Byensbedstebabysitter reviews

Byensbedstebabysitter reviews

4.8

Formidele kontakt

De 2 børn jeg passer i dag, fik jeg kontakt med gennem byens bedst babysitter juli 2011, så for mig og moren har det fungeret.

Opdateres ikke

Siden er forældet og de profiler der er som er udløbet slettes ikke hvilket er til stor gene både for forældre og de babysittere der ikke længere er aktive. Under al kritik.

Svindel og humbug!

Betalte for medlemskab den 2. februar. Har endnu ikke fået noget login selvom jeg har sendt en rykker pr mail for over en uge siden.

Dette firma er svindel og humbug.

føler mig snydt.

Jeg var inde på Byensbedstebabysitter.
Søgte i det område vi bor i.
Dem vi søgte på havde oprettet deres profiler for mellem 2 og 3 år siden
Hvad er meningen med at have mulighed for at købe adgang til folk der ikke er aktive.
Og hvorfor er det man kræver penge for at se profiler, når dem der styrer siden ikke virker som om de holder deres profiler ajour.
lad for gud skyld vær med at betale til denne side.
Slå en seddel op i Netto eller på det lokale gymnasie. det her er spild af penge og tid. Hold jer væk

ingen aktuelle profieler!

Dette website er svindel! Jeg har ringet til foreskellige piger. En af dem har sagt mig at hendes profil er allerede meget langt pa website (2 ar), men kan ikke slette dem.

Forkert login og ingen svarer

Vi betalte pengene for login, men det virkede ikke det login vi fik. Alle efterfølgende henvendelser til firmaet har været forgæves, ingen svarer.
Byensbedstebabysitter

Reply from Byensbedstebabysitter

Hej Mike.

Der har i en periode i oktober 2011 været problemer med databasen på sitet.
Det er naturligvis ikke dit problem som kunde, men det er desværre sket.

Min procedure for sådan en fejl er at refundere indbetalingen, hvilket vil være sket på nuværende tidspunkt.

Jeg beklager naturligvis de gener du har oplevet.

Carsten

Byensbedstebabysitter Details

ByensBedsteBabysitter.dk sikrer dig en sød babysitter. Find selv en barnepige i nærhenden eller lad Vivi hjælpe.

Visit Byensbedstebabysitter