byKier.dk reviews

byKier.dk reviews

9.4
1955 Trustpilot review(s)

Super service - også når der er behov for at bytte...

Både ved bestilling og i mit tilfælde da der skulle byttes var service og fleksibiliteten i top.
www.bykier.dk

Reply from www.bykier.dk

Hej Helle,

Tak for din feedback - den er vi rigtig glad for.

Godt og dejligt forår.

byKier

Hurtig levering og god information undervejs - alt i alt upåklageligt!

Alt gik nemt, hurtigt og uden det mindste at sætte fingeren på.

Høj kvalitet!

Købte hjemmesko, der var ingen problemer. Kom som aftalt og pakket godt ind i tyk plast pose uden om kassen. Skoene er meget fine, men måske lidt små af str. 38. Jeg kan fuldt anbefale byKier.dk

God kundeservice, kvalitets produkter.

Rigtig god kundeservice, hurtig tilbagemelding ved henvendelse. Super lækre og kvalitets varer.

Fantastisk!!

Bestilte et par sene vinter støvler til min 7 årige datter, og jeg fandt et par sorte læder med fore og hun var fuldstændig stolt og vanvittig glad for dem:) så vi bestiller for fremtiden til hende der, den store af mine pige var røv misundelig på søster. Men da hun bruger en 37-38 kunne hun ikke få nogle:-/ eller mor for den sags skyld! Men så længe jeg kan bliver alt fodtøj bestilt der og skal man lige sige at jeg bestilte dem torsdag morgen, og fik dem mandag da jeg var op til en weekend:)

PERFEKT!! .

Lækker kvalitet! Super service!

Fragtfrit

Jeg blev byKier anbefalet. Kan godt lide design og at designet ikke er li alle andre skomærker, har en enkelthed med et strejf af en detalje, fx sølv stjerne på støvlet, koralfarvet tråd som sygning , det er detaljer jeg lægger mærke til, så jeg prøvede og tog chancen og bestilte. Min pige snart 5 år, syntes hun er super sej med brodeux farvet støvlet med sølvstjerne...og hun har en smal fod , fodtøjet er blødt i sål og ikke stift, hvilket er en årsag til at vi prøver at handle igen og er spændt på at se sommerkollektionen😉
Til sidst, jeg elsker og handle på nettet, men det kan give begrænsninger hvis der skal betales fragt på alt! Så endnu en årsag til jeg handlede, nemlig fragtfrit 👍

Super handel.

God vejledning på hjemmeside, varen levede op til forventingerne, super hurtig levering. Nem tog godt. Handler der helt sikkert igen.

Fint produkt - hurtig levering

Fint produkt - hurtig levering

Desværre :-(

Super hurtig levering. Lækker støvle og super flot. MEN desværre kan min datter ikke holde varmen i den her i vinter kulden så 450 kr spildt:-( troede jeg havde fundet STØVLEN.

Hurtig, nemt og til en god pris. Dejligt med fri fragt. Støvler er bare så fine, som min mand sagde det, : det er de pæneste børnesko jeg har set:-).

Lækre støvler blev sendt på rekordtid

Min datter har fået nogle lækre vandtætte støvler i sølv-læder! Bestilt den ene dag og leveret ved døren til vores forretning den næste morgen. Det kalder jeg da super service, og jeg kunne følge dem med sporing på nettet.
Vi handler gerne igen.

Tilfredstillende

Har fået det som jeg har bestilt. Ingen problemer ;-)

Super service og hurtig levering.
Skoene levede helt op til mine forventnínger

Fuld tilfredshed.

Brugervenlig hjemmeside og fri fragt. Hurtig levering.

super

Fin vare. God service. Hurtig levering. Nem retur-ordning. Alt i top!

Fin fin service

Nemt bekvemt og god service

Godt - og dog

Jeg er generelt meget tilfreds med den service og den vare jeg har modtaget.
Det var let at bestille, der var godt søge system og ingen problemer med at betale.
Varen ankom til aftalte sted inden for få dage og det var let at hente pakken.
Dog var støvlen for lille trods jeg havde brugt vejledningen i hvilken størrelse jeg skulle bestille. Jeg havde valgt at tage en lidt større model end foden og stadig var støvlen for lille, måske fordi der var foer i støvlen? Men må desværre returnere inden længe. Ærgerligt!

Super smarte børnesko

Jeg har købt et par vinter støvler til min lille pige. De er SÅ fine.... Og meget hurtig levering! Perfekt

Lækre støvler i super kvalitet.

Flotte støvler i super kvalitet - passer perfekt til Annas fødder. Super hurtig levering - ikke sidste gang jeg har bestilt sko til mine børn hos byKier.

www.bykier.dk Support

Clothes & Fashion

Leather Goods

Shoes

byKier børnesko

Bredt program i Børnesko af høj kvalitet.

Alt i 100 % skind og med skind- og uldfor. Alle sko og støvler er produceret i Europa, og med fokus på pasform kombineret med Nordisk design og look, der kan tåle al slags vejr og leg. Alle sko har både længde og breddemål, så du nemt kan finde den str. der passer dit barns fødder. Som hjælp har vi lavet en fodopmålingsvideo der guider dig igennem korrekt opmåling. Er der noget du er usikker omkring er du altid velkommen til at kontakte os, da det vigtigste for os er, at du er tryg ved at handle hos os. Velkommen på www.bykier.dk Kærlig hilsen byKier