C And-a reviews

C And-a reviews

Acceptable
6.5

Weinig bewegingsruimte voor de klant.

Het bestellen is geen probleem en erg makkelijk evenals de betaling en levering.
Helaas was één van mijn producten niet geheel naar wens maar het was NIET mogelijk deze in de 'normale' winkel te ruilen of terug te brengen.

Het advies van C&A: "Bestel de volgende keer direct meerdere maten en meerdere kleuren van een artikel zodat er altijd wel één tussen zit die aan je wensen voldoet."
Pardon????

Daarnaast was het niet mogelijk een artikel te ruilen maar werd eerst het geld terug gestort waarna er een nieuwe bestelling door de klant zelf moest worden geplaatst.. eh, waarom zo omslachtig allemaal?

Ook is de C&A telefonisch alleen te bereiken via een 0900 nummer (erg klantonvriendelijk, zeker voor de mensen die zich hiervoor hebben afgesloten) de winkel is überhaupt telefonisch niet te bereiken.

Kort gezegd ben ik niet echt tevreden over de service en ruimte die C&A haar klanten biedt.
Deze bestelling was dan ook eens maar niet meer weer.
Er zijn voldoende andere winkels die de klant nog wel als koning behandelen.

Als pluspunt wil ik nog wel opmerken dat het positief is dat er geen kosten voor verzending in rekening worden gebracht.

Bij acties is C&A webshop niet berekent op veel bestellingen!

Ik was diep teleurgesteld want ik wilde kleding meenemen voor kinderen in Egypte bij een actie in November 2013. De levering kwam niet binnen de beloofde tijd binnen.
Ik vind dat met acties een bedrijf ingesteld moet zijn op grote toeloop klanten en dat is bij C&A beslist niet het geval. C&A doe hier wat aan!

Perfect

Snelle levering. Netjes geld retour gestort

Livraison gratuit, retour facile, vetements toujours comme prevu!

Livraison rapide, retours super facile avec etiquette inclus dans le colis, remboursement facile. Produits conforme au photos et description et toujours de bon qualité.

Mooi prijs/kwaliteit verhouding

Ik ben erg blij met de online shop van C&A. Normaal ging ik vaak naar de fysieke winkels, maar vind online shoppen veel makkelijker.
Ik heb nu 2x wat besteld en ben erg tevreden over de service.
Daarnaast geldt dezelfde goede prijs/kwaliteit verhouding als in de echte winkel.

Vertrouwde kwaliteit voor een hele goede prijs

Bij C&A haal ik altijd mijn basics. Sinds kort doe ik dat nu via cena.nl naar volle tevredenheid. Via de nieuwsbrief kreeg ik nog eens 10% extra korting bovenop een toffe aanbieding.

Zeker een aanrader!

Gute Qualität Super Preis!

Super! Einfach Tadellos! Es gibt nichts zu meckern!

Warum kann ich nichtmehr auf Rechnung bezahlen ?

Ich habe einige Artikel bei C und A bestellt. Soweit sogut. Es gab keinerlei Probleme. Nun darf ich nichtmehr auf Rechnung bestellen. Da steht auf der Seite in kleiner Schrift, dass manche Kunden auf Rechnung bestellen dürfen und andere nicht. Woran liegt das ? Wird man Zahlungsverhalten gespeichert ? Einen Schufa-Eintrag habe ich auch nicht. Ich habe immer rechtzeitig bezahlt und habe auch keine offenen Rechnungen. Seitdem besuche ich die Seite nichtmehr....

Schnelle Lieferung, einfache Retourenabwicklung. Super Shop

Schnelle Lieferung, einfache Retourenabwicklung, super Preise. Was will man mehr? Äußerst zufriedener Kund gibt volle Punktzahl

Toller Service!

Gefällt mir - gehe kaum noch in den Laden!

Super

Total unkompliziert. tolle Presentation der Sachen
im Shop. Manches findet man dort, was ich in der Filiale in Bottrop nicht mehr finden konnte.

Günstig bei Rabattaktionen, aber langsam

Bei der Rabattaktion 25% auf alles konnte ich nicht wiederstehen. Aber nach über einer Woche könnte sich die Lieferung mal sehen lassen.

Is C And-a your company?

Claim this company Learn more