CA a-kasse reviews

CA a-kasse reviews

7.1

Utroligt søde og hjælpsomme

Har været meget tilfreds med CA under hele mit studie forløb, og var kort væk fra dem efter endt uddannelse, men kom meget hurtigt tilbage i folden igen.
Alene Heidi, og hendes hjælpsomhed og gåpåmod ved udfordringer er grund til at skifte til CA.
Utrolig søde og forstående mennesker.

Kan kun anbefales.

Den eneste grund til mangel på sidste stjerne er at de kunne hjælpe med godkendelse af det specifikke kursus jeg gerne ville have. Men det er vist liges meget lovgivningen der sætter restriktioner for Ca som for mig.

En god (og gratis) start til studerende

Ca-akasse tilbyder gratis medlemskab til studerende hvilket jeg har benyttet mig af. De udbyder også en masse gode kurser henvendt til studerende f.eks om jobsøgning, hvordan man søger uopfordret osv. Nu hvor jeg er færdig har jeg fået extrem god service hvergang jeg har henvendt mig. Jeg kan kun anbefale den til andre.

skjulte gebyr ved oprettelsen...

Jeg blev ikke oplyst om admingebyr på 302,-

Back to Aase igen.....

havde man oplyst dette, jaah så var jeg nok blevet.
& lad være at ring om jeg vil ændre trustpilot... for det gør jeg ikke.
CA A-kasse

Reply from CA A-kasse

Kære Tom.

Som det fremgår af e-mail korrespondance fra den 25. april 2013 og efterfølgende telefonsamtaler, så er der ikke tale om et skjult gebyr.

Administrationsbidraget er inkluderet i den samlede pris på kr. 444,00 om måneden, som du fik oplyst ved indmeldelse. På opkrævningen skal vi dog udspecificere beløbene herunder hvor stor en andel, der er administrationsbidrag.

Administrationsbidrag opkræves af alle a-kasser i Danmark, og det er den pris, som du betaler til a-kassen for at få service, dagpenge, hjælp til jobsøgning m.v. Administrationsbidraget er for CA’s vedkommende kr. 118,00 om måneden. Herudover kommer kr. 320,00 i statsbidrag og kr. 6,00 til ATP, og disse to beløb er ens for alle a-kasser i Danmark.

CA a-kasse
Jimmy Buchmann, Salgs- og Marketingchef

Godt studiefokus

CA tilbyder gratis medlemskab for studerende, med mulighed for dagpenge, hvis man ikke kan finde arbejde efter sin studietid. Samtidig har de kurser målrettet studerende fx med fokus på jobsøgning eller styring af den tid man har til rådighed - helt gratis! Det er stærkt! :)

En god faglig a-kasse

Udmærkede services og gode arrangementer.

Fantastisk medlemsservice!

Efter at have haft HK som akasse under og efter min studietid, skiftede jeg til CA.

Forskellen i måden jeg bliver behandlet/serviceret på er enorm.

Jeg har hos CA endnu aldrig oplevet, at den første person jeg taler med, ikke har kunnet løst mit problem - og det på en super venlig, kompetent og nærværende facon

Jeg skifter aldrig fra CA

A-Kasse med fokus

Fagligt relevant A-kasse med mulighed for faglig og personlig udvikling med fokus på deres medlemmers behov. Dette er noget jeg godt kan lide, og det får jeg hos CA A-kasse.

de er pålidelige og uafhængige

Kan godt lide at det er en a-kasse men for et meget lille beløb om måneden kan man få advokathjælp.

God a-kasse

god a-kasse, emplyees er meget hjælpsomme. Jeg havde nogle problemer, fordi oplysningerne kun er på dansk, men jeg fik en masse hjælp.

Fin A-kasse

Må erkende at jeg heldigvis ikke har haft brug for den endnu. Men det indtryk jeg har indtil videre, så er det en fin A-kasse for Kandidater fra handelshøjskolen (ASB).

Rod i udbetalingerne

Har nu ventet på penge i 14 dage... Det har jeg ikke råd til, da jeg er arbejdsløs

I al den tid jeg har været medlem, har de sendt følgende standardsvar på e-mails:

I øjeblikket får vi mange henvendelser, hvilket gør, at der kan gå lidt tid, inden du hører fra os.

På forhånd tak for din tålmodighed.

-Lidt frækt at skrive for øjeblikket, når det er altid...

Kompetent a-kasse

Jeg har altid fået hurtig, kompetent hjælp, når jeg kontakter CA's hovedkontor eller den lokale afdeling. Man føler sig i trygge hænder og møder forståelse for sin situation. Derudover møder man ligesindede med samme baggrund. Og så er CA forholdsvis billige.

Deres møder er ikke altid lige inspirerende, men jeg har efterhånden også været til et par stykker. Man kan ikke bebrejde dem, at systemet foreskriver gentagne møder, hvor informationen for det meste er tilpasset laveste fællesnævner (nye medlemmer, der skal introduceres til a-kassen).

Der har været noget fejl i deres system et par gange, men de fik løst problemet hurtigt, og jeg fik altid et meget hurtigt svar på de mange henvendelser til dem :-)

Derudover har de altid været super venlige.

Relevant og aktuelt

God service, relevant firma, aktuelle og fremme i skoene. Opsøgende over for studerende og akademikere. Lækkert! Virkelig positiv oplevelse.

:-)

ja det er mange stjerne for noget jeg aldrig har haft brug for. Men jeg er godt tilfreds med prisen og for de par gange jeg har talt med dem.

A-kasse der er fokuseret

Jeg har været medlem af CA A-kasse siden jeg afsluttede mit studie og har i den forbindelse nyt godt af deres ekspertiser.

Bl.a. kan nævnes:
- hjælp til dagpengesøgning
- information om kurser
- respons på CV
- informationer om jobsøgning

God rådgivning

Jeg har ikke prøvet at være medlem af andre a-kasser end CA, og jeg har altid fået rigtig god vejledning og hjælp når jeg har henvendt mig mig til dem. Det er altid en flink og yderst hjælpsom person man får i røret over telefonen og jeg kan kun anbefale CA ud fra den erfaring jeg har med dem.

Super service og hurtig betjening

Har haft CA siden endt studie. Var meget hjælpsomme da jeg skulle finde job. Fik en periode supplerende dagpenge og alt fungere helt perfekt. Har fra anre hørt om problemer med at få udbetalt penge fra deres A-Kasse, men her fungerede det super. Har desuden været på et par kurser som også var af høj kvalitet...

Saglig og seriøs

Jeg har været medlem af CA i ca. 3 år og er 110% tilfreds. De er saglige og tager mine henvendelser seriøst. Desuden får jeg den rådgivning der passer til mig og ikke til alle andre.

CA A-kasse Details

Visit CA a-kasse