Byflou.com - Online Fashion reviews

Byflou.com - Online Fashion reviews

9.7

Meget tilfreds.

Jeg har bestilt en kjole hos By Flou. Kendte ikke siden, men fik en meget positiv oplevelse - Dog var transporten ret dyr. Jeg fik min vare meget hurtig og i fin indpakning. Kommunikation fra By Flou var rigtig god. Kjolen var ret billig, de forstår hvad udsalg er. Det er ikke sidste gang jeg vil købe på denne side.

Jakke fra Malene Birger

Flot vare - flot indpakning og rigtig god service

Hurtigt og nemt

Har netop handlet hos Byflou.dk. Jeg modtog pakken dagen efter jeg bestilte. Super flot pakket ind.Kan klart anbefale andre at handle hos Byflou.dk

Super service - hurtig forsendelse - Kundeservice i top

Købte en Malene Birger skjorte på udsalg, men skjorten klædte mig ikke og jeg sendte den derfor retur. Den vedlagte returlabel gjorde det meget nemt for mig at returnere, og jeg modtog en mail fra Byflou.com dagen efter om at min returvare var modtaget. Rigtig god kundeservice og jeg vil helt klart handle hos Byflou.com igen.

Bedst ,bedst,bedst

bedst bland 14 forskelligt som jeg har prøvet.

Anbefaling herfra!

Kan varmt anbefale at handle hos Byflou!

Super hurtig levering lækker indpakning...

Super flot indpakning

Jeg har handlet flere gange på Byflou, og jeg glæder mig hver gang til pakken kommer. Den er altid elegant indpakket...og så er der hurtig levering :o)

Den bedste hjemme side jeg handler i ...

Jeg handler meget på nettet, og generelt synes jeg service er ok hos alle. Men Byflou kan mere end de andre. Deres produkter er top kvalitet, jeg har aldrig nogen sinde haft problemer med service, det jeg har købt ... Mine pakker er altid kommet til tiden, de har aldrig lavet et fejl med størrelserne, at det jeg har bestilt eller noget andet.
Faktisk handler jeg tit også hos Desingers Remix hjemmeside, og jeg kan ikke sige det samme om dem. De har to gange på sammen måned solgt noget til mig, som de ikke havde på lageret mere. Og jeg havde ikke fundet ud af det, hvis jeg ikke havde ringet for at spørge om, hvor mine produkter var ... :( det er meget trist, fordi deres tøj, bælter og tasker. er super smart :)!

Så jeg har kun ros til Byflou indtil nu !!!
Kh,
Nat. :)
Byflou.dk

Reply from Byflou.dk

Hej Nat. Og mange tak for alle de fine rosende ord du har skrevet om os. Vi gør alt hvad vi kan for at gøre købeoplevelsen så god som muligt.

Alt er tip top

Nem og overskuelig hjemmeside, der gør det nemt at se den vare man er interesseret i. Hurtig levering, og fantastisk med indpakning i silkepapir og fin sort æske - det giver virkelig den ekstra gode oplevelse - det er bestemt ikke sidste gang, jeg har købet tøj på byflou.dk

Flot udvalg og hurtig levering

Byflou.com har altid haft et stort og flot udvalg. Dejligt!! Leveringen sker hurtigt og uden problemer.

Hurtigt, troværdigt og nemt - god kvalitet

Bestillingen gik nemt - pakken ankom efter et par dage i flot indpakning :) Det er ikke sidste gang jeg handler hos Byflou.com.

Mvh. Mia

Super flot leveret

Flot indpakning - men lidt forvirrende levering...

Byflou sendte pakken helt planmæssigt + en mail til mig om afsendelsen, men jeg gik og ventede på en besked om, at pakken var ankommet til posthuset. Det viste sig, at jeg kunne hente pakken kun med mit sygesikringskort. Det vidste jeg ikke...
Byflou.dk

Reply from Byflou.dk

Hej Camilla.

Tak for dine flotte ord om vores indpakning. Jeg beklager at du ikke fik besked om at din pakke var ankommet til posthuset. Desværre oplever vi ind i mellem problemer med at Post Danmark får formidlet dette korrekt. Vi henover de seneste par måneder testet deres SMS advicering, og det ser ud til at virke rigtig godt, så fremover hvis du handler hos os, skulle du gerne få en SMS med pakkenummer mm. :)

God service, troværdige billeder, lækker indpakning!

Jeg bestilte et par sko som dog skulle byttes til en anden størrelse. Ingen problemer med at få byttet skoene overhovedet. Derudover kan jeg fortælle at skoenes udseende og kvalitet lever op til det indtryk jeg fik af dem på hjemmesiden. Hvis jeg skal komme med nogen konstruktiv kritik ville det være at udvalget godt kunne være større.

Super positivt

Altid hurtig levering, god service og lækre styles samt flot indpakning.

Ekstremt tilfreds kunde

Jeg købte en dyr kjole fra By Malene Birger. Jeg foretog handlen onsdag eftermiddag og modtog allerede kjolen torsdag. Den lå i den lækreste sorte æske, med sort silkepapir og kvittering og fakture i en stor sort konvolut - alt i alt en super lækker indpakning. Kjolen passede dog ikke og jeg sendte den derfor retur. 2 dage efter modtager jeg en mail hvori der står at beløbet for kjolen vil blive krediteret og indsat på min konto. Pengene var indsat allerede samme dag! Jeg har kun ros at give og har hele vejen igennem denne handel, følt mig tryg :)

Wauw!!

Jeg bestilte om søndagen en lækker jakke fra Modström, tirsdag havde jeg allerede min super flot og eksklusivt indpakkede vare;-)!
Jeg kan på det varmeste anbefale byflou til alle og vil til hver en tid handle der igen;0)!

Camilla Søfelt.

Fantastisk

Det er et rigtig godt firma har ikke oplevet et bedre end jeres firma alt var på plads og som det skulle være fortsæt med det..:-)

Gode tilbud og rask levering!!

Alt fungerte etter forventning og kan varmt anbefales. Gode mærker helt etter min smak!

Byflou.dk kundeservice

Vi elsker e-handel og god kundeservice

Med et stærkt brand portfolio hos Byflou, bestræber vi os på at levere den bedste online shopping oplevelse for alle vores kunder.

• Mega hurtig levering
  • Gratis returfragt på nye varer
  • Fri fragt på ordre over 950,-
  • Nem returnering ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​