Bydehn reviews

Bydehn reviews

9.5

Super kundeservice

Jeg endte med ikke at købe noget i den her omgang, men jeg vender bestemt tilbage til Bydehn. Jeg har fået en overordentlig venlig, brugbar og hurtig svarservice i forhold til de spørgsmål, jeg havde.

Halv pris

Her lige fået et par ilse Jacobsen gummistølver til halv pris. Super :-)

Super oplevelse ved køb hos bydehn.
personlig håndskrevet hilsen ved modtaget ordre og flot indpakning - kvalitetsvare :-)
hurtig og gratis levering.

Brugervenlighed og service i topklasse

Fantastisk sortiment, og en brugervenlig webshop. Kundeservice der er let at træffe og gratis fragt der kun er til at råbe hurra for!

Kan anbefales

Super lækkert tøj og en meget enkelt og overskuelig hjemmeside. servicen er god og der er hurtig levering.
Jeg kan helt klar anbefale andre at handle hos bydehn.

Lækkert!!!

Super fedt tøj og overskuelig hjemmeside, samt hurtig levering. Helt klart en side jeg vil anbefale til veninderne.

Super lækkert tøj!

Lækkert tøj og rigtig god service.

SUPER

Super hjemmeside der er enkel og lige til :O)

Fantastisk

Super god hjemmeside. Let og enkelt at handle, mine vare levede fuldt op til mine forvetninger, hurtigt levering (dagen efter).
Kan klart anbefales :D

For godt til at være sandt!

Da jeg først kom ind på ByDehn.com blev jeg straks fortryllet af sidens enkle og flotte look. Lækre mærker og stort udvalg. Flotte og overskuelige billede. Gode guides til størrelser. Gratis og hurtig fragt -Så kan det vist ikke blive bedre!!!

Fantastisk kundeservice

At handle hos byDehn er en sand fornøjelse med den gode kundeservice. Varesortimentet er rigtig fint og der er hurtig levering. Jeg kan helt klart anbefale andre at handle hos byDehn.com.

Super fin hjemmeside!

Kan helt klart anbefales hvis man er til hurtig levering og lækkert tøj!

Perfekt- dagen efter kom mit tøj

Jeg kan klart anbefalde Bydehn til alle og enhver. Jeg har fået den bedste oplevelse ved at handle hos Bydehn. Top kundeservice, jeg var lidt i tvivl om min størrelse men blev vejledt til hvilken størrelse der ville passe mig. Tak for en nem og hurtig handel. Jeg kommer helt sikkert igen!!

Bravissimo

Kan varmt anbefale det til folk der også syntes at stemningen i en butik er vigtig når man shopper for her er den, lige som kvaliteten på tøjet, i top! Stort STORT 5 tal fra mig ;)

Dag til dag levering sikret gaven til min mor

Jeg kan på det varmeste anbefale Bydehn. Dagen inden min mors fødselsdag bestilte jeg hendes gave og fik det næste dag. Super service og hurtig telefonkontakt.
-og så er det rart med en webshop der holder hvad de lover :)

Super online shop

Har kun positive ord herfra - hurtig levering, fedt udvalg og gode tilbud... Især jeres kampagne på Ilse Jacobsen regnfrakkerne !

Fantastisk service :)

Lækkert tøj, gode priser og fantastisk service - Så simpelt er det :)

Super!

Gode tilbud, hurtig levering og super service. Oven i købet med en håndskrevet hilsen :) der handler jeg helt sikkert igen.

bydehn.dk Details

Visit Bydehn