Bygma reviews

Bygma reviews

5.0

Det væreste sted at handle

Ingen service, lang kø, selvom der er mange, men de taler i telefon eller med hinanden. Ingen priser på vare, de dyreste lister jeg har set. (ca. 26 kr. pr. meter for fyrtræsliste ubehandlet. Man render rundt og leder efter vare, og selvom du finder en medarbejdere, så er der ingen vilje til at hjælpe dig. Jeg handler aldrig mere i nogen Bygma, oplevet nøjagtig det samme de sidste 2 gange jeg har prøvet at handle i Bygma. Hold jer langt væk.

Godt sortiment, rimelige priser, hurtig levering og god service.

Købte lidt beslag og skruer, og havde ingen problemer med at finde hvad jeg skulle bruge, og priserne var rimelige.
Sendte bestillingen onsdag aften og modtog varerne fredag formiddag, hvilket ikke kan gøres stort bedre, og fredag over middag fandt jeg ud af at der havde manglet 4 krogesæt i ordren der kom med Postdanmark, idet der kom en fragtmand med de 4 krogesæt. Meget fin service og bedre end man kunne have forventet.
Næste gang jeg står og mangler lidt isenkram fra et byggemarked og ikke har tid at spilde på at finde det i det lokale byggemarked så er jeg ikke i tvivl om hvor jeg kigger først, og i det hele taget er Bygma kæden kommet klart ind på min lystavle efter denne positive oplevelse.

Imødekommende og kompetent rådgivning

Jeg fik super god rådgivning i forbindelse med køb af maling til renovering af soveværelse, og har sidenhen kun handlet der. Altid super service!

Skremmende dårlig behandling

Svært uforskammelig og arrogant oppførsel. Dårlig kundeservice og dyre priser!
Aldri mere!

Sure, provokerende medarbejdere.

Var i Bygma Padborg, for at lede efter en bestemt møtrik til et skab.

Havde ledt butikken igennem, og gik til kassen for at spørge efter hjælp.
Det var en sur kvinde som sad ved kassen, hun var ved at sy hendes jakke?
Det skulle åbenbart ikke forstyrre hende, at jeg stod og ventede. Så jeg venter og venter.
Hun bliver færdig og jeg får spurgt efter en møtrik til et skab, hun nærmest råber af mig, at det ikke er en møbelbutik jeg er inde i, på trods at de sælger badeværelses skabe.

Chokeret vender jeg mig om og forlader bygma, og kommer aldrig igen. Magen til sur kvinde skal man lede længe efter.

Hold jer væk fra Bygma i Padborg.

Jeg kørte over grænsen til tyske Otto duborg byggecenter. En yderst høflig dansk talende ekspedient, fandt på få minutter frem til en møtrik, magen til den jeg manglede. Super god service her.

Skræmmende opførsel overfor gode kunder

En af vores virksomheder har i dag stoppet al handel med kæden "Bygma" øjeblikkeligt, på grund af kædens ydmygende og elendige opførsel og service overfor sine gode kunder.
Man skulle tro at en butik som Bygma ville beklage osv., men nej - hos Bygma evner man ikke engang at svare på noget så simpelt som en mail.

Jeg vil ikke anbefale nogen som helst at handle i denne butik, og jeg beklager at vi, for at støtte det lokale erhvervsliv, i flere år har handlet flittigt med Bygma - til dyrere priser end vi kunne have fået andre steder.

Det skal siges at vi aldrig har været andet end tilfredse med serviceniveauet fra personalet i de lokale butikker vi har handlet hos - nej det er i ledelsen den er gal...helt gal :(

brug kun afdelingen i Støvring hvis I har for mange penge

Bygma i Støvring er ALT for dyre. Bl.a en sæk alm cement er 20 kr. dyrere en hvor jeg normalt handler og et afløbsrør til en køkkenvask var 90 kr. dyrere. Jeg handlede kun der fordi hvor jeg plejer at handle kunne jeg ikke nå hen til før lukketid

Rimeligt udvalg til gode priser

De har et rimeligt varesortiment og så er de faktisk ikke så dyre. De er langt billigere end de andre store byggemarkedskæder (Bauhaus, Silvan og Stark).
Er også meget tilfreds med udlejningsprisen på deres maskiner.
Det der trækker ned er, at de som regel ikke har noget peronale til at gå rundt inde i butikkerne, som man kan spørge til råds. Der skal man op til kassen for at spørge og ved de det ikke, så skal der ringes efter nogen som ved det. Men det personale der er (i hvert fald i min lokale Bygma), de er rigtig flinke.

Uhørt venlig betjening

Kan varmt anbefale deres afdeling på Amager. Sidst blev jeg uopfordret kontaktet af 3 medarbejdere, der var meget hjælpsomme.

Særdeles venlige og hjælpsomme i Aalborg afdelingen

Har lige været i Aalborg afdelingen af Bygma.
Her mødte jeg hele vejen rundt venligt og hjælpsomt personale - både under bestilling, betaling og udlevering.
Det er er hel anden oplevelse end visse andre lignende butikker i byen.
Her gør det ikke noget man ikke er håndværker. Man bliver godt behandlet alligevel.
Jeg vil helt klart gøre alle mine fremtidige håndværker indkøb her - selv om jeg skal flexe en time for at nå det før de lukker kl 16.
PS. Jeg gav også min ros videre til damen ved kassen.

Bygma i 6780 Skærbæk

BYGMA i 6780 Skærbæk har bare noget helt unikt når det kommer til service og kundebetjening. Det er meget sjældent man møder et så veloplagt personale, der båbe fagligt og personligt kan det der. Altid god vejledning og hjælp at hente, og med en Konto i BYGMA sparer man 10 %, og så er der også rabat på levering.
Betjeningen i Trælasten er helt fantastisk, og man må bare tage hatten af og sige: "Det er godt gået!"
Hurtig levering og kyndig vejledning.

UNDGÅ.....! Bygma Herlev!!

Jeg har i mange tilfredse år handlet med Bygma Haslev og fået god service og handlet for mange mange 1000 kr.

Så flyttede jeg til København og måtte rykke mine handler over til Bygma Herlev da det lå tættest.

Aldrig er jeg blevet mødt med sådan en dårlig service og arrogance, primært af en medarbejder ved navn Dennis.

Det tog 2 uger for dem at slå nogle ting retur i stedet for at indskrive de penge jeg betalte kontant nede i butikken, sådan at de nu holder på jeg skylder dem 3000 kr., som jeg helt sikkert ikke gør, da jeg udmærket selv kan holde regnskab.
Den ansatte jeg handlede med er selvfølgelig nu fyret, og de holder stadig på min gæld.
Min kapsav var desværre gået i stykker og jeg havde intet andet valg end at aflevere den, da jeg havde arbejde der skulle udføres og garantien stadig galt.
Bygma sender den til reparation men ringer og siger den intet fejler, selvom de lige havde stået nede i butikken og givet mig ret i der var slør i spændbolten. Samtidig havde de så også tabt den så den var trykket i den ene side.
Jeg kræver de sender den afsted igen da de stadig giver mig ret i sløret, men med samme konklusion fra deres reparatør.
Og nu vil de slet ikke give mig nogen form for ombytning eller reparation og dømmer sagen afsluttet, uden minkapsav er blevet repareret hverken fra det ene eller det andet!

HVAD SKER DER BYGMA HERLEV. Jeg er rasende.
Jeg rykker klart over i XL efter dette og min onkel totalentreprise skal jeg da også have reddet fra den helvedes butik.

Ked af det skal gå ud over selve Bygma koncernen at de har sådan nogle aber ansat.

Bygma, Kolding, Mosevej

Opdatering: 03-05-2013, igen samme oplevelse, seriøse, fagligt kompetente personaler der ikke er bange for lige at gå en meter mere eller bruge et minut mere - en top oplevelse, igen.

Hvor er det oplivende at møde en veloplagt, velorinteret, faglig kompetent, aktivt lyttende, rigtigt service og salgs indstillet ekspedient, i en hverdag hvor man ellers mødes af salg & service blinde tyveårige bimboer.
Mange plusser for denne oplevelse.

har alt

skulle bruge luft på dåse til kamera og div elektronik og det har de sagu også ,har brugt bygma i hillerød gennem 12 år altid et smil og gode handler

Super service, gode priser, bygma Agerbæk

Har total renoveret huset, har købt næsten alt igennem bygma Agerbæk.

Altid professionel service, bliver mødt med et smil og ikke mindst god rådgivning.

//Thomas

Afdeling i Jelling med super service

Her er der service for alle pengene
Levere til tiden
Fair priser
Stort udvalg

Kan varmt anbefale bygma Jelling

Ok Betjæning og altid til at handle med..

Har stort set købt mit hus i Bygma, har fået en god rabat på min konto og har altid kunne handle individuelt for hver vare, så jeg følte at jeg fink en god rabat. Gode butikker og check på tingene. Kan kun anbefales..

Ligger tæt ved mit hjem.

De har det meste jeg behøver, i god kvalitet, som man selvfølgelig betaler for.

Bygma - hasselager

Fantisk service og villighed til at optimere prisen for netop mit projekt. Jeg ligger mine fremtidige "gør det selv" handler her ...

Bygmaonline.dk Details

Online byggemarked & trælast på nettet. Køb alt indenfor byggematerialer. Bygmaonline.dk har sine rødder i Byggemarkeds- og trælastbranchen og er en del af Bygma Gruppen.

Visit Bygma

We live here: Nørrevænget 11