BygMax reviews

BygMax reviews

9.1

Hurtig levering, god service

Bestilte mandag ved 10-tiden, 30 minutter efter var der bekræftelse om levering dagen efter, alt leveret pænt på til tiden. Dagen derpå opdagede jeg at der på fakturaen fremgik 3 EURO-paller som var auto-oprettet i forbindelse med bestillingen på web, men som ikke havde fundet anvendelse i forbindelse med leveringen, svarede på e-mailen om problemstillingen og 20 minutter efter lå der en kreditnota i indboks - det er da service :-)

Hurtig levering og effektiv ombytning

Købte et parti gulvbrædder en mandag aften og ordren blev effektivt leveret onsdag morgen, og helt i overensstemmelse med min instruktion . Det viste sig efterfølgende at jeg havde forkøbt mig i forhold til isoleringsmateriale og havde derfor behov for at returnere denne del 1 måned senere. Varen blev uden tøven ombyttet og der var en rigtig god kommunikation gennem 3-4 mails, hvor jeg fik fyldestgørende information/instruktion, så det kunne foregå smidigt når jeg henvendte mig ved det aftalte byggemarked. Helt igennem en god oplevelse !

Ok, lige indtil jeg fortrød købet

Købte en forkert vare ved en fejl, og benyttede mig af fortrydelsesretten.
Selve returneringen gik fint, men bygmax glemte at refundere fragten.

Opdatering: bygmax har været meget hurtige til også at refundere fragten. Meget fint.

Fin handel

Helt efter bogen.

Hurtigst, billigst og med et sjældent set serviceniveu!

Jeg vil gerne rose Bygmax for deres eminente service. Jeg skulle bestille nogle rør og fittings og de gjorde det muligt for mig at hente tingene i et byggemarked nær Esbjerg, og til deres billige priser! Jeg kontaktede dem fredag morgen og der var styr på detaljerne med det samme, Mail klaret over smartphone og betaling ligeså, nemt hurtigt og sikkert og medarbejderne svarer med det samme hver gang man ringer og skriver mails. Det er en fornøjelse!
Helt klart min favorit til E-handel, det bliver ikke bedre! Handler her i fremtiden, det er sikkert!!

God oplevelse - trods fejl

En fejl i leverancen blev beklaget og håndteret på en måde, man sjældent oplever. Og det med positivt fortegn. Derfor ros for fejlhåndteringen. Ret skal være ret. Og en af de bedste webshops på området. Ingen tvivl om det.

Suveræn oplevelse og kundetryghed!!!

Bedre internet virksomhed findes simpelthen ikke! ;)

Et kedelig førstegangskøb, måske prøver vi igen!

Pris ok. Flinke medarbejdere, men vi måtte ringe to gange før vi fik svar på forsinkelse af varen der desværre ikke blev afleveret til tiden, og anvisninger omkring levering ikke overholdt.

helt perfekt

Alt leveret til tiden. Pris, levering og opfølgning var helt perfekt.. Næste ordre bliver også fra bygmax.

Virkede som det skullle

Korrekte varer til tiden

de er billige, hurtige og til at stole på

Jeg skulle lave en væg i stuen, og fandt hvad jeg skulle bruge på bymax's hjemmeside. Super priser! Jeg kunne allerede begynde arbejdet 2 dage efter. Du kan roligt bruge dem.

Bare i orden.

Jeg bestilte ludbehandlede listeloftsprofiler via BygMax. Jeg var lidt usikker på, om det ikke var bedre at køre i et byggemarked, men jeg vovede pelsen. Jeg bestilte materialerne torsdag morgen via nettet og allerede fredag morgen ankom de. Chaufføren ringede først og fik instruktioner.
Profillerne var 100 % uden fejl og af bedste kvalitet.
Fakturaen var simple og overskuelig. Ingen ekstra regninger.
Jeg kan kun anbefale BygMax og vil selv handle der igen.

Gode varer til en fornuftig pris leveret om natten...

Gode byggematerialer til en god pris..
Var dog ikke klar over de blev leveret, på gårdspladesen kl 3.00 om natten .. :)

Meget tidlig levering

super materialer jeg ville gerne have været adviseret om tidspunkt for levering chaføren ringede kl. 700 morgen og startede aflæsning samme tid.

Nem bestilling, hurtig ekspedition og levering som forventet.

Nem bestilling, hurtig ekspedition og levering som forventet

nemt og hurtigt

Nemt og hurtigt

Sådan skal det gøres!

Placerede ordre søndag eftermiddag, modtog bekræftelse en time senere og fik leveret tirsdag..
Kan det gøres bedre?

Ikke noget at klage over

Jeg fik hvad jeg var lovet - til tiden

Byggematrialer i fantastisk kvalitet til tiden

Jeg skulle i gang med en ny tilbygning til huset . For at spare nogle penge valgte jeg at få en tømre til at udregne hvilke matrialer der skulle bruges. Jeg kontaktede bygMax og bestilte alle mine bygningsmaterialer der igennem. BygMax var utrolig at handle med jeg fik en fantastisk service , og det var virkelige gode materialer jeg modtog lige til døren. Ved at jeg selv stod for alle byggematerialer skulle jeg kun betale arbejdsløn til tømreren som havde givet tilbud på arbejdet. Jeg sparede godt 50.000.00. Kr ved selv at stå for alle materialer. Det er da også en slags penge!

BygMax Support

Om virksomheden

Dit byggemarked med alt indenfor kvalitets byggematerialer leveret direkte til din dør. Vi har dag til dag leveringer af lagervarer som en selvfølge. Gør som mange andre allerede har gjort gennem 10 år - køb hos BygMax, så får du råd til mere.

Visit BygMax

Write to: info@bygmax.dk