Byensburger reviews

Byensburger reviews

4.6

Beskidt buisness

sidst jeg bestile fik jeg min pulled pork, men fik ikke mine pommes frites med...
Denne gang kunne deres udbringer ikke veksle, han havde ingen penge med, så blev lige snydt med en 10ér... Jeg skrev også i kommentar feltet at jeg havde tomat-allergi, men der var stadig tomat i burgeren, de er bare til grin!! Køber fandme ikke der mere

Okay når det var til halv pris

Jeg havde købt 2 sweetdeals på brunch så man fik den til 50% af prisen. Til prisen synes jeg at det var en udemærket brunch, og de havde okay smilende personale, men ikke særligt godt styr på deres bordbestillinger, heldigvis fik jeg det bedste bord.
Skulle jeg have betalt 100 kr pr. person ville jeg have synes at det var 50 kr for meget, så godt var det heller ikke. Men rigtig godt brød fra lagkagehuset.

Firmaets navn afspejler på ingen måde kvaliteten af produktet!

Jeg sidder i øjeblikket tilbage med en følelse af, at være blevet snydt, samtidigt med at have oplevet et af mine lavpunkter i gastronomiske oplevelser..

Nogle kollegaer og jeg havde bestilt mad fra Byens Burger, idet vi ikke havde fået vores madpakker med. Vores jobfunktion afkræver, at vi ikke kan transportere os selv efter vores aftensmad, hvorfor vi i aften måtte lade den komme til os.
Vi bestilte vores mad, så det jf. den estimerede tid (opgivet af Byens Burger), kunne passe med vores aftenspause. De sagde en time. Først efter ca. to timer stod vi med den bestilte mad, der efterhånden var noget afkølet.
En noget tam omgang! Ja faktisk noget af det dårligste mad, jeg hidtil har fået.. Afkølet, tørt og intetsigende.

Oveni måtte vi i forbindelse med afleveringen, blev vi bedt om at efterregulere den allerede betalte pris på det samlede måltid, da deres online menukort ikke stemte overens med de priser, der eksisterer i restauranten.
Det er sløs og uprofessionelt, og formegentlig heller ikke helt lovligt...!

Skal Byens Burger ændre mit indtryk fra dagens oplevelse, kræver det et gevaldigt løft på kundeplejefronten samt højnelse af den madkvalitetsmæssige oplevelse. De skal i den grad have arbejdshandskerne på, hvis det skal lykkes!

Kunne jeg have efterladt karakteren uden stjerner, havde jeg gjort det! Det er for mig en ganske pinlig opførsel.

Kanon god oplevelse

Havde bestilt bord, og blev mødt af en smilende servitrice. Menukortet blev studeret, og bestillingen afgivet. Der gik mindre end et kvarter, og alle 4 menuer blev serveret med et smil, og ALT var som vi havde bestilt. Maden levede 100% op til hvad de havde lovet i menu-kortet. Alt i alt en perfekt oplevelse... Og så var der tilmed rigeligt til at blive mæt af. 5 stjerner herfra til en fantastisk oplevelse. ...her kunne flere spisesteder i Aarhus lære noget!!

Betjening på en onsdag!

Ubehøvlet betjening, som var mere opmærksom på sin telefon!
Normalt et sted som er kendt for kvalitet, men ak nej!!

Det ER ikke fem flade øre værd

Jeg skulle lige prøve 2. gang for at få slået fast om 1. gang var en svipser.
Men ak nej, sikke en oplevelse. Burgerbollen er simpelthen så tør at det smuldrer og den smager af absolut intet. De serverer burgeren i en lomme så alt fyldet når at falde ned i bunden og du skal bruge overdrevet mange servietter pga dressingen, der er brugt alt for meget af. Jeg kan ikke finde ét positivt ord om burgeren på Byensburger v. banegården i Aarhus. Vil hellere stå i kø på McD og det siger ikke så lidt, efter min mening.

Får ikke hvad man bestiller

Godt nok, er det en ting at deres mad ikke er specielt godt derinde. En anden ting er, at når man bestiller en Miranda, og så får en Fanta i stedet for at de ringer og siger at de ikke har nogen. Det er fandeme flabet. Specielt fordi de forventer, at det egentlig er ok. Enten ændre det på Just-eat eller også sig det for helvede noget.

Jeg sidder og ser på den salat lige pt.. Brunt? o.O really? Ikke noget frisk?

Dårlige råvare, forkert mad og ok service

Jeg var nede og købe to pizzaer der roder de råber og skriger så det næsten ikke er til at holde ud når det så er sag fik vi en forkert pizza og da vi kom hjem med dem smagte de så dårligt at vi ikke ville spise dem det er ikke fordi vi er kræsne og har aldrig oplevet at en pizza er då dårlig at jeg ikke gider spise den jeg vil aldrig spise noget fra byens burger igen og så kunne de godt gøre noget mere ud af rengøringen.

Servicen på banegården er i top, men maden er i bund

Servicen er egentlig ok, og de er altid venlige i deres filial ved Banegården. Dog har jeg kun oplevet dårlig mad derfra. Deres grillkylling var ok, men både deres Pulled Pork og deres pizzaer er virkelig ringe. Pizzaen er helt blød i bunden, og ingredienserne er af dårlig kvalitet. Deres Pulled Pork burger var så dårlig at jeg næsten brækkede mig af den. Kvaliteten af kødet var ringe, og alt for krydret i noget jeg tror var kanel. Resten af burgeren var heller ikke en fed oplevelse da brødet var helt tørt og koldt.

Verdens dårligste service - og ingen undskyldning eller kompensation efterfølgende.

Da jeg først går igang med at bestille maden gennem just-eat.dk, er ventetiden angivet til 30 min; men da bestillingen går igennem er det rykket til 45 min, ligesom der er en angivelse, at hvis bestillingen ikke kan nåes, indenfor det angivne tidspunkt, vil jeg modtage en mail el opringning.
Intet sker, så jeg tropper op for at afhente - men får at vide, at bestillingen ikke er færdig - så jeg må vente. En pige forsøger at fremskynde min ordre, da jeg jo står og venter - men nej, det må hun ikke. Så jeg venter endnu mere. Og imens jeg står og venter, må jeg opleve, at folk, der kommer ind fra gaden, får deres mad FØR jeg, som har bestilt i god tid! - Så jeg står faktisk og bliver mere og mere irriteret, og gør opmærksom på dette, men får blot at vide: "Jamen, de har jo ikke bestilt"!!!! Som om, at det skulle godtgøre, at jeg skal står og vente endnu længere!!!
Efter 1 time og 15 minutter (dvs. en 150% forsinkelse!!!!) fik jeg endeligt maden - UDEN nogen som helst undskyldning af nogen art, og en total forundring over, at jeg var utilfreds!!!
- Ovenpå dette kunne man jo så have håbet på, at maden havde været perfekt eller bare god; men nej, brødet i burger'ne var brændt, og pommes frites manglede både salt og halvdelen af indholdet.
Så alt i alt jeg kan på INGEN måde anbefale stedet - ligesom det også er sidste gang, jeg sætter mine ben dér (på trods af at det tidligere har været mit foretrukne burgersted).

Ingen mad og ingen svar

Bestilte mad lidt over 18.00. Fik en mail om at maden ville blive leveret hurtigst muligt. Prøvede efter en time at komme igennem via telefon. Det krævede et par forsøg men kom lang om længe igennem. I den anden ende blev der sagt Byens Burger... Et øjeblik.... Et øjeblik var 6 minutter hvor mant hørte alt hvs der foregik i butikken, bla. En ventende kunde der fik at vide at det tog 20 min at få hans bestilling. Fedt nok når man har ventet over en time på udbringning. Efter 6 min blev røret lagt på. Efter 1 1/2 prøvede jeg igen og det samme skete. Efter nogle forsøg kom jeg igennem, kun for at røret blev lagt i den anden ende og jeg kunne følge med i hvad der skete. Denne gang tog det dog kun 5 min før der blev lagt på. Efter to timer prøvede jeg igen, men der var bare konstant optaget. Prøvede Just Eat og klagede over behandlingen, men da de heller ikke kunne komme igennem kunne bestillingen ikke anulleres. Vi havde heldigvid valgt betaling ved levering, så vi kørte ud og fandt noget andet. Efter 2 1/2 time dukkede maden så op. Vi var ikke hjemme så det stakkels bud gik forgæves. Han ringede ( i øveigt via et udenlandsk mobilnummer - meget mærkeligt) og jeg måtte bare sige at vi ikke var hjemme og maden ikke længere var aktuel.
Buddet var dog det mest positive ved denne oplevelse, han forklarede de havde meget travlt og han beklagede meget.
Måske de burde ansætte ham som kundeservicemedarbejder.

Jeg hader at spilde både min og andres tid, men efter 47 opkald til Byens Burget uden svar så må det være deres eget problem at de kører forgæves.

Sindssyg dårlig oplevelse med Byens Burger og jeg handler vist ikke der igen forløbigt......

snydder folk

vi havde bestilt mad på byens burger, da jeg ringede efter en halv time forsinket de undskyldte og vil sende en pose chips og en cola men jeg fik det aldrig derfor får de to stjerner

Frygtelig lang ventetid

Mine 3 venner og jeg bestilte fra byens burger i Århus, og vi fik at vide vores mad ville komme indenfor 20 min., men vi ventede i en halv time, og ringede og de sagde den var på vej. En time efter havde vi heller ikke fået maden, og vi ringede igen. Vi ringede i alt 6 gange og vores mad blev 3 timer forsinket og hende i telefonen var en strid mokke. Vi fik efter de 3 timer og 7 min. endelig vores mad, men skulle betale fuld pris. Der bestiller vi ALDRIG igen.

Byens bedste burger

Byens Burger laver efter min mening byens bedste burgere. Det er mit foretrukne spisested når jeg skal bestille fastfood.

byensburger.dk Details

Visit Byensburger