
Stjerne nr. to gives kun fordi det rent faktisk lykkedes at få grafikkortet leveret til sidst.

God kundeservice, kvalitetsvarer og rimelige priser.

Jeg har tit handlet i BWS (ca. 30 gange vel), og de har den bedste kundeservice jeg nogensinde har oplevet i en elektronik-forretning.

Jeg har aldrig fået nogle defekte varer dernede, og de bruger gerne 15 min. på at hjælpe dig hvis du har spørgsmål.

Jeg har en ven der købte en mininotebook hos dem, og der var lidt knas med den (programmer der frøs o.s.v.).
Han tog den med ned i butikken, og de konkluderede at den manglede en bios-opdatering. Dette ordnede de på 10 min. helt gratis.

Min ven købte også for nylig et kabinet hos dem, og vi havde problemer med at starte computeren da vi havde samlet den. Vi tog den med ned i BWS for at høre om de kunne hjælpe os, og de konstaterede at vi havde glemt at montere afstandsskruer mellem bundkort og kabinettet (ja jeg ved det er en begynderfejl, men vi var trætte den dag), og de forærede os nogle afstandsskruer der passede helt gratis.

Eneste minus ved dem er: Deres fysiske butik er meget lille, og deres hjemmeside bliver ikke opdateret særlig meget.
Men man kan bare skrive dem en mail med spørgsmål, hvis der er noget siden ikke fortæller, så svarer de i løbet af meget kort tid.

Så alt i alt: 5/5

Is Bwsbutik your company?

Bwsbutik Details

BWS, en virksomhed i rivende udvikling, der indenfor kort tid vil åbne flere butikker i Jylland, i det vi tror på kundernes ønske om direkte kontakt.

Visit Bwsbutik