Bymalenebirger reviews

Bymalenebirger reviews

6.8

Hurtig levering, god pris og fint pakket ind

Det gik godt da jeg handlede på Bymalenebirger.com. Varen blev købt på udsalg, der var fri levering og den ankom ret hurtigt.

Malene Birger mener ikke købeloven skal tages seriøst.

Jeg købte for nyligt nogle varer på Malene Birger lagersalg. Da jeg kommer hjem opdager jeg en fejl på den ene.

Jeg kontakter derfor Malene Birger på telefon for at forhøre mig om hvordan vi nemmest får den ombyttet (eller evt repareret eller pengene tilbage).
Damen i telefonen ville dog ikke høre tale om at få varen byttet, men refererer til at varer købt på lagersalg ikke kan byttes. Jeg ved godt at 'fortrydelsesretten' kan bortfalde ved lagersalg. Men det er heller ikke 'fortrydelsesretten' men derimod 'reklamationsretten' jeg vil benytte mig af.
Dette kunne damen i telefonen ikke forstå og blev bare ved med at afvise mig og sige at dette gælder ikke for varer købt på udsalg. Men det passer jo ikke. Det troede jeg efterhånden at alle vidste. Men åbenbart ikke telefondamen hos Malene Birger.

Det er selvfølgelig muligt at jeg ringede lige inden hendes rygepause og hun derfor bare ville afslutte opkaldet hurtigst muligt. Eller at det var en vikar eller en nyansat. Eller at der findes en anden god grund til at et anerkendt firma som Malene Birger sætter inkompetente og uhøflige mennesker til at tage telefonen. Men jeg er alligevel blevet så harm over den dårlige behandling at jeg vil dele min oplevelse.

Forstår faktisk ikke forretningsmodellen. Hvorfor ikke bare ombytte min vare til en som ikke er defekt. Eller evt. give mig pengene tilbage.
Nu har de i stedet mistet en rimelig trofast kunde. Derudover har jeg selvfølgelig fortalt alle mine veninder om oplevelsen og nu også alle som læser trustpilot.
Utroligt at der stadig findes virksomheder som har råd til utilfredse kunder i disse internettider.
Men der er vel penge nok i kassen når man kan sælge en t-shirt made in china for 1600 kr.

Hurtig betjening, men dårligt valg af fragtfirma

Jeg købt i tirsdags en vare på http://shop.bymalenebirger.com/dk/. Allerede i dag er min pakke forsøgt leveret. Rigtig hurtig betjening, hvilket jeg finder meget tilfresstillende. Et andet plus er den gratis fragt og returservice.

Et stort minus ved dem er dog at de benytter DHL som fragtfirma og det er hamrende irriterende, da DHL ikke har pakkeshops lige som GLS. Det betyder at jeg enten er nød til at køre langt pokker i vold for at hente min pakke på et af deres aldrig centralt beliggende pakkecentre eller vente yderligere en dag med at få den leveret (elektronisk fuldmagt).

Sublim kundeservice

Købte en julegave fra By Malene Birger, men trods deres løfte om at den ville nå min adresse inden jul, fik jeg den desværre først efter jul. By Malene Birger gav mig derfor en stor rabat som kompensation uden at kny og uden dårlig tone, men med et smil på læben. Stor ros til Malene Birger, som jeg kun kan anbefale til andre. P.S. Lækker og elegant indpakning er gratis!!!

Besværligt!

Har nogle gange købt varer på shop.malenebirger.com, men jeg synes, det er ALT for besværligt.
Varerne fejler ikke noget, men det er international hjemmeside, der køres fra UK. Det betyder, at hjemmesiden er på engelsk - og det er de medarbejdere, der sidder ved telefonerne, også.
Skal man returnere en vare, skal man rode længe rundt på hjemmesiden (på engelsk) for at finde ud af, hvordan man skal gøre (firmaet skal sende en returseddel via mail, som man så kan udprinte) - og jeg har også oplevet at måtte rykke for en returlabel, så jeg to gange måtte ringe til (en engelsktalende) medarbejder.
Selv om jeg taler og forstår engelsk, er det altså for besværligt.....

Is Bymalenebirger your company?

Visit Bymalenebirger