byKier.dk reviews

byKier.dk reviews

9.4
1955 Trustpilot review(s)

Fantastisk butik

Har lige købt et par gummistøvler med for til min søn og de er bare så flotte og til en fornuftig pris. Havde først købt dem i en lidt for stor størrelse, men hvad gør det, når der er gratis fragt og retur - et KÆMPE plus i min bog. Har også købt et par rigtig flotte sko, men ved nærmere eftersyn, så kan han godt bruge dem han har et stykke tid mere, så de kommer retur, MEN jeg vil, efter at have set og følt kvaliteten, helt sikkert købe hans næste par sko ved byKier.dk - så der kommer masser af forretning herfra i fremtiden, simpelthen fordi det er god kvalitet og mega-nemt for en børnefamilie, der ikke gider at skulle i storcentret 17 gange for at finde fodtøj til rollingerne. En enkelt lille ting der kan forbedres, er retursedlen, der er lavet af noget meget blank papir, så kuglepensblækket altså meget nemt flyder ud/viskes af, så der vil jeg anbefale en grovere kvalitet papir.

Nemt og god pris samt kvalitet.

Ville ønske de også lavede gode varme støvler til voksne til en god pris.

Kvalitetsstøvle til en fantastisk pris!

Super lækre støvler, der holder hvad de lover. Kan klart anbefales!

Skønne støvler og hurtig levering :-)

Kan varmt anbefale By Kier.

Intet at klage over

God service, hurtig levering og god kvalitet.

Hurtig levering, ingen fragt. Har ingen klager.

Rigtig god service og varer!

Jeg bestilte et par støvler, efter målene som står beskrevet på siden. Modtaget dem få dage efter og de er simpelthen så lækre! Køber støvler igen næste vinter hos bykier, det er helt sikkert :-)

Varmeste anbefalinger.

Super hurtig service - lavede en bestilling fredag eftermiddag og allerede mandag havde jeg min pakke. Fine varer i lækker kvalitet.
Hurtig respons på mail med spørgsmål.
Alt i alt topkarakter herfra!

God kvalitet, hurtig levering

Fede støvler til god udsalgspris!
Jeg købte også Gummistøvler - som jeg skulle have haft til medlemspris... Det fik jeg ikke... jeg så ikke, hvor jeg skulle have gjort opmærksom på at jeg er 'medlem'...??

Fint sted at handle, super lækre sko, men lidt lang leveringstid!

Jeg har for længe siden hørt om by Kier, og har flere gange været inde og kigge på deres sko. Nu har jeg købt et par hjemmesko, og de er super lækre, og min dreng er glad for dem. Dog havde de lidt lang leveringstid, måske det er pga. januarudsalg og travlhed!

God service og hurtig levering

Tak den hurtige levering
Jeg er meget glad for at min datter endelig har fået støvler der passer godt på hendes fod og kvaliteten er bare i top
Tak og ser frem til at handle igen ...
Med mange hilsner
Louise Lauridsen

Super god forretning

Perfekt - gode produkter, god service - alt spiller som det skal :-)

Helt utroligt kvalitet til SANDE tilbudspriser.

Som regel hænger priser og kvalitet sammen. Det gør det helt sikker hos byKier. MEN MEN når så det er sat ned, føler man virkelig (rigtig som i det gode gamle dage - tidl. årtusind) at man har fået noget næsten forærende.
Hvor er det lækre varer. Min søn 6 år gik prøvetur i alm. billige vinterstøvler (også nyindkøbt) og skulle kommenterer forskellen til de nye fra byKier (en på hver fod) - alvorligt kiggede han på den billige og sagde jaaa der er go plads og så kiggede han på den nye fra byKier og i et lykkeligt smil sagde han tusind rosende ord - de var bløde - de var lækre - de var flotte og de passede ham helt sikkert BEDST.. ha ha - fra børn og fulde folk.

Super hurtig levering

Rigtig hurtig levering og super lækker kvalitet!!!!!

Er fuldt tilfreds

Anbefaler bykier til alle børne familier

Ingen problemer

God hurtig og problemfri ekspedition af ordre. Der blev medsendt returseddel - god service. Har heldigvis ikke haft brug for retursedlen :-)

Jeg har købt to par super dejlige børnestøvler hvor kvaliteten overstiger prisen meget.

Bedste sko til bedste pris det bedste sted!

Det er nemt at finde frem til de forskellige modeller og det er super kvalitet som til fulde kan måle sig med alle andre førende mærker som ecco, bisgaard, bundgaard, angulus osv. de er så bare lidt billigere hos ByKier og de har super returservice og hurtigt svar på mail, så jeg handler kun sko her til mine små.

Service lige som jeg havde brug for det

Hurtigt og brugbart svar på mail. Varerne kom prompte.

Alletiders

Lækre børnestøvler til en super pris og hurtig levering :-) Handler gerne igen hos byKier.

www.bykier.dk Support

Clothes & Fashion

Leather Goods

Shoes

byKier børnesko

Bredt program i Børnesko af høj kvalitet.

Alt i 100 % skind og med skind- og uldfor. Alle sko og støvler er produceret i Europa, og med fokus på pasform kombineret med Nordisk design og look, der kan tåle al slags vejr og leg. Alle sko har både længde og breddemål, så du nemt kan finde den str. der passer dit barns fødder. Som hjælp har vi lavet en fodopmålingsvideo der guider dig igennem korrekt opmåling. Er der noget du er usikker omkring er du altid velkommen til at kontakte os, da det vigtigste for os er, at du er tryg ved at handle hos os. Velkommen på www.bykier.dk Kærlig hilsen byKier