ByAnneMai.dk reviews

ByAnneMai.dk reviews

8.5

Har ikke modtaget tøjet inu

Da jeg ikke har modtaget det bestilte tøj. Om det er Byannemai eller post Danmark der er skyld i det, ved jeg ikke.
Kan jeg desværre kun give en stjerne.
Anny

ELENDIG

Har købt 2 stk. bluser og 1 cardigan - den ene bluse var desværre udsolgt - det er jo hvad der kan ske - men jeg skal åbenbart betale for den alligevel.................:-(
Er blevet trukket for den på min konto og det er komplet umuligt at komme i kontakt med "butikken". Telefonen bliver ikke taget og når det så lykkes at få telefonisk kontak,t er det åbenbart hendes søn eller datter man får kontakt med, for de fortæller at deres mor ikke er hjemme, da hun arbejder som handicaphjælper, kan ringe igen efter kl 21 eller hun vil ringe en opnår hun kommer hjem og der sker INTET
SUPER ELENDIG MØGBIKS

Ingen vare - penge sent retur - også alligevel en jakke

Fik ordrebekræftelse den 29/8 og pengene blev hævet den 30/8. Den 5/9 skriver jeg til ByAnneMai, at jeg endnu ikke har modtaget Regnjakke.
Den 6/9 får jeg en mail at jeg alligevel ikke får varen.
7/9 Vupti så kommer der alligevel en regnjakke

Oline P Grim

Min Ordre nr 1665 ordre dato er 25-11-2011
Varenr 4861-1-54 1stk kr 399,00
Den har jeg ikke fået selvom jeg har betalt desvære udsogt men jeg vil have tilbage pengene !

hilsen Oline

Perfekt :-)

Fik alle de varer jeg bestilte, og super hurtig levering ift. andre netbutikkers service...

Lynhurtig betjening og levering

Super udvalg, gode priser og fanastisk hurtig levering.

Jeg vil ikke handle der igen

Jeg bestilte to par bukser og kunne ikke forstå at jeg ikke hørte noget, efter en uge sendte jeg en mail og spurgte om mine varer var på vej. Jeg fik svar tilbage om at der havde været ferie, men at min bestilling ville blive afsendt dagen efter - jeg synes ferie burde fremgå af ordrebekræftigelsen.
Da varerne kom var det ene par af de bukser jeg bestilte udsolgt, i stedet var sendt et par i samme farve i en anden model og en størrelse mindre, med besked om at jeg bare ku returnere dem, hvis jeg ikke ville ha dem. Jeg ville ha foretrukket en opringning fra butikken så jeg slap for bøvlet med at sende et par bukser der er for små, og som jeg ikke vil ha, og heller ikke har bestilt, tilbage..

Det er både nemt og hurtigt at handle hos By AnneMai via nettet. De er superhurtige til at sende ens varer.

super god service

super god service og hurtig levering

Alt til højeste karakter !

Fine varer til rigtig rimelige priser og hurtig levering.

Lige det tøj jeg har manglet!

Jeg har længe haft svært ved at finde bukser der sidder pænt på mig. Købte 3 par hos ByAnneMai. De passer perfekt og så var prisen mere end rimelig. Jeg virkelig anbefale et besøg i butikken!.

Tilfreds....

Tilfreds ved tøjkøb ..... tilfreds med tilbagebetaling....

supergod service ,hurtig levering

bestilt varer her for første gang og er meget tilfreds med den hurtige levering og gode service- der følger retursedler med samt faktura , en god internet butik jeg bestemt kan anbefale andre at handle med.

Glimrende

Det gik hurtigt og nemt. Beskrivelsen af kjolen passede helt i overensstemmelse med hvordan den så ud.

Fantastisk og uovertruffen netbutik!

Fra man logger ind på hjemmesiden til man modtager varen kan man kun være fuldt tilfreds; jeg bruger nethandel meget, men har aldrig oplevet så godt et sted som ByAnneMai.
Siden er overskuelig, produkterne af virkelig god kvalitet med en stil som skiller sig ud og er supersmart, og alligevel fuldt ud anvendelig til både hverdag og fest. Priserne er acceptable, og der er altid gode ting at finde i outlet afdelingen. Varerne kommer hurtigt ( skønt!), og hver enkelt del er fint pakket ind i silkepapir, følgesedlen er pæn, overskuelig og meget kundevenlig.
Sommetider er man endda heldig at der følger en lille sød opmærksomhed med i forsendelsen :)
Der er virkelig kælet for enhver detalje, og det er en ren fornøjelse at handle her!
Virkelig smart tøj med lækre detaljer til piger med former uden at man på nogen måde at virke "konet" i sin påklædning.
Og det allerbedste er at de forhandler det forrygende mærke VETO, som ellers kan være svært at finde :)
Jeg blev stamkunde her efter blot et køb, og anbefaler det på det varmeste til andre.
Hilsen Sanne :)

Fabelagtig

Jeg syntes din netshop er nem og overskuelig, god service hurtig betjening og venlig når/hvis jeg ringer og har noget at spørge om. Jeg vil helt sikkert handle hos dig igen og anbefale dig til andre.

Rigtig god service

Det var en rigtig god handel. Og en service som ligger langt ud over hvad jeg er vandt til!

professionel net-forretning

Jeg bestilte 2 ting fra byannemai.dk, modtog dem et par dage senere og slet ingen problemer, det kan man da kalde et professionelt koncept som jeg helt sikkert vil benytte mig af i fremtiden.

Fin, Fin betjening & rigtig god kvalitet.

Som tidligere er min oplevelse med at handle online med ByAnneMai rigtig fin og kvaliteten på en tunika og det par leggings jeg købte i top. Tunikaen blev leveret en størrelse mindre end bestilt da den var i restordre - men med besked om at denne kunne returneres frit - godt for mig for den passede perfekt - en større størrelse ville have været for stor. Er meget tilfreds med ByAnnemai, med kvaliteten på tøjet, udvalget og priserne plus på betjeningen og de venlige hilsner der følger med. Tak for endnu en fin handel.

hurtig betjening- flot bluse

Jeg vil meget gerne handle hos jer en anden gang.

ByAnneMai.dk Details

Velkommen