Bygmaonline.dk reviews

Bygmaonline.dk reviews

8.8

Hurtigt og effektivt

Jeg finder det ekstremt bekvemt at kunne sidde hjemme ved computeren og finde de alle byggematerialer jeg har brug for. Det sparer mig en masse tid og frustrationer ved at flakse rundt i et byggemarked for at finde de rette ting.

Bygmaonline.dk viste sig at være de billigste til at levere de materialer, jeg skulle bruge (stolper m.m. til hegn). Det er altid spændende at se den samlede pris med fragt, når man handler online. Her vandt bygmaonline.dk bland de fem online byggemarkeder, jeg kiggede på (2-300 kroner billigere end den næstbilligste ud af en pris på 2600 kr).

Som en bonus var leveringen rigtig hurtig. Jeg bestilte materialerne torsdag formiddag og fredag morgen klokken otte stod fragtmanden i indkørslen med tingene.

Det er sgu da bare i orden!

Bygmaonline er verdens hurtigste.... med superb service!

Jeg bestilte varer søndag og fik mail mandag morgen kl 06.37 med tracking nr, jeg siger bare: Kan det afsendes hurtigere !
Da posten ikke kunne finde ud af at sætte det ved hoveddøren, hvem ringe så og får dem til at komme ud igen: BygmaOnline ! FLOT !

Ikke de billigste, men fint udvalg og superhurtig levering

Jeg har ikke de bedste erfaringer med byggemarkeds e-handel, der ofte er lidt omstændelige og ikke særligt hurtige, men her fungerede alt som det skulle.
Jeg kigger nok på webshoppen næste gang jeg ikke orker at tage i det lokale byggemarked. hvor betjening og hjælp til at finde varerne er lidt af en prøvelse i modsætning til denne e-shop hvor man kan selv og i ro og mag.

Langt hurtigere levering end de skrev

På hjemmesiden stod at der var tre ugers leveringstid på den vare jeg købte. Det viste sig ikke at holde, varen var hos mig efter ca. en uge, så det var en positiv overraskelse.

Hurtigt og billigt

Bestile 2000L lecanødder søndag aften. De stod foran min dør tirsdag formiddag. Prisen var endda den billigste jeg kunne finde. Intet at klage over.

Langsom levering

Hejsa
Jeg bestilte varen fredag den 31.05.2013 om eftermiddagen - ca. kl. 14.00. Mandag den 03.06.2013 ringede jeg til Bygma Silkeborg for at sikre mig at det jeg nu havde bestilt fredag nåede at komme hjem til mig inden onsdag den 05.06.2013 da det var en fars dags gave. Manden jeg talte med sagde at han kunne se det blev sendt fra butikken mandag hvor jeg ringede så det skulle nok nå at komme til tiden. Jeg ventede og ventede - men der kom ingenting - først torsdag den 07.06.2013 dukkede pakken op. Jeg stod med en meget skuffet far og to piger som var utrolig kede af at de ikke havde en gave til deres far på selve dagen. Det syntes jeg er dårligt. Da pakken så kom viste det sig at noget af det som var sendt med ikke fungerede så nu skal vi ovenikøbet have det byttet også. Det er i hvert tilfælde sidste gang jeg køber noget på bygmaonline.dk

Super service - kan kun anbefales

Jeg bestilte mine varer onsdag efter middag, fik besked næste morgen om at min ordre var ekspederet og fik alle varerne leveret fredag eftermiddag, så det kunne simpelthen ikke være bedre. At chaufføren så oven i købet var venlig, hjælpsom og imødekommende - på en fredag eftermiddag, var kun endnu en bonus.

Perfekt Service

Perfekt service , hurtig levering, rimelige priser og en god hjemmeside

ALT OK' - kan kun anbefales

Ringede til kundeservece og fik rigtig god hjælp. Bestilte og mine vare blev leveret til aftalt tid og afsat lige på den 'plet', hvor jeg ønskede det.
Det fungerede bare super godt fra start til slut.

Ikke så meget gøgl

Det fungerer bare. Bestilte søndag modtog tirsdag, så det kan jo ikke blive meget bedre.

En god oplevelse

Det gik helt uden problemer,bestilte søndag og fik det tirsdag. En rigtig god oplevelse.
Palle.

Fin servis

Varen kom inden for en uge efter bestilling, men fragtmanden satte ikke varen ved døren som han var blevet bedt om.

Nemt og hurtig levering.

Har handlet flere gange over nettet, med Bygmaonline.
Hver gang har jeg fået varerene leveret hurtig . Har aldrig haft grund til at klage over varene. Som har været fine.
Hvis chaufføren har været i tvivl om vej, har de ringet mig op. chaufførerne og Bygma, har leveret en yderst go service.
Jeg takker mange gange

Rigtig god betjening

De 4 stjerner er kun fordi de leverede forkerte vare, men efter en god telefon samtale
med kundeservice klare de nye vare samme dag.

Dårlig service upræcis levering

Fik leveret 5 paller Rockwool en uge for sent samt samt en del spærtræ og gulvplader havde en Palle isolering i overskud som jeg ville sende retur til kreditering men det kunne ikke lade sig gøre med mindre jeg selv ville fragte isoleringen til Ålborg i Nordjylland. Vi fik leveret varerne i fredensborg nordsjælland.

Nem bestilling - Levering som lovet

Dette var min første bestilling hos Bygmaonline. Alt gik som smurt og helt efter bogen mht. onlinekøb. Jeg bestilte sent mandag aften og torsdag eftermiddag var ordren leveret som lovet. (jf. "1-3 dages levering")

I ordren indgik bl.a.5 stk. trykimp. lægter (38x57mm) á 4,20m. Af dem var den ene forholdsvis skæv. Det kunne selvfølgelig godt have været bedre, men når man er oppe i den længde ved jeg, at jeg ville have brugt en time på at udvælge "næsten-snor-lige" lægter i en fysisk butik. I alt indgik der 18 stk. stolper/lægter/reglar i ordren. Udover den ene, var der ikke en finger at sætte på de nogle af de andre.
Alle de andre varer i ordren var også helt i top.

Jeg vil helt sikkert benytte Bygmaonline næste gang også :-)

Hurtige

Hurtig levering det er lige hvad vi har brug for.
Men Faktureringen er den ikke lidt langsom?

Vi stod og manglede en gave, og var lidt sent ude, vi bestilte hos bygmaonline.dk
og 36 timer efter havde vi den perfekte gave.

Nem bestilling, hurtigt levering.

Alt ok, nem bestilling og hurtigt levering. Eneste minus er at man får det der er, dvs, stolper der krummer, terrassebrædder med manglende kanter osv. Dog generelt ok kvalitet.

Bygmaonline.dk Details

Online byggemarked & trælast på nettet. Køb alt indenfor byggematerialer. Bygmaonline.dk har sine rødder i Byggemarkeds- og trælastbranchen og er en del af Bygma Gruppen.

Visit Bygmaonline.dk

We live here: Nørrevænget 11