Cabinn reviews

Cabinn reviews

5.2

Dårlig service og ingen kundepleje;(

Jeg havde ved en fejl fået booket et værelse på Cabinn Express gennem Booking.com på en forkert dato. Dette opdagede jeg først, da pengene blev trukket fra min konto. Jeg kontaktede straks Cabinn, men de var ikke villige til at lave min reservation om, selvom jeg sagde, at jeg stadig gerne ville overnatte hos dem på den rigtige dato. Mine penge var tabt, men jeg var velkommen til at lave en ny reservation og betale igen. At to receptionister så også løj for mig, mht at de jo skulle betale commision til Booking.com, gjorde bare oplevelsen mere frustrerende. Hos Booking.com, fortalte de mig, at når kunden ikke dukker op på værelset, kræver de ikke commision. Cabinn modtager derfor hele beløbet fra kunden. Så jeg føler at Cabinn tænker mere på at få nogle penge ind, end at have tilfredse kunder. Jeg tror nok, at jeg finder et andet hotel til min overnatning! Og vil ikke anbefale Cabinn til nogen!

Tilfreds til prisen

Boede i århus i penthouse værelse. Forstod først cabin konceptet da jeg så værelset, lignede præcis det værelse jeg havde på cruise skib i Caribien. Jeg syntes det var fint og der var super udsigt. Morgenmad var perfekt til prisen, 70 kr. Eneste lille klage er at jeg aldrig forstod parkeringsmuligheder og måtte holde et stykke væk på et offentligt torv. Kommer gerne igen

Tæt på "godt til prisen"

Vi Boede i Esbjerg.
Det er hvad det er, det hedder "hotel", "moderne vandrehjem" havde ikke været skævt heller. Man får et fornuftigt værelse til en fornuftig pris. Beligenheden kunne ikke være bedre (lige mellem banegård og gågade, på hjørnet af byens næstmest centrale gade) lidt knapt med parkeringspladser, men det gik- og det var gratis, oplyst og overvåget.
Småting der kunne være bedre: receptionisten må gerne kigge op, og måske endda hilse eller smile. Vi havde Bellevue Voucher, da vi valgt hotel på Bellevue siden stod der 100kr pr opgradering, pr nat. det kostede så 150kr på hotellet.
ok Morgen mad, æggene måtte gerne have forladt kogevandet nogle minutter før.

Meget træls (og let at gøre bedre): havde været væk en nat på arbejde og kom om morgenen for at sove, havde nogle få timer til det, så satte min lidt til "PLEASE DON*T DISTURB" skiltet, som var fint, stort og tydeligt som det hang på dørhåndtaget. Rengørings-konen, vælger så at banke på et par gange, da jeg ikke svarer låser hun sig ind, og præsentere sig med ordne: "do you want some cleaning" nu er jeg ikke helt vildt rutineret i danske hoteller men kom nu da,...

Ingen parkering som stillet i udsigt. Dårlig service

Hotellet Cabinn Metro på Amager lover parkering ved hotellet mod betaling kr. 100,- pr. 24 timer. Dette var ikke muligt og hotellet foreslog bare at man skulle køre rundt og prøve at finde alternativer eller parkere i Fields ( første time gratis, næste 3 timer kr. 52,-)
Mange andre gæster havde samme problem. For øvrigt var der masser af plads uden for de afmærkede pladser. Efter at have ledt efter alternativer, som på Amager afstandsmæssigt let bliver uoverkommeligt, bredte desperationen sig og vi måtte parkere uden p-billet da det efterhånden var sidst på aftenen.

Hvordan kan et så stort hotel have så få parkeringspladser, når de reklamerer med at reservation ikke er nødvendigt. ?? og hvorfor gør de ikke mere for at hjælpe?
Oplevede fra personalets side ligegyldighed og total mangel på service.

Niels Munk-Madsen/Wanja Zurek
Effekt Lageret
wanjazurek@hotmail.com

Helt ok.

Vi er efter et ophold på Cabinn Århus , kun blevet mødt med venlighed og hjælpsomhed fra Hotellets side. Vi benytter gerne dette hotel igen.

Vores forventninger blev indfriet

Vi bestilte et dobbeltværelse på Cabinn via e-mail.
To overnatninger for to personer i et standard dobbeltværelse med almindelig dobbeltseng. I øvrigt en udmærket seng.
Betjeningen ved ankomsten var venlig og imødekommende. Og ved henvendelser i receptionen blev vi kun mødt med venlighed.
Værelse og bad/toilet er småt men rent og pænt og velegnet til overnatning.
Den indbefattede morgenmad indtages på 7. sal. Et dejligt sted med en suveræn udsigt. Maden er perfekt og der er alt hvad man kan ønske sig. Og glæden var ekstra stor, da det viste sig, at det var "rigtig" kaffe der blev serveret.
Alt i alt en positiv oplevelse og vi indlogerer os gerne på Cabinn igen.

Over alle forventninger!

Vi - et par på 48/69 år, har igennem de sidste 12 måneder brugt CabInn flere gange og det altid været til vores allerstørste tilfredshed.

Beliggenheden lige ved siden af banegården er optimal. Man kan næsten ikke høre støj udefra, idet huset er velisoleret og forholdsvis nyt. Hotellet har en døgnbemandet reception med utrolig sød personale. Rengøringen i hele huset er fint. Hotellets gæster er meget internationale. Der er også mange unge og de kan - især nede i indgangspartiet - være noget støjende. Men oppe på værelserne kan man ikke mærke meget til dem.

Vi anbefaler at især lidt ældre gæster booker enten captajn- eller commodore værelser. Dette fordi det med at sove i etagesenge ikke er længere så sjovt (vil sige for fysisk krævende), når man først har rundet de 50, eller deromkring. Samtidigt er baderummene i standardværelserne meget små og kræver nogle "gymnastiske færdigheder.

De to categorier "commodore" og "kaptaje" er også velegnet til gæster med bevægelseshandicap. I stueetagen er der et handicaptoilet (med armlæn) og en håndvask som er tilpasset særlige behov.

Ang. morgenmad synes vi det er meget fint og prisen værd. Stort udvalg, men ingen varm mad. CabInn har '"sparet" det unødvendige væk og koncentrerer sig på solide kerneydelser. Du får meget for pengene og altid en god oplevelse.

Det er meget nemt at booke via hotellet hjemmeside: http://www.booking.com/hotel/dk/cab-inn-odense

Vi anbefaler CABINN Odense

kun til 3 stjerner men får 4 p.g.a billigenheden

Hvorfor ?

Jo fordi deres slogan sleep cheap in luxury, ikke helt passer, det er billigt nok men standarden er ikke mere end man kan forvente, mangler det luxury de skriver om.

Men der skal gives en ekstra stjerne p.g.a den centrale belligenhed rart når man overnatter og gerne vil lidt ud efter arbejde.

super hotel til pengene

Har lige brugt Cabin I KBH til PINK koncert, og jeg må sige det lever fint op til prisen... kan varmt anbefales !

Lever op til forventningerne

Jeg valgte hotellet for en overnatning, fordi jeg ville have en billig løsning, når jeg kun skulle sove der. Værelset var fint, betjeningen var venlig og smilende og imødekommende. God oplevelse.

OK hotel, men....

Jeg har brugt Cabinn flere gange. Og det er et udemærket hotel med fornuftige priser.
Det er dog meget "produktions" agtigt. Alt er skruet fast.

Hvis vi holder standard op mod hvad man får, er det ok men heller ikke mere.

En lille bøvs fra min side er at det er direkte flabet at udsende booking bekræftelse i Word.
Word er IKKE en de facto standard men et program man skal købe. Ved at sende det frem i Word forudsætter Cabinn at alle deres kunder har købt Word. "Ja men… alle har da Word". Nej det er heldigvis ikke tilfældet!

Den korrekte måde er at sende mails som disse i almindelig tekst eller i PDF der understøttes gratis på alle platforme, og som er det tætteste vi kommer på en de facto standard.

Upersonlig og ligegyldige receptionister..

Den er god nok.. Det er en smule billigere at bo på cabinn i forhold til andre hoteller. Værelserne er heller ikke dårlige og der så man kan overnatte. Til gengæld kan man åbenbart kun få en virkelig dårlig behandling. Jeg har nu overnattet på 3 forskellige Cabinn i Danmark og er uden undtagelse altid blevet mødt med ligegyldighed og robot-betjening. Uanset hvor smilende og positiv man prøver sig frem er de bag skranken på grænsen til det acceptable.

I dag nåede vi grænsen, da ingenting kunne lade sig gøre. De ville simpelthen ikke hjælpe med noget og havde vi ikke haft de kæmpe kufferter og hvis vi ikke havde været så trætte, ville vi have fundet et andet sted. Det er sidste gang vi bruger Cabinn. Så hellere bruge lidt mere og få et større og bedre værelse, men vigtigst.. Få bare et minimum af betjening.

Is Cabinn your company?

CABINN Aarhus Details